יום המעשים הטובים 2022

ביום המעשים הטובים השנה התרגשנו במיוחד, כי תמיד ידענו שהסטודנטים שלנו אלופים – אבל הפעם גילינו שיש להם גם לב רחב, והם מתנדבים בעמותות בעלות עשייה משמעותית וריגשו אותנו כשסיפרו על פועלם לכבוד יום המעשים הטובים

10 אפריל 2022

 

  • מרינה שבצ'נקו, סטודנטית לתואר ראשון בחשבונאות וניהול, מתנדבת מעל לשנה וחצי בעמותת "אח גדול", עמותה המעניקה ליווי אישי לחיילים בודדים המשרתים בצה"ל, כמי שהייתה פעם חיילת בודדה בעצמה. מרינה מספרת:"המתנדבים הם התמיכה ומקור הידע בשביל החייל. לי זה היה לי מאוד חסר בתור חיילת בודדה. אין לי משפחה בארץ והיו הרבה מקרים בהם לא היה לי עם מי להתייעץ, כך שישר הבנתי שזהו המקום שאני יכולה להיות יעילה בו, לעזור ולתמוך מכל הלב. נכון להיום, אני מלווה 3 חיילים בודדים, להם עזרתי בין היתר עם חוזי שכירות, בעיות בצבא ועוד".
    רוצים להתנדב בעמותה? מוזמנים לפנות ל - דוד ורטחה 0527859732 או להיכנס לאתר: https://achgadol.org/

 

  • שירה לבנברג אטיאס, סטודנטית לתואר ראשון בניהול, מתנדבת דרך "המרכז הישראלי לכלבי נחייה" בגידול גור נחייה, אשר בסוף התהליך יגיע לאדם עיוור וילווה אותו במהלך פעילויותיו היום-יומיות, או לילד עם צרכים מיוחדים או חייל עם פוסט טראומה. לגור קוראים זורבה, והוא יהיה עם שירה בערך שנה, בה היא תיקח אותו איתה לכל מקום - גם כאן לפקולטה שלנו, כדי שילמד איך להתמצא בסביבות שונות. שירה מוסרת שהתהליך אינטנסיבי, אבל מדהים ומשנה חיים.
    רוצים גם לאמץ גור נחייה? מוזמנים לפנות באתר https://israelguidedog.org.il

 

  • סופי מרגוליס, סטודנטית לתואר ראשון בניהול ומדעים בהייטק. סופי מתנדבת כחלק מתכנית מתחברים באוניברסיטה במועדונית לילדים עם מוגבלות שכלית המופעלת באמצעות עמותת צ'יימס - עמותה למען שיפור חייהם של אנשים עם מוגבלויות. להתנדבות, אפשר ליצור קשר דרך האתר: https://www.chimesisrael.org.il/%d7%94%d7%aa%d7%a0%d7%93.../

 

  • שגב לוי, סטודנט לתואר ראשון בחשבונאות וניהול, מתנדב בעמותתת TELFED כחלק ממלגת התנדבות. TELFED היא עמותה יהודית דרום-אפריקאית העוזרת לעולים חדשים מדרום-אפריקה להשתכן בארץ. במסגרת ההתנדבות, שגב עוזר לילדי עולים חדשים אשר אינם יודעים עברית להכיר את הארץ, ללמוד עברית, מבלה איתם זמן ועוזר להם ולמשפחתם בבירוקרטיות ונושאים שונים.
    רוצים גם להתנדב בעמותה? ניתן ליצור קשר דרך האתרhttps://www.telfed.org.il/

     
  • גיל פכט, סטודנט לתואר MBA בפקולטה הוא יו"ר עמותת משחקים לעתיד, הפועלת לקידום סובלנות דרך הגיל הרך באמצעות ערכת בובות ייחודית המדמה ילדים אמיתיים ומייצגת קבוצות שונות בחברה הישראלית. גיל משתף:"אני מאמין שכדי שהחברה הישראלית תתקדם עלינו תחילה להכיר את הגוונים השונים שמרכיבים אותה. ההכרות מונעת גזענות ושסעים."
    רוצים גם להתנדב בעמותה? ניתן ליצור קשר דרך האתר Www.g4f.co.il

     
  • אביטל אלבוים, סטודנטית לתואר שני MBA, מתנדבת בעמותת "קרן יחד" - יוזמה חברתית שמטרתה יצירת קהילת משפחות גדולה בישראל, שתתן ערבות הדדית אחד לשני. הקרן נותנת סיוע כספי למשפחות מתוך הקהילה, במקרים של פטירה של אחד מההורים. אביטל עוזרת בהפצת העמותה במקומות שונים על מנת להגדיל את מספר המנויים ובכך להגדיל את התרומה שהיא יכולה לתת, וגם תורמת לעמותה בעצמה.
    רוצים לתרום לעמותה או להתנדב בה?
    ניתן להצטרף לעמותה בקישור הבא: https://kyachad.co.il/join/
    ולקרוא פרטים נוספים באתר: https://kyachad.co.il/
     
  • בר לוי, סטודנטית לתואר שני ,MBA הקימה לזכר אימה את עמותת "הבית ש"ל ב"ר – העמותה לסרטן האישה" - בית של פתרונות לכל הנשים המתמודדות עם סרטן ולבני משפחותיהם, במטרה להקל, לעזור, ולפתור כמה שיותר סוגיות התמודדות. להתנדבות בעמותה ניתן לפנות לבר   Bar-levy@hotmail.com
     
  • אור סמולניק, סטודנט לתואר שני ,MBA מתנדב בעמותת "מהלב לצלחת" - עמותה המחברת בין קשישים בודדים, שחלקם חיים ללא ביטחון תזונתי, לבין הקהילה הקרובה אליהם על ידי בישול ארוחת שישי חמה והבאתה לביתם. אור מספר שמשתמש בידע שצבר בתואר על מנת לייעץ לעמותה בכיווני התפתחות שונים, וגם מסייע בטכנולוגיה ושיפור התהליכים שקורים ביומיום ועוזרים לעמותה לפעול ולגדול. מעוניינים גם לפתוח את הלב? ניתן להיכנס לאתר https://www.mehalevto.org.il/  או לפנות לעמותה במייל mehalev.latzalahat@gmail.com
     
  • סטודנט אנונימי, רוצה לשתף את עמותת "בדרך להחלמה", המאפשרת קבלת טיפול רפואי קריטי ותוך כדי מייצרת התקרבות ואינטראקציה חיובית בין ישראלים לפלסטינים.
    מעוניינים להתנדב בעמותה? ניתן ליצור קשר דרך עמוד הפייסבוק https://www.facebook.com/TheR2R/

 

תודה לכל הסטודנטים שלנו ששיתפו - גאים בכם מאוד!

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>