שיווק

תחומי המחקר של החוקרים בהתמחות בשיווק עוסקים בנושאים בעלי חשיבות מכרעת לארגונים, לצרכנים ולקהילה.

לסמינר המחלקתי בשיווק >>

 

תמונות הסגל

תחומי המחקר של ההתמחות בשיווק מכסים את מגוון הנושאים העומדים בבסיס השיווק המודרני, הכוללים גישות מתקדמות למחקר שיווקי בעזרת חשיפה לתחום של חקר המוח ונוירו שיווק, מתן כלים והתנסות בסימולציות של ניתוח נתונים על השוק והתחרות, בחינת מגמות בהתנהגות לקוחות והאופן בו הם מקבלים החלטות, הבנה מעמיקה של אסטרטגיות מיתוג ותהליכי ניהול לקוחות קיימים ופוטנציאליים, היכרות עם גישות תמחור וערוצי הפצה חדשניים, חשיפה לפלטפורמות מתקדמות להעברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטלי, וכן לפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים ויצירתיים.

 

תחומי המחקר שלנו כוללים:

  • חשיפת ההשפעה של רגשות, שליטה עצמית והונאה עצמית על החלטות צריכה
  • בחינת השפעות חברתיות (המתרחשות ברשתות חברתיות של לקוחות), הכוללות תהליכי הפצת מידע מפה-לאוזן והחלטות נטישה של לקוחות
  • יישום גישות מידול חדשות לבחינת תופעות שיווקיות בתחום מדעי החיים והתרופות
  • חקר גיוס תרומות של צרכנים תוך התמקדות בפלטפורמות לגיוס המונים והשקעה במוצרים חדשים וכיצד מאפיינים שונים של קמפיינים בפלטפורמות הללו משפיעים על החלטות הצרכנים
  • מיצוב תפקידן של הרשתות החברתיות בהפצת ופיתוח של מוצרים חדשים
  • ניבוי התנהגות לקוחות בעזרת כלים פיסיולוגיים (מיפוי פעילות המח)
  • השוואה בין אסטרטגיות אפקטיביות של קידום מכירות, בהקשר הרב-תרבותי, ובחינת הגורמים המשפיעים על החלטות השקעה וחסכון של לקוחות

 

לסמינרים >>

 

 

סגל אקדמי

 

 

פרופ' יניב שני

פרופ' חבר

ראש התמחות שיווק
​ראש התכנית למלמ"ן שיווק

 

פרופ' שי דנציגר

פרופ' מן המנין

 עוזר דיקאן ליחסים בינלאומיים

 

פרופ' יעל שטיינהרט

פרופ' מן המנין

סגנית הדקאן

 

פרופ' ליאת הדר

פרופ' חבר

 פרופ' דנית עין-גר 

פרופ' חבר

ד"ר אלינור עמית

מרצה בכיר

ד"ר פיטר זובצ'ק

מרצה בכיר

 

פרופ' דינו לוי

פרופ' חבר


​ 

 

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>