סטודנטים מהפקולטה לניהול ע"ש קולר זכו במקום הראשון בתחרות הארצית של לוריאל Brandstorm ועלו לגמר העולמי!

שלושה סטודנטים מהפקולטה לניהול ע"ש קולר זכו במקום הראשון בשלב הארצי בתחרות החדשנות השיווקית של חברת L’Oreal – L’Oreal Brandstorm , וייצגו את ישראל בגמר העולמי שיתקיים בלונדון!

18 יוני 2024
צוות "3DHair" הכולל את שירה לבנברג אטיאס, מיכל כהן וניתאי סקלאר

בתחרות החדשנות הגלובלית של לוריאל, הנערכת זו השנה ה-32, נבחר הצוות הזוכה