מייסדי Easy2hike מספרים על הדרך שעשו מאז הזכייה בתחרות הסטארט אפ של קולר

זוכרים את הזוכה הגדול של תחרות הסטארט אפ Coller $1,000,000 Startup Competition? את הפרס הראשון גרפו ארז טלגם ואורי בר, מייסדי Easy2Hike - מיזם שמבטיח לשפר את חוויית הביקור של מטיילים בפארקי טבע ומסייע גם למנהלי הפארקים. זוהי פלטפורמה להעשרת חוויית הטיול בטבע והפיכתה למהנה ובטוחה בכך שמקשרת בין מנהלי שמורות הטבע והאתרים לבין המבקרים. צמד היזמים, שזכה במקום הראשון, קיבל השקעה בסך 100,000 דולר ועזרה של מנטורים, בשלב היציאה לשוק.

06 נובמבר 2017
מייסדי Easy2hike מספרים על הדרך שעשו מאז הזכייה בתחרות הסטארט אפ של קולר

 

חצי שנה לאחר הזכייה עדכנו אותנו צמד מייסדי Easy2Hike, אורי בר וארז טלגם, בוגר תכנית ה-MBA בניהול טכנולוגיה, יזמות וחדשנות בפקולטה לניהול, על השתלשלות האירועים המהירה והמוצלחת של המיזם שלהם, מרגע הזכייה. להלן סיכום האירועים, לדבריהם:

  1. מימון - זכינו בסך של 100,000$ ממר ג'רמי קולר, המייסד והבעלים של Coller Capital– קרן השקעות פרטיות שמבוססת באנגליה, אותה בנה מאפס, כשהיום בבעלותה נכסים פיננסים בשווי של 17 מיליארד דולר. אנחנו מאד שמחים שקולר הוא המשקיע הראשון שלנו. הייעוץ שלו תמיד קולע למטרה וניתן ללמוד המון מהרוח היזמית שלו.  לאחר שנפגשנו אתו בתל אביב ביוני השנה וניהלנו אתו שיחה ארוכה ומועילה, נפגשנו אתו שנית, לא מזמן, בלונדון.  אנשי הקשר של מר קולר כבר משפיעים ומספר קרנות המבוססות בלונדון בוחנות כעת אפשרות להשקיע ב-Easy2Hike.
  2. תפוצה בפארקים -
    1.  השקת San Diego County Parks – השקנו את פלטפורמת האפליקציה Easy2Hike ב-16 פארקים במחוז סן דייגו. המחוז שלח עלון מידע שכלל פרטים על Easy2Hike ל-20,000 חובבי טיולים מקומיים. פרטים אלו גם מופיעים באתר האינטרנט שלהם, בו הוסיפו כפתור Easy2Hike במספר מקומות אסטרטגיים (כדאי לכם לבדוק).  כדי להפוך את האפליקציה לשימושית יותר למבקרים, הם שלחו מתנדבים שלהם לפארקים ואלו הוסיפו מידע על נקודות מעניינות ומסלולים מומלצים.
    2. San Diego City Parks – בעקבות הצלחתנו עם המחוז, הוזמנו על ידי עיריית סן דייגו לפגישה עם ראש מחלקת הפארקים שלהם ואנו צפויים להשיק שם בקרוב.
    3. MCRT (Murrieta Creek Regional Trail) – נפגשנו עם נציגים מארבע ערים בדרום קליפורניה שבהן עובר ה-MCRT (מסלול זה כבר מופיע באפליקציה שלנו). אחת מהערים כבר הוסיפה המלצה עלינו באתר שלה. הערים הנוספות צפויות ללכת בעקבותיה בהקדם. 
    4.  כמו כן, נפגשנו עם מספר רשויות פארקים מהגדולות בקליפורניה ובארה"ב כולה, מבטיחים לעדכן בקרוב על התוצאות.
    5. אמנם המוצר מופץ כעת בקליפורניה בלבד, אך במשרד החוץ הצרפתי החליטו שהמוצר שלנו הוא מעניין ופורץ דרך וכתבו עלינו מאמר – דוברי הצרפתית (ומשתמשי גוגל טרנסלייט) מוזמנים לראות את המאמר כאן: "הסטארטאפ איזי טו הייק כובש פסגות".  
  3. פיתוח המוצר -
    1. Park Builder - כדי להתמודד עם המספר ההולך וגדל של שינויים במפות הפארקים, הנעשים על ידי המתנדבים של מחוז סן דייגו, החודש הוצאנו לאור את הגרסה הראשונה של ה-“Park Builder” שלנו. העדכון נכלל במערכת הניהול של מנהלי הפארקים ומאפשר להם לבצע בעצמם שינוים בתכנים שלהם (נקודות ציון מעניינות, מתקני הפארק, תמונות, טקסטים וכו'). שינויים אלה מופיעים באופן אוטומטי באפליקציה כמובן.
    2. Social – לאחרונה הוספנו לאפליקציה שלנו את רובד ה-social (בחודשים האחרונים קיבלנו בקשות רבות בנושא הן ממטיילים והן ממנהלי פארקים). התחלנו בהוספת ביקורות משתמשים, דירוגים והאפשרות של שיתופי מסלולים, אך הזרוע עודה נטויה.  

יש לנו עוד כל כך הרבה תכניות לחודשים הבאים - אז המשיכו לעקוב! 

 

 

תחרות הסטארט אפ של הפקולטה לניהול ע"ש קולר באונ' תל אביב צפויה להיערך, בפעם השנייה, במאי 2018. היא אינה מתמקדת בתחום מסוים ופונה לסטארט אפים בתחילת דרכם, בהם לוקחים חלק סטודנטים או בוגרים של הפקולטה לניהול או של פקולטות אחרות באוניברסיטת תל אביב. פרטים נוספים ניתן יהיה לקבל בקב' הפייסבוק:

Coller $1,000,000 Startup Competition 
Coller Ignite

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>