פרופ' גל אסטריכר-זינגר

סגל אקדמי בכיר בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
ועדת מינויים יחידתית בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
סגן דקאן בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
ראש מכון בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
הפקולטה לניהול ע"ש קולר סגל אקדמי בכיר

מידע כללי

פרופ' גל אסטריכר - זינגר היא סגנית הדקאן למחקר ופרופסור מן המניין בפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב. פרופ' אסטריכר - זינגר מופקדת על קתדרת מקסיקו למערכות מידע.
היא סיימה את לימוד הדוקטורט באוניברסיטת ניו-יורק ובעלת תארים במשפטים ובהנדסה מאוניברסיטת תל אביב ומהאוניברסיטה העברית בירושלים. במחקרה, פרופ' אסטרייכר - זינגר מתמקדת במודלים עסקיים במסחר אלקטרוני ובאתרי מדיה, פלטפורמות דיגיטליות והתנהגות צרכנים, רשתות חברתיות ורשתות מוצרים, ביג דאטה, ומימון המונים. מחקריה פורסם בג'ורנלים מובילים במערכות מידע ובשיווק וזכו בפרסים רבים, לרבות מענק ה ERC מהאיחוד האירופי. כמו כן, היא משמשת עורכת ראשית בג'ורנל MIS Quarterly. 

תחומי מחקר

מודלים עסקיים באתרי מסחר אלקטרוני, רשתות חברתיות ורשתות מוצרים, פלטפורמות דיגיטליות והנהגות צרכנים, שימושי דאטה למנהלים. 

פרסומים


Goldstein A., Oestreicher-Singer, G., Barzilay, O., and Yahav I. 2022. Are We There Yet? Analyzing Progress in the Conversion Funnel Using the Diversity of Searched Products, (MIS Quarterly, forthcoming).
 

b. Perez, D., Oestreicher-Singer, G., Zalmanson, L., ad Rubin, M., 2022. “No, Thanks”: How Do Requests for Feedback Affect the Consumption Behavior of Non-Compliers?, (Marketing Letters, forthcoming).
 

Zalmanson, L., Oestreicher-Singer, G., and Y. Ecker, 2021. The Role of Social Cues and Trust in Users’ Private Information Disclosure, (MIS Quarterly, forthcoming).

 

Geva, H., Oestreicher-Singer, G., and M. Saar-Tsechansky, 2019. Using Retweets to Shape our Online Persona: A Topic Modeling Approach, (MIS Quarterly, 43(2), pp. 501-524).

 

Geva, H., Barzilay, O., and Oestreicher-Singer, G., 2019. The Potato Salad Effect: The Impact of Competition Intensity on Outcomes in Crowdfunding Platforms. (MIS Quarterly, 43(4), pp. 1227-1248 ). 

 

Geva, T., Oestreicher-Singer, G., Efron, N, and Shimshoni, Y., 2017. Using Forums and Search for Sales Prediction of High-Involvement Products (MIS Quarterly, 41(1), pp. 65-82).

 

Carmi, E., Oestreicher-Singer, G., and Sundararajan, A., 2016. Is Oprah Contagious? The Depth of Diffusion of Demand Shocks in a Product Network (MIS Quarterly, 41(1), pp. 207-221).

 

Zalmanson, L., and Oestreicher-Singer, G., 2016. Turning Content Viewers into Subscribers. (Sloan Management Review)

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>