לראשונה בישראל – תואר שני ומקוון במנהל עסקים – Tel Aviv Online MBA של הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב

התכנית תאפשר לסטודנטים בינלאומיים מצטיינים בעלי ניסיון עסקי גלובלי, להעמיק את השכלתם ומקצועיותם בתחומי ניהול הטכנולוגיה והיזמות, תחום שבו הפקולטה לניהול ע"ש קולר היא מהמובילות בעולם

26 יולי 2021
לראשונה בישראל – תואר שני ומקוון במנהל עסקים – Tel Aviv Online MBA של הפקולטה לניהול ע"ש קולר

התואר החדש והייחודי, אשר החל להירקם לפני שנתיים, יועבר החל ממרץ 2022 כולו באופן דיגיטלי (מקוון), ללא נוכחות פיזית בקמפוס ובשפה האנגלית. אישור התכנית מהווה נדבך משמעותי לקידום הלמידה הדיגיטלית וחיזוק הבינלאומיות של אוניברסיטת-תל אביב והפקולטה לניהול בפרט.

 

זו הפעם הראשונה בישראל שהמל"ג מאשרת לאוניברסיטת מחקר ללמד תואר "אונליין", ללא דרישת נוכחות פיזית בקמפוס. בכך, הפקולטה לניהול ע"ש קולר מיישרת קו עם אוניברסיטאות מובילות בעולם, אשר להן ישנן תכניות דומות. 
התכנית המקוונת תתווסף  למגוון תכניות התואר השני למנהל עסקים של הפקולטה, הנמנות עם תכניות הדגל באוניברסיטה כולה, ותועבר במשך שנתיים ע"י מרצי הפקולטה.
 

הרבה לפני שהקורונה הפציעה לחיינו – ידענו שכדי לא רק להבטיח חדשנות, אלא גם לפעול על פיה, עלינו להתקדם שלב אחד קדימה במטרה להנגיש את התכנים האקדמיים החדשניים והמתקדמים שלנו אל הזירה הבינלאומית. פרופ' דן עמירם, סגן הדקאן בפקולטה לניהול ע"ש קולר, מוסיף על כך ואומר:" הקדשנו מאמץ רב ומחשבה רבה, כיצד נוכל ללמד את התכנים החדשניים והמתקדמים שלנו, בעוד שאנו שומרים על הסטנדרטים האקדמיים הגבוהים שאנו מציבים לסטודנטים בתוכניות הוותיקות של הפקולטה. התוכנית תאפשר הפצה גלובלית של הידע האקדמי החדשני והמתקדם שקיים בפקולטה, תמשוך סטודנטים איכותיים מכל העולם ותסייע בהפקת חומרי לימוד דיגיטליים ברמה בינלאומית, שישמשו במגוון תכניות הפקולטה. באמצעות תכנית זו, אנו שואפים להתחדש ולהרחיב את פעילותנו הגלובלית, תוך שאנו מתאימים עצמנו לעולם המשתנה ולשוק העבודה המתפתח והדינמי. אנו מזהים מגמה דומה באוניברסיטאות המובילות בעולם, ורואים בכך יעד להביא אל קדמת הבמה הבינלאומית את האיכות, והידע האקדמי והמעשי של המרצים והחוקרים המצטיינים שלנו".

 

הקורסים יצולמו ויוקלטו מראש, תוך שימוש בעזרים דיגיטליים מתקדמים, כמו סרטונים ומצגות אינטראקטיביות. כמובן שהפן האנושי עדיין יישמר, והמרצים ילוו את תהליך הלמידה, יהיו זמינים לשאלות הסטודנטים ויקיימו שיעורים סינכרוניים בכדי לעקוב אחר התקדמותם ולשמר את המצוינות האקדמית המזוהה עם הפקולטה.

ד"ר שי הראל, המנהל האקדמי של התכנית, מסביר על הפורמט החדשני: "בשנתיים וחצי האחרונות השקענו מאמצים רבים להקים את תכנית האונליין. התוכנית מיועדת לסטודנטים מכל העולם שמעוניינים ללמוד באופן יותר גמיש מבחינת שעות הלימוד, אבל עדיין לשמור על רמה אקדמית ועל הסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנו משקיעים מאמצים רבים בהפקת קורסים אקדמיים ברמה הגבוהה ביותר, באבטחת איכות ההוראה ובשימוש בטכנולוגיות החדשניות ביותר מתוך מטרה לייצר תואר רלוונטי שיתרום לסטודנטים בחייהם המקצועיים. התואר עצמו ישלב בין טכנולוגיות לימוד מקוונות ומפגשים סינכרוניים כל שבוע על מנת לתמוך בסטודנטים בצורה הטובה ביותר ולאפשר להם לסיים את התואר בהצלחה. התוכנית מכוונת לסטודנטים מכל העולם המעוניינים ללמוד מערכות מידע ושיווק בתוך עולם היזמות - תחום שישראל היא מובילה עולמית בו.״

 

פתיחת תכנית הלימודים היא עוד נדבך בדרך לביסוס מעמדה של האקדמיה הישראלית בזירה הגלובלית. הילה רחמני, מנהלת התכנית, מוסיפה: " אנחנו מתרגשים על אישורה של התכנית. זוהי תכנית חלוצית, המותאמת לעידן הדיגיטלי ולקהל סטודנטים בינלאומי מגוון ודינמי, המעוניין לקבל השכלה אקדמית חדשנית, מבלי להתפשר על איכות ומוניטין. בתי ספר למנהל עסקים מהטובים בעולם, בחרו בשנים האחרונות לשנות מגמה ולתת דגש ללימודים מקוונים. אנו מאמינים שמגמה זו תלך ותתחזק בשנים הקרובות ושואפים לישר קו עם שאר העולם.

במסגרת התכנית, המשלבת טכניקות לימוד מפותחות, תרגילים ודיונים מקוונים, אנו מבקשים להדגיש גם את הייחודיות הישראלית שלנו. חשוב לנו לתת דגש על חשיבה יצירתית, מאתגרת, ביקורתית וחדשנית, בדיוק כפי שנעשה בדיונים המתרחשים בכיתות הלימוד, כאן בפקולטה.

נמשיך ונשאף להתפתח ולפעול למען חיזוק מקומה של האקדמיה הישראלית בזירה הבינלאומית".
 

נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ׳ אריאל פורת, מוסיף לנושא הבינלאומיות ואומר כי מבחינת האוניברסיטה, מדובר בהמשך פיתוח הקשרים הבינלאומיים ופיתוח תכניות לימוד לסטודנטים מחו״ל. ״המהלך הנוכחי של הפקולטה לניהול יגדיל את הנגישות של האוניברסיטה לתלמידים בכל מקום על פני הגלובוס״.

 

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>