הצטרפו לתכנית המנהיגות העסקית תגלית אקסל Birthright Israel Excel

סטודנטים לתואר ראשון בפקולטה לניהול (בחוג לניהול/בחוג לחשבונאות) מוזמנים להצטרף לתכנית המנהיגות העסקית של תגלית וליהנות מהזדמנויות ליצירת קשרים עסקיים!

13 נובמבר 2017
הצטרפו לתכנית המנהיגות העסקית תגלית אקסל Birthright Israel Excel

תגלית אקסל הינה זרוע המנהיגות העסקית של ארגון תגלית אשר הוקמה במטרה לפתח ולהעצים את הדור הבא של מנהיגים עסקיים בישראל ובצפון אמריקה ולחזק את הקשר לישראל ולעם היהודי. תגלית אקסל מציעה שני מסלולי קיץ - מסלול עסקים ומסלול יזמות.

מסלול עסקים

שנת 2018 תהווה את השנה השמינית של תגלית אקסל. כ-55 סטודנטים ויזמים נבחרים מדי שנה מבין אלפי מועמדים הלומדים באוניברסיטאות מובילות בארה"ב, ביניהן: סטנפורד, ייל, הארוורד, קורנל, פרינסטון, אוניברסיטת פנסילבניה ועוד. הסטודנטים מגיעים לישראל למשך 10 שבועות בחודשי הקיץ (יוני-תחילת אוגוסט).

משתתפי תגלית אקסל מצפון אמריקה זוכים להתמחות מקצועית בחברות מובילות במשק הישראלי, בעיקר בתחומי הטכנולוגיה והכלכלה. בין החברות המשתתפות בתכנית: מייקרוסופט, פייסבוק, צ'קפוינט, אמדוקס, ארנסט אנד יאנג, דלויט, מגמה, קבוצת ויולה, ויזה, ברקליז, איירונסורס ועוד.

לכל סטודנט בתכנית העסקית מצוות משתתף/ת ישראלי/ת, סטודנטים לתואר ראשון וקצינים מיחידות מובילות בצה"ל. הישראלים לוקחים חלק פעיל בתכנית החינוכית ויוצרים קשרים אישיים עם המשתתפים מצפון אמריקה, ונהנים מהזדמנויות ליצירת קשרים עסקיים. המשתתפים הישראלים מהווים נדבך חשוב בחיזוק הקשר של המשתתפים מצפון אמריקה לישראל.אחד המשתתפים שלקח חלק בתכנית הוא עידן רשף, סטודנט בחוג לניהול בפקולטה לניהול: "התכנית תרמה לי רבות. מגוון ההרצאות והסדנאות חשפו אותי לעולם שלא ממש הכרתי. עולם היזמות והעסקים הוא עולם דינאמי ומרתק וזכיתי להכיר אותו מקרוב, לקבל כלים פרקטיים וללמוד על תהליך הקמת עסק ועוד. במהלך התכנית פגשתי אנשים יוצאי דופן, כאלו שיצא לי לקרוא עליהם המון. זכורים במיוחד המפגשים עם ד"ר דני גולד, מי שיזם ופיתח את כיפת ברזל ועם יובל דיסקין, ראש השב"כ לשעבר - אנשים שתרמו למדינה כל כך הרבה והיה מדהים לשמוע את סיפורם ולשאול אותם שאלות שסקרנו אותי. קשה לי לשים את האצבע על חוויה אחת משמעותית מהתכנית, אבל האינטראקציה עם האמריקאים הייתה מיוחדת בשבילי. אלו חבר'ה צעירים עם חזון וערכים והיה מאוד מהנה להראות להם את תל אביב, לספר להם על החיים בארץ, על עצמי וכמובן לשמוע סיפורים ואת נקודות המבט וההשקפות האישיות שלהם. לכל מי שמתלבט, אני ממליץ להגיע לכנס המתעניינים ולשמוע. מלבד הסבר מפורט על התכנית יהיו שם גם ראשי התכנית ובוגרים שישמחו לספר ולענות על כל שאלה.  בנוסף, אשמח לענות על כל שאלה ולספר יותר במייל או בטלפון." 
מסלול יזמות

בתכנית היזמות של אקסל,  יחברו שמונה ישראלים, יוצאי יחידות מובילות בצה"ל ובוגרי המוסדות המובילים בארץ, ל-16 אמריקאים ויכנסו לאקסלרטור של עשרה שבועות,  במהלכם יקבלו כלים ליצירת חברת סטארט-אפ.

משתתפי תגלית אקסל זוכים בחודשי הקיץ לחוויה ייחודית המשלבת ניסיון מקצועי, חשיפה לתכנים מעשירים ולקשרים חברתיים בלתי אמצעיים. כחלק מהחוויה החינוכית, מפגישה אקסל את המשתתפים עם דמויות מובילות במשק ובחברה הישראלית. מפגשים קודמים כללו בין היתר את נגיד בנק ישראל לשעבר סטנלי פישר, נשיא המדינה, פרופ' עדה יונת, מנכ"ל גוגל ישראל, ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני, מנכ"ל סודה סטרים, דניאל בירנבוים, חמי פרס, ניר ברקת ורבים אחרים.

 

כלל המשתתפים מצטרפים בסיום תכנית הקיץ לקהילת בוגרים פעילה היוצרת מגוון הזדמנויות חברתיות ועסקיות עבור 570 חברים בצפון אמריקה ובישראל. במהלך השנה שומרים חברי הקהילה בישראל על הקשר עם חבריהם בצפון אמריקה ויוזמים יחד אירועים משותפים. הקהילה בישראל מציעה הרצאות וסדנאות מקצועיות בתחומי העסקים, המשפטים והטכנולוגיה, הזדמנויות למציאת עבודה, חניכה מקצועית לבוגרים צעירים ע"י בוגרים ותיקם, מפגשים חברתיים ואירוע הדגל - כנס שנתי בן יומיים הכולל מרצים מהשורה הראשונה.

נשמע לכם כהזדמנות נדירה? ההרשמה בעיצומה! הירשמו כאן 

  נשמח לעמוד לשירותכם. למתן אינפורמציה נוספת, פנו לשירן נתן, רכזת אירועים, הפקולטה לניהול ע"ש קולר  

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>