מכון ספרא מארח: מפגש מיוחד של מנהלי הבנקים עם המפקח על הבנקים בפקולטה לניהול

ראשי המערכת הבנקאית ובנק ישראל הגיעו בשבוע שכבר לכנס מיוחד שהתקיים במכון לבנקאות ותיווך פיננסי ע"ש ויקי וג'וזף ספרא בפקולטה לניהול ע"ש קולר.

מימין- משה פרל,אורית בכר ופרופ' יעל שטיינהרט

מימין: משה פרל,אורית בכר ופרופ' יעל שטיינהרט

 

ראשי המערכת הבנקאית ובנק ישראל הגיעו בשבוע שכבר לכנס מיוחד שהתקיים במכון לבנקאות ותיווך פיננסי ע"ש ויקי וג'וזף ספרא בפקולטה לניהול ע"ש קולר. באירוע לקחו חלק המפקח על הבנקים, דני חחיאשוילי, יושבי הראשי והמנכ"לים של הבנקים המסחריים וחברי ההנהלות שלהם. במהלך הכנס הציג המפקח את הדו"ח השנתי של חטיבת הפיקוח לשנת 2023 וסקר בפני ראשי המערכת הבנקאית את עיקריו. דיקנית הפקולטה, פרופ' יעל שטיינהרט, ברכה את המשתתפים והדגישה את החשיבות שהיא מייחסת לשיתוף הפעולה בין הפעילות האקדמית של הפקולטה לבין התעשייה הפיננסית. 

 

הכנס הוקדש לזיכרו של ד"ר יוסי בכר ז"ל, ששימש בעבר כמרצה בפקולטה ומילא שורה של תפקידים בכירים במגזר הפרטי והציבורי ביניהם - יו"ר בנק דיסקונט, מנכ"ל משרד האוצר ומנהל רשות המסים. מנהל מכון ספרא, משה פרל, הודיע כי המכון יחלק מלגה מיוחדת על שמו של ד"ר בכר. המלגה הוענקה על ידי אשתו של ד"ר בכר, אורית, בטקס מרגש לסטודנט יצחק מור בעקבות הישגיו המצויינים במסגרת לימודי תואר שני  במסלול לניהול פיננסי.

לפרסום >>

 

צילום: חן גלילי

מימין: משה פרל, יעל שטהיינהרט, דני חחיאשוילי 

 

צילום: חן גלילי

אורית בכר, יצחק מור

 

צילום: חן גלילי

דני חחיאשוילי 

 

צילום: חן גלילי

יעל שטהיינהרט, דני חחיאשוילי 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>