ד"ר ליאור זלמנסון נבחר לרשימת 40Under 40 Professors של Poets&Quants

ד"ר ליאור זלמנסון, חבר סגל בכיר בתכנית לניהול מידע וטכנולוגיה בפקולטה, נכנס לרשימת 40Under 40 Professors של Poets&Quants ונבחר בקפידה על פני מרצים רבים נוספים מרחבי העולם ומאוניברסיטאות מובילות בלבד למנהל עסקים.

17 מאי 2022
ד"ר ליאור זלמנסון נבחר לרשימת 40 Under 40 Professors של Poets&Quants

ד"ר ליאור זלמנסון, חבר סגל בכיר בתכנית לניהול מידע וטכנולוגיה, נכנס לרשימת 40 under 40 professors של Poets&Quants ונבחר בקפידה על פני מרצים רבים נוספים מרחבי העולם ומאוניברסיטאות מובילות בלבד למנהל עסקים.

 

זו הפעם הראשונה שאוניברסיטה ישראלית נכללת ברשימה המכובדת. הרשימה כוללת, עפ"י Poets&Quants מרצים מעולים בתחומם ובעלי ידע נרחב, שהותירו ועדיין משאירים אימפקט עצום ומשמעותי בתחום המחקר שלהם ומשפיעים על עולם העסקים האקדמי.

 

ד"ר זלמנסון מסר על הזכייה: "אני נרגש עד מאוד מקבלת פרס זה. במיוחד כי פרס זה שם דגש מיוחד על הצטיינות וחדשנות בהוראה לצד מחקר ומעורבות בקהילה, ונותן משקל מיוחד להמלצות סטודנטים בהווה ובעבר. אסיר תודה לתלמידיי לאורך השנים האחרונות".

 

עובדות בונוס - ד"ר זלמנסון שיתף שאם לא היה מרצה וחוקר באקדמיה, כנראה היה סופר או עיתונאי, כי הם מעבירים ידע ורעיונות לקהל רחב, כולל בתחום האקדמי, אספקט שהוא מתחבר אליו מאוד, ואם תהיתם ממה הוא הכי נהנה בלהרצות לסטודנטים - אז התשובה היא האתגר שהסטודנטים מספקים לו, מפני שחלקם כבר עובדים בתחומי ההייטק והטכנולוגיה, והוא תמיד צריך להראות שגם באקדמיה ניתן ללמוד דברים חדשים בתחום ולא רק בתעשייה. אם תשאלו אותנו - הוא מצליח בגדול.

 

ד"ר זלמנסון, אנחנו מאוד גאים ומאחלים המון הצלחה בהמשך הדרך!

 

להודעה המלאה >> 

 

לראיון המלא עם ד"ר זלמנסון >>

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>