10 הצוותים הפיינליסטים מקבלים ליווי מנטורינג צמוד לקראת אירוע גמר תחרות קולר

המתמודדים בתחרות Coller $100,000 Startup Competition, המציגים מגוון מרתק של מיזמים, זוכים לקבל תמיכה ומנטורינג איכותי ממקצוענים בתעשייה לצד מומחים מהאקדמיה, לכל אורך הדרך בתחרות משלב ההרשמה עד אירוע הגמר ב-6.6.18.

27 מאי 2018
10 הצוותים הפיינליסטים מקבלים ליווי מנטורינג צמוד לקראת אירוע גמר תחרות קולר

הבטיחו מקומכם והירשמו לאירוע הגמר

 

תחרות Coller $100,000 Startup Competition השנתית של הפקולטה לניהול באוני' תל אביב לסטארט אפים בתחילת דרכם יצאה לדרך, זו השנה השנייה, לפני קצת יותר מחודשיים. תחרות       The Coller $100,000  Startup Competition מיועדת לסטודנטים או בוגרים צעירים של אוניברסיטת תל אביב אשר לוקחים חלק במיזמים בתחילת דרכם.  מטרת התחרות היא לסייע ולקדם את המיזמים, באמצעות ההשקעה הכספית הנדיבה של 100,000$ למיזם המנצח,  חשיפה ותמיכה המוצעת בליווי מקצועי. אירוע הגמר של התחרות ייערך ב-6.6.18 ב-18:00 בלובי בניין רקנאטי, הפקולטה לניהול ע"ש קולר.

גם השנה התחרות היתה פתוחה למיזמים מעולמות תוכן שונים ומגוונים, מה שמבטיח שהמיזמים שהגיעו לשלב הגמר השנה הם מרתקים במיוחד. הצוותים המובילים את המיזמים השונים הם ממגוון רחב של פקולטות באוניברסיטה – כולל הנדסה, מדעי המחשב, מנהל עסקים, ביולוגיה ועוד, דבר שהעשיר את סוג המיזמים המתחרים. חלק מהצוותים המתמודדים מציגים אביזרים לניטור מקוון של צריכת מים, תוכנות לייעול ושיפור תהליכי פיתוח, אפליקציות לשיפור תהליכי למידה, תחליף לפלסטיק, פתרון מקוון לתיק רפואי של חולה, מברשת שיניים ללא צורך במים ועוד. נראה שפרופיל היזמים של מתמודדי התחרות השנה (סטודנטים או בוגרי אוני' תל אביב) השפיע רבות על רמת הפרויקטים הגבוהה ואין ספק שלשופטים, בשלב הגמר, מחכה התלבטות קשה.

לפני כשבוע נבחרו 10 צוותים, מתוך 60 הצוותים שהגישו מועמדות לתחרות השנה, שהגיעו לשלב חצי הגמר. מתוכם, יבחרו 5 הצוותים המובילים שיציגו את המיזם שלהם באירוע הגמר בפני חבר השופטים הכולל, בין היתר, חברי סגל של הפקולטה לניהול, מנהלי קרנות הון סיכון ויזמים. בין השופטים -  ג'רמי קולר, המייסד והמנכ"ל של קולר קפיטל ; יזהר שי, שותף מנהל בקיינן פרטנרס, צחי וייספלד, מנכ"ל Microsoft For Start-Ups, פיונה דרמון, שותפה בקרן JVP, ד"ר איריס גינזבורג, מנהלת תכנית ה-MBA בניהול טכנולוגיה, יזמות וחדשנות ואחרים. הסטארט אפ הזוכה בתחרות יזכה במענק השקעה לפיתוח המיזם בהיקף של 100,000$. כל 10 המיזמים שהגיעו לשלב חצי הגמר יזכו לחשיפה בפני קהל מתעניינים ומשקיעים באירוע גמר התחרות שיערך ב-6.6.2018.

בנוסף, כל אחד מ-10 הצוותים קיבל הזדמנות ייחודית של ליווי אישי ממנטורים, יזמים מהתעשייה ומהאקדמיה, שערכו מס' מפגשי ייעוץ והכוונה פרטניים בנושא pitching, ייעוץ פיננסי, עסקי, משפטי וכד'.

שרון ברק, בוגרת הפקולטה לניהול (MBA), מתמודדת מאחד הצוותים שהגיעו לחצי הגמר, מהנדסת כימית בעברה שעבדה בתחום הפלסטיק והחליטה לעשות שינוי ולפתח מיזם שיתמוך בסביבה ירוקה, מספרת "נרשמתי לתחרות מתוך רצון למצוא מימון כספי למיזם והופתעתי לטובה מהתמיכה וליווי המנטורינג המדויק לצרכים שלנו – בעיקר ברמת ה-pitch והמודל העסקי."

