שיווק

תחומי המחקר של החוקרים בהתמחות בשיווק עוסקים בנושאים בעלי חשיבות מכרעת לארגונים, לצרכנים ולקהילה.

סמינר מחלקתי קולר בשיווק 2017-18

לסמינרים >>

תחומי המחקר של ההתמחות בשיווק מכסים את מגוון הנושאים העומדים בבסיס השיווק המודרני, הכוללים גישות מתקדמות למחקר שיווקי בעזרת חשיפה לתחום של חקר המוח ונוירו שיווק, מתן כלים והתנסות בסימולציות של ניתוח נתונים על השוק והתחרות, בחינת מגמות בהתנהגות לקוחות והאופן בו הם מקבלים החלטות, הבנה מעמיקה של אסטרטגיות מיתוג ותהליכי ניהול לקוחות קיימים ופוטנציאליים, היכרות עם גישות תמחור וערוצי הפצה חדשניים, חשיפה לפלטפורמות מתקדמות להעברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטלי, וכן לפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים ויצירתיים.

 

תחומי המחקר שלנו כוללים:

  • חשיפת ההשפעה של רגשות, שליטה עצמית והונאה עצמית על החלטות צריכה
  • בחינת השפעות חברתיות (המתרחשות ברשתות חברתיות של לקוחות), הכוללות תהליכי הפצת מידע מפה-לאוזן והחלטות נטישה של לקוחות
  • יישום גישות מידול חדשות לבחינת תופעות שיווקיות בתחום מדעי החיים והתרופות
  • חקר גיוס תרומות של צרכנים תוך התמקדות בפלטפורמות לגיוס המונים והשקעה במוצרים חדשים וכיצד מאפיינים שונים של קמפיינים בפלטפורמות הללו משפיעים על החלטות הצרכנים
  • מיצוב תפקידן של הרשתות החברתיות בהפצת ופיתוח של מוצרים חדשים
  • ניבוי התנהגות לקוחות בעזרת כלים פיסיולוגיים (מיפוי פעילות המח)
  • השוואה בין אסטרטגיות אפקטיביות של קידום מכירות, בהקשר הרב-תרבותי, ובחינת הגורמים המשפיעים על החלטות השקעה וחסכון של לקוחות

 

לסמינרים >>

 

 

סגל אקדמי

 

 

פרופ' יעל שטיינהרט

ראשת תחום השיווק

 

פרופ' שי דנצינגר

פרופ' מן המנין, עוזר דיקאן ליחסים בינלאומיים

 

ד"ר ורדית לנדסמן

מרצה בכירה

ד"ר דנית עין-גר

מרצה בכירה

ד"ר יניב שני

מרצה בכיר, ראש התכנית למלמ"ן שיווק

 

ד"ר עירית ניצן

מרצה

ד"ר פיטר זובצ'ק

מרצה בכיר

ד"ר דינו לוי

מרצה בכיר

 

ד"ר מאיר קרלינסקי

מרצה בכיר

 

 

מחקרים אחרונים

 

 

Itai Ater and Vardit Landsman (2013), “Do Customers Learn from Experience? Evidence from Retail Banking.” Management Science, 59(9), 2019-2035.

 

Danziger, S., Hadar, L., Morwitz, V. (2014).  Retailer pricing strategy and consumer choice under price uncertainty. Journal of Consumer Research, 41, 761-774. http://jcr.oxfordjournals.org/content/41/3/761

 

Disatnik, D and Steinhart Y.  (2015). Need for cognitive closure, risk aversion, uncertainty changes, and their effect on investment decisions. Journal of Marketing Research, 52 (3), 349-359.

 

Ein-Gar D., 2015 "Committing under the Shadow of Tomorrow: Self-control and Commitment to Future Virtuous Behaviors", Journal of Consumer Psychology, 25 (2), 268-285.

 

Katona, Zsolt and Peter Pal Zubcsek and Miklos Sarvary (2011): “Network Effects and Personal Influences: The Diffusion of an Online Social Network” in Journal of Marketing Research 48(3), pp. 425-443)

 

Kronrod, A., Danziger, S. (2013). “Wii will rock you!” The use and effect of figurative language in consumer reviews of hedonic and utilitarian consumption. Journal of Consumer Research, 40, 726-739.

 

Levontin L, Ein-Gar D and Lee A., 2015 "Acts of Emptying Promote Self-Focus: A Perceived Resource Deficiency Perspective", Journal of Consumer Psychology, 25 (2), 257–267.

 

Nitzan, Irit, and Barak Libai (2011), “Social Effects on Customer Retention,” Journal of Marketing, 75 (6), 24-38.

 

Munichor N. and Steinhart, Y. (2016). Saying no to the glow: Why consumers resist arrogant brands. Journal of Consumer Psychology, 2 (26), 179-192. 

 

Shani, Y., When Sharing Is Not Caring: Does uncertainty about bill payment method lead diners to consume more and spend more money? Journal of Behavioral Decision MakingForthcoming.

 

Shani, Y., Danziger, S., and Zeelenberg, M. (2015). Choosing between options associated with past and future regret. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 126, 107-114. http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0749597814001009

 

Stremersch, Stefan, Vardit Landsman, and Sriram Venkataraman (2013), "The Relationship between DTCA, Drug Requests and Prescriptions: Uncovering Variation across Specialty and Space."  Marketing Science, 32(1), 89-110.

 

Shoham M. Moldovan, S. and Steinhart, Y. Positively useless: Irrelevant negative information enhances positive impressions. Journal of Consumer Psychology, Forthcoming.

 

Telpaz Ariel, Ryan Webb, and Dino J. Levy (2015) Using EEG to Predict Consumers' Future Choices. Journal of Marketing Research: 52 (4), 511-529.

אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive