שיווק
תחומי המחקר של החוקרים בהתמחות בשיווק עוסקים בנושאים בעלי חשיבות מכרעת לארגונים, לצרכנים ולקהילה.
תחומי המחקר של ההתמחות בשיווק מכסים את מגוון הנושאים העומדים בבסיס השיווק המודרני, הכוללים גישות מתקדמות למחקר שיווקי בעזרת חשיפה לתחום של חקר המוח ונוירו שיווק, מתן כלים והתנסות בסימולציות של ניתוח נתונים על השוק והתחרות, בחינת מגמות בהתנהגות לקוחות והאופן בו הם מקבלים החלטות, הבנה מעמיקה של אסטרטגיות מיתוג ותהליכי ניהול לקוחות קיימים ופוטנציאליים, היכרות עם גישות תמחור וערוצי הפצה חדשניים, חשיפה לפלטפורמות מתקדמות להעברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטלי, וכן לפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים ויצירתיים.
תחומי המחקר שלנו כוללים:
- חשיפת ההשפעה של רגשות, שליטה עצמית והונאה עצמית על החלטות צריכה
- בחינת השפעות חברתיות (המתרחשות ברשתות חברתיות של לקוחות), הכוללות תהליכי הפצת מידע מפה-לאוזן והחלטות נטישה של לקוחות
- יישום גישות מידול חדשות לבחינת תופעות שיווקיות בתחום מדעי החיים והתרופות
- חקר גיוס תרומות של צרכנים תוך התמקדות בפלטפורמות לגיוס המונים והשקעה במוצרים חדשים וכיצד מאפיינים שונים של קמפיינים בפלטפורמות הללו משפיעים על החלטות הצרכנים
- מיצוב תפקידן של הרשתות החברתיות בהפצת ופיתוח של מוצרים חדשים
- ניבוי התנהגות לקוחות בעזרת כלים פיסיולוגיים (מיפוי פעילות המח)
- השוואה בין אסטרטגיות אפקטיביות של קידום מכירות, בהקשר הרב-תרבותי, ובחינת הגורמים המשפיעים על החלטות השקעה וחסכון של לקוחות
לסמינרים >>
סגל אקדמי
פרופ' מן המנין עוזר דקאנית לשיתופי פעולה בינלאומיים |
פרופ' מן המנין דקאנית הפקולטה |
פרופ' חבר |
פרופ' חבר |
פרופ' חבר ראשת המרכז ליזמות ע"ש מרים וגאורג פקטור
|
פרופ' חבר ראש התמחות שיווק |
מרצה בכיר |
מרצה בכיר |
מרצה בכיר |
|
|