עומר בלייר, מייסד המיזם CASTOR, תוכנה תומכת החלטה לשימוש בהדפסת תלת מימד לעולם הייצור, הגיע לשלב חצי הגמר וקיבל הזדמנות לסדרת מפגשי   מנטורינג עם היזם איל בנימין, "הזכייה בתחרות, מבחינתי, יכולה לאפשר לנו לבדוק את המוצר שלנו בשוק ולגייס הון נוסף. בתהליכי הגיוס נדרשים המון פעמים להציג pitch מול משקיעים והתחרות העניקה לי ולשותף שלי את ההזדמנות, בסיוע של מנטורינג מקצועי ואישי, לרכוש את הידע שיעזור לנו לעמוד מול משקיעים עתידיים ולהציגpitch  מנצח (העברת המסר הנכון ב-5 דק')."

 

ד"ר איל בינימין, יזם סדרתי, המלווה את הצוותים המתמודדים בתחרות משלב ההרשמה עד הגמר, משתף "השתתפות בתחרות הינה מאמץ גדול עבור כל סטארט אפ, במיוחד לאור מיעוט המשאבים בשלבים בהם הם נמצאים והצורך במיקוד ביעדי ההתפתחות של המיזם. אולם בניגוד לתחרויות אחרות, המתמודדים בתחרות של קולר זוכים לקבל מעבר לחשיבה, תמיכה ומנטורינג איכותי ממקצוענים בתעשייה לצד מומחים מהאקדמיה, שילוב נדיר הייחודי לתחרות זו. דבר נוסף הייחודי לתחרות זו הוא המגוון המרתק של המיזמים: מתחום הרפואה, הנדסת הדפסות תלת מימד, אקוסטיקה, אפליקציות חברתיות ועוד. מגוון מרתק שכזה יכול לצמוח רק במועמדים המגיעים ממוסד אקדמי גדול ומגוון. לאור איכות המיזמים, אני בטוח שלשופטים תהיה בחירה מאתגרת מאוד השנה."

 

אלו הם 10 הצוותים המאושרים שעלו לשלב חצי הגמר (TOP 10) בתחרות:

1) CASTOR - תוכנה תומכת החלטה לשימוש בהדפסת תלת מימד לעולם הייצור. התוכנה מאפשרת ליצרנים לבחור אם להעדיף הדפסת תלת מימד על פני שיטות ייצור מסורתיות בבניית חלקים למכונות תעשייתיות.

2) Solutum - מיזם המבקש להחליף פלסטיק על ידי פיתוח נוסחה חדשנית שבאמצעותה ניתן יהיה ליצור מוצרים שמתפרקים כימית בידי חיידקים או יצורים חד תאיים אחרים.

3) TuneFork - טכנולוגיה שמיעתית המדריכה אותך, דרך בחינה פשוטה, לאפיין את שמיעתך ולייצר פרופיל שמיעה אישי ובכך להתאים את מערכת ההגברה לשמיעה שלך.

4) GoldBuzz - מערכת חברתית פנימית המיועדת לחברות וארגונים. עובדי החברה יכולים לחלק הישגים מקצועיים, לאחל מזל טוב אחד לשני, לבקש עזרה ולתקשר אחד עם השני בתוך הארגון. 

5) Novel Acoustics – טכנולוגיות חדשניות לשיפור השמיעה.

6) Computer Vision - מכשיר כושר חכם המשפר את רמת האימון הגופני היומיומי שלך והופך אותו לאישי, מקצועי ואינטראקטיבי יותר באמצעות כלי אנליטי שמשאיר את הידיים חופשיות.

7) BrighTap - מדד מים וחיישן העוקב אחר כמות ואיכות המים (כולל יישומון ושירותי אינטרנט) - מקטין את צריכת המים ב-15% וחוסך למעלה מ-45 ליטרים של מים ליום למשק הבית הממוצע.

8) T-Fresh - מוצר המיועד לשוק היגיינת הפה - מברשת שיניים חד-פעמית ללא שימוש במים. 

9) Shelfie - פלטפורמה מבוססת אינטרנט המאפשרת לבעלי חנויות קמעונאיות קטנות לשכור מדפים בחנויות כדי להציג ולמכור את מוצריהם.

10) MDLinks – תוכנה המארגנת את הנתונים הרפואיים הגולמיים על מטופל לתרשימי זרימה ברורים ואינטראקטיביים ומחפשת ומציגה מידע רלוונטי לרופא. 

 

הצלחה רבה לכל הצוותים באירוע הגמר ב-6.6.18!

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>