קורס בחירה- פרויקט L'OREAL BRANDSTORM -החלה ההרשמה- החל מתשע"ט

אם אתם בשנה השלישית של התואר הראשון בפקולטה לניהול,

אם שיווק זו התשוקה שלכם והמקצוע שאתם רוצים לעסוק בו,

אם אתם מחפשים קורס מעשי, מהשטח, שנוגע באתגרים מהעולם האמיתי,

אם אתם שואפים להיות שותפים בעיצוב האסטרטגיה השיווקית של אחד המותגים המוכרים והמובילים בעולם,

בואו להשתתף בקורס חדש וייחודי מסוגו - L'OREAL BRANDSTORM

 

פרויקט  L'OREAL BRANDSTORM

מדי שנה מפרסמת חברת L’OREAL אתגר שיווקי, הנוגע לאחד ממותגי החברה, וצוותי סטודנטים מבתי ספר למנהל עסקים ברחבי העולם משתתפים בתחרות שמטרתה להתמודד עם האתגר בצורה המיטבית.

במסגרת התחרות הינכם מתבקשים לכתוב תכנית להתמודדות עם האתגר השיווקי, מנקודת מבטו של מנהל המותג, תוך שאתם מבצעים מחקר שיווקי ללימוד הבעיה,
מפיקים ממנו תובנות שיווקיות, ומפתחים את האסטרטגיה השיווקית המתאימה להתמודדות עם הבעיה שהוצגה.
 

הקורס הינו קורס פרויקט בהיקף של 4 ש". 
הסטודנטים יעבדו בו בצוותי עבודה של 3 סטודנטים,באופן עצמאי ויצירתי.

לחצו כאן להתרשמות מסילבוס הקורס

בסיום הקורס יתקיים מפגש מסכם ובו יציג כל צוות את הפתרון שלו מול צוות שופטים. במפגש זה ייבחרו שני צוותי סטודנטים, שייצגו את הפקולטה בגמר הארצי ויציגו את הפתרון שלהם בפני הנהלת L'OREAL בישראל (אפריל 2019).

שני צוותי הסטודנטים שייצגו את הפקולטה בגמר הארצי, יזכו להכנה מקצועית, לקראת השתתפותם בגמר הארצי. ההכנה לגמר הארצי תתבצע בקורס ייעודי שהיקפו 2 ש"ס נוספים, במחצית הראשונה של סמסטר ב'.

 

הצוות הזוכה ברמה הארצית ייצג את ישראל בתחרות הגלובלית שתתקיים בפריז (מאי 2019).  


הליך הרישום וקבלה לקורס

שימו לב, אין צורך להירשם לקורס באמצעות ה Bidding. המיונים לקורס יבוצעו על ידי צוות ההנחיה של הקורס. לצורך קבלה לקורס עליכם להיכנס ללינק מטה ולמלא את שאלון הקבלה לקורס.

בשאלון תתבקשו לציין גם אם יש לכם צוות שהייתם מעוניינים לעבוד איתו במהלך הסמסטר (ואת שמות הסטודנטים שאיתם תרצו לעבוד כצוות).
נסו להרכיב צוותי סטודנטים מגוונים ביכולותיהם.

דרישות הקדם של הקורס כוללות את הקורסים "יסודות השיווק" (דרישה מקדימה) ו- "שיטות מחקר אמפירי" (שניתן לקחת במקביל).

 

המיונים לקורס יבוצעו על פי קריטריונים של התאמה לדרישות התחרות:

  • מוטיבציה גבוהה ויכולת לעבוד בצוות
  • הצטיינות בקורסי השיווק הרלבנטיים: יסודות השיווק, שיטות מחקר (רצוי)
  • שליטה בשפה האנגלית

 

המועד האחרון למילוי שאלון הקבלה לקורס הינו 25 באוגוסט 2018.

במידת הצורך תוזמנו לראיון לצורך התרשמות נוספת לגבי מידת ההתאמה שלכם לקורס.

תשובות על קבלה או אי קבלה לקורס יינתנו במהלך השבוע הראשון של ספטמבר 2018.

 

לחצו כאן לקישור  ומהרו למלא את שאלון הקבלה לקורס! מספר המקומות מוגבל !

 

בשאלות ניתן לפנות ל – ד"ר עירית ניצן / ד"ר ענבל שטוקהיים 

בהצלחה!

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>