כלכלת עסקים ואסטרטגיה
חברי הקבוצה חוקרים מגוון של שאלות העוסקות בהחלטות כלכליות ואסטרטגיות של פירמות וצרכנים וכן בהשלכות של החלטות אלה על רווחת הפרט ועל הרווחה החברתית. בין השאר, כוללים תחומי המחקר של חברי הקבוצה את הנושאים הבאים:
- תחרות בין חברות בשווקים אוליגופוליסטיים
- פיקוח על חברות ומדיניות הגבלים עסקיים
- כלכלת בריאות וניהול מערכות בריאות
- ניתוח אמפירי של מדיניות כלכלית וציבורית
- תחרות בין פלטפורמות ומסחר מקוון
- מימון המונים
- יזמות
- שינויים טכנולוגיים והשפעות רשתיות.
- קבלת החלטות צרכנים
- כלכלה התנהגותית
- קבלת החלטות בקבוצות
המחקרים של חברי הקבוצה נעזרים במגוון רחב של שיטות מחקר, החל ממחקר תיאורטי הנעזר בכלים מתחום המתמטיקה ותורת המשחקים, עבור דרך מחקר אמפירי הכולל איסוף ועיבוד נתונים על התנהגות של פירמות והתנהגות של צרכנים, ועד לעיצוב ניסויים מבוקרים במעבדה. חברי הקבוצה מפרסמים את מחקריהם בכתבי עת מובילים בתחומי המחקר שלהם, ומרבים להשתתף בכנסים בינלאומיים בתחומי המחקר שלהם ואף נוטלים חלק פעיל בארגון של כנסים כאלה.