מצטייני הרקטור בהוראה לשנה"ל תשפ"א

נרגשים לברך את פרופ' דני בן-שחר, ראש מכון אלרוב לחקר הנדל"ן, ודר' אורן אברם, חבר סגל בפקולטה, אשר עושה פוסט דוקטורט באוניברסיטת UCLA שנבחרו למצטייני הרקטור בהוראה לשנת הלימודים תשפ"א!

10 אפריל 2022
מצטייני הרקטור בהוראה לשנה"ל תשפ"א

ההצטיינות הוענקה ל-40 חברות וחברי סגל, והמרצים המצטיינים נבחרו על סמך ההערכות שניתנו להם על ידי הסטודנטיות והסטודנטים בשקלול גורמים נוספים, כגון מספר התלמידים בקורסים והמכסה שניתנת לכל פקולטה.

 

פרופ' דני בן-שחר משתף אותנו בתחושותיו לאחר הזכייה:"האתגר הגדול עבורי בהוראה הוא להעביר את תכני הלימוד באופן שלא רק יהיו מובנים, אלא שהסטודנטים והסטודנטיות גם יגלו בהם עניין וסקרנות; שיכנסו לכיתה עם מוטיבציה ויצאו ממנה עם תחושת סיפוק.

הזכייה בתואר ההצטיינות בהוראה היא פידבק מרגש במיוחד שכן הוא מסמל עבורי שיתכן שאני מצליח לעמוד במשימה האמורה בהצלחה״ .

 

דר׳ אורן אברם משתף אותנו:"ישנה דעה רווחת שהחומר הנלמד באוניברסיטאות הינו תיאורטי, מיושן ומשעמם. המטרה ששמתי לנגד עיני בהוראה היתה לדאוג שהפרקטיקה, החדשנות והעניין יהוו חלק מרכזי בקורסים שאני מלמד. ראיתי את התלהבות הסטודנטים הן במהלך ההרצאות עצמן והן לאחריהן (עם תור ארוך של ׳שאלות העשרה׳ מעבר לחומר עצמו). שנה-שנתיים (ואף יותר) אחרי סיום קורס, פונים אליי סטודנטים ומספרים בגאווה איך שיטה כזו או אחרת שלמדנו עזרה להם לצלוח את ראיון העבודה או מטלה בעבודה עצמה. מרגש לשמוע שהכלים שהסטודנטים מקבלים מסייעים להם בחיי היום יום וכיף גדול לראות את הערכתם."

 

 

גאים בשניכם מאוד, יישר כוח!

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>