ד"ר ליאת אלדור

סגל אקדמי בכיר בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
הפקולטה לניהול ע"ש קולר סגל אקדמי בכיר
ד"ר ליאת אלדור

מידע כללי

ד"ר ליאת אלדור היא מרצה בכירה בתחום ההתנהגות הארגונית בפקולטה בפקולטה לניהול ע"ש קולר, אוניברסיטת תל- אביב. את לימודי הדוקטורט בניהול והתנהגות ארגונית היא סיימה באוינברסיטת חיפה בתחום  Employee Engagement . עבודת הדוקטורט שלה שזיכתה אותה במלגה לפוסט דוקטורט ובפרס המאמר הנבחר לתלמידי PhD  ב , Academy of Management Conference-עוסקת בהעלאת הפרודקטיביות וביצועי חדשנות של עובדים באמצעות Employee Engagement. במחקריה היא עושה שימוש בניתוחים כמותיים מרובי רמות: העובד, הקבוצה, והארגון ובניסויי שדה בארגונים, תוך שילוב ניתוח איכותני כגון ראיונות, קבוצות מיקוד, ניתוח טקסטים וסיפורים.

את לימודי הפוסט דוקטורט היא עשתה ב University of Pennsylvania  בבית הספר  Whartonלמנהל עסקים שם התמחתה בתחום מאקרו-משאבי אנוש ו- Gig Economy and Nonstandard Work Arrangements.

מחקריה פורסמו בכתבי עת מובילים בתחום הניהול והפסיכולוגיה הארגונית כגון: Academy of Management Journal,  Journal of Management Studies, Review Harvard  Business ,Journal of Organizational Behavior,

קורות חיים

תחומי מחקר

תחום המחקרים העיקריים שלה כוללים: Employee Engagement, מוטיבציה של עובדים מתוך תחושת משמעותיות בארגון, סגנונות מנהיגות המתאימים לניהול אי ודאות ושינוי (למשל, (Paradoxical Leadership, יצירת יתרון תחרותי לארגונים באמצעות פרקטיקות ותהליכים שקשורים להון האנושי בארגון, אפקטיביות ותחושת השייכות של עובדים העובדים בדפוסי עבודה לא קונבנציונאליים (Remote work, Gig Economy, Contracting).

פרסומים נבחרים

Eldor, L. (2021). Leading by doing: Does leading by example impact productivity and service quality? Academy of Management Journal, 64(2), 458-481.

 Link to the publication: https://journals.aom.org/doi/abs/10.5465/amj.2018.0706?af=R

 

*Eldor, L., & Cappelli, P. (2021). The use of agency workers hurts business performance: An integrated indirect model. Academy of Management Journal, 64(3), 824-850.

Link to the publication: https://journals.aom.org/doi/abs/10.5465/amj.2019.0392

 

Eldor, L. (2020). How collective engagement creates competitive advantage for organizations: A Business‐Level model of shared vision, competitive intensity, and service performance. Journal of Management Studies, 57(2), 177-209.

Link to the publication: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/joms.12438

 

Cappelli, P. & Eldor, L. (2019). Where Measuring Engagement goes wrong. Harvard Business Review, July Volume, 2019.

Link to the publication: https://hbr.org/2019/05/where-measuring-engagement-goes-wrong

 

Eldor, L. (2018). Public service sector: The compassionate workplace - The effect of compassion and stress on employee engagement, burnout, and performance. Journal of Public Administration Research and Theory, 28(1), 86-103.

Link to the publication: https://academic.oup.com/jpart/article/28/1/86/4237575

 

*Eldor, L., & Harpaz, I. (2016). A process model of employee engagement: The learning climate and its relationship with extra-role performance behaviors. Journal of Organizational Behavior, 37(2), 213-235.

Link to the publication: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1002/job.2037

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>