פרופ' שי דנציגר

מנהלת ביה"ס למנהל עסקים סגל אקדמי בכיר
פרופ' שי דנציגר
טלפון פנימי: 03-6406311
משרד: רקנאטי, 333

מידע כללי

פרופ' מן המניין שי דנציגר, עוזר דיקאן ליחסים בינ"ל והראש האקדמי של תוכנית SOFAER GLOBAL MBA, חוקר ומרצה בתחום השיווק ומומחה בהתנהגות צרכנים וקבלת החלטות. הוא בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה וניהול מהאוניברסיטה העברית בירושלים ובעל תואר דוקטור במדעי המוח מ – UC DAVIS. פרופ' דנציגר היה פוסט דוקטורט ב – UNIVERSITY OF WALES AT BANGOR ולאחר מכן היה חבר סגל בבית הספר לניהול של אוניברסיטת בן גוריון. בשנתיים האחרונות בבית הספר לניהול באוניברסיטת בן גוריון כיהן כראש המחלקה לניהול. פרופ' דנציגר הצטרף לפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל-אביב בשנת 2011. לפרופ' דנציגר תחומי עניין מגוונים. הוא מפרסם בכתבי העת המובילים בשיווק, התנהגות צרכנים ובפסיכולוגיה  ולעתים משמש כעד מומחה במשפטים העוסקים בהתנהגות צרכנים.

תחומי מחקר

התנהגות צרכנים, שיווק, קבלת החלטות, מודלים של עיבוד מידע

פרסומים

Hadar, L., Danziger, S., & Hertwig, R. (2018). The attraction effect in decisions from experience. Journal of Behavioral Decision Making, 31(3), 461-468.

 

Zvilichovsky, D., Danziger, S. & Steinhart, Y. (2018). Making-the-Product-Happen: A Driver of Crowdfunding Participation. Journal of Interactive Marketing, 41, 81-93.

 

Briley, DA., Danziger, S., & Li, E. (2018). Promotional Games: Trick or treat? Journal of Consumer Psychology, 28(1), 99-114.

 

Amir, E. Danziger, S., & Levi, S. (2017). Business Corruption and Economic Prosperity. Journal of Accounting, Auditing and Finance, 1-17.

 

Danziger, S., Disatnick, D., & Shani, Y. (2017). Remembering friends as foes in competitive and bargaining social interactions. Journal of Behavioral Decision Making, 30(4), 987-998.

 

Saporta-Sorozon, K., Danziger, S., & Sloman, S. (2017). Causal models drive preference between drugs that treat a focal versus multiple symptoms. Journal of Behavioral Decision Making, 794-806.

 

Barkan, R., Shani, Y., & Danziger, S. (2016) Choice and advice in curiosity-driven decisions. Journal of Economic Behavior and Organization, 125, 57-66.

 

Shani, Y., Danziger, S., & Zeelenberg, M. (2015). Choosing between options associated with past and future regret. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 126, 107-114.

 

Danziger, S., Hadar, L., Morwitz, V. (2014).  Retailer pricing strategy and consumer choice under price uncertainty. Journal of Consumer Research, 41, 761-774.

 

Kronrod, A., Danziger, S. (2013). “Wii will rock you!” The use and effect of figurative language in consumer reviews of hedonic and utilitarian consumption. Journal of Consumer Research, 40, 726-739.

 

Danziger, S., Montal, R., & Barkan, R. (2012). Idealistic advice and pragmatic choice: A psychological distance account. Journal of Personality and Social Psychology, 102(6), 1105-1117.

 

Danziger, S., Levav, J., & Avnaim-Pesso, L. (2011). Reply to Weinshall-Margel and Shapard: Extraneous factors in judicial decisions persist.  Proceedings of The National Academy of Sciences of the United States of America, 108(42), E834.

 

Danziger, S., Levav, J., & Avnaim-Pesso, L. (2011). Extraneous factors in judicial decisions.  Proceedings of The National Academy of Sciences of the United States of America, 108(17), 6889-6892.

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
UI/UX Basch_Interactive