סנונית ראשונה מפעילות מכון הבלוקצ'יין בפקולטה לניהול

שיתוף פעולה ייחודי בחקר הבלוקצ'יין ישראל-גרמניה. מדובר בהזדמנות מיוחדת לחוקרים מהפקולטה לניהול ומאוניברסיטת תל אביב לבצע מחקרים בתחום הבלוקצ'יין ומטבעות הקריפטו בשיתוף פעולה עם התעשייה הבינ"ל.

25 פברואר 2019
מכון הבלוקצ'יין

טכנולוגיית הבלוקצ'יין מאפשרת פעילות עסקית מאובטחת באינטרנט ואימות של פעולות מסחריות בין צדדים שונים, ללא צורך בישות ניהול מרכזית - את הגורם המנהל מחליפים "בלוקים" מוצפנים של מידע. לפני מס' חודשים הוקם בפקולטה לניהול באוני' ת"א, ביוזמה ראשונה מסוגה בארץ, מכון חוגג למחקר יישומי בטכנולוגיית הבלוקצ'יין  שמטרתו לקדם את המחקר, ההוראה והפצת הידע בתחום טכנולוגיית הבלוקצ'יין.  

כחלק מפעילות המכון, נוצר שיתוף פעולה ייחודי: פרויקט מרכז הבלוקצ'יין של פרנקפורט. מכון  למחקר יישומי בטכנולוגיית הבלוקצ'יין בפקולטה לניהול באוני' תל אביב ו"מרכז הבלוקצ'יין של פרנקפורט", הודיעו על חתימת הסכם שיתוף פעולה לתמיכה במחקר האקדמי של מרחב יישומי טכנולוגיית הבלוקצ'יין ומטבעות הקריפטו. הפרויקט ממומן ע"י Accelerator Frankfurt GmbH , מוביל בתחומו בגרמניה בתחום הפינטק/בלוקצ'יין וממקד את פעילותו בהטמעת טכנולוגיות ה-B2B הדיגיטלי במגזר הפיננסי, בשת"פ עם Santiment Deutschland , סיפור הצלחה מוכר בתחום מטבעות הקריפטו, שמספק גישה לפלטפורמה ייחודית לאחסון נתונים ומאפשר להשתמש בה לצרכי מחקר אקדמי.  

 

ד"ר יעקב מנדל, מנהל מכון למחקר ביישומי בלוקצ'יין בפקולטה לניהול, מסביר "זהו שיתוף פעולה אקדמי פורץ דרך, לקידום מחקר הבלוקצ'יין, תוך התמקדות במתן פתרונות כלכליים ועסקיים, שיתרום לפעילותנו בחזית המחקר העולמי, בו עוסקים מספר מכוני מחקר באוניברסיטאות המובילות בעולם כמו סטנפורד וקולומביה."

 

מריה פנאנן, מנכ"לית Santiment Deutschland, "אנו מבקשים לשלב סטודנטים וחוקרים בניתוח והבנה של נתוני שוק הקריפטו. בשלב ראשון, שיתוף הפעולה יתמקד בעבודה אקדמית בשיתוף Santiment  - אנו נקיים אירוע אקדמי ראשון בתחום הקריפטו בנושא 'האקדמיה פוגשת את שחקני השוק' שבמסגרתו נציג ממצאים ראשוניים."

 

רם שוהם, מייסד Accelerator Frankfort, "לכבוד הוא לנו להתחיל שת"פ זה עם מכון לחקר יישומי הבלוק'ציין. אנחנו מאמינים בטיפוח האקו-סיסטם הגלובלי של הבלוקצ'יין באמצעות שיתופי פעולה ושותפויות."

 

פרופ' דן עמירם, סגן דקאן הפקולטה לניהול באוני' תל אביב וראש מכון למחקר ביישומי בלוקצ'יין: "זו הזדמנות מיוחדת לחוקרים מאוניברסיטת תל אביב לבצע מחקרים בשיתוף פעולה עם התעשייה הבינ"ל, תוך התמודדות עם אתגרים חדשניים ויישומה של הטכנולוגיה בתחומי פעילות שונים." 

 

מאחלים הצלחה רבה לסטודנטים ולחוקרים, מהפקולטה לניהול ומאוניברסיטת תל אביב, הלוקחים חלק בפרויקט המחקר הייחודי הזה בתחום הבלוקצ'יין ומטבעות הקריפטו בשיתוף עם התעשייה הבינ"ל.

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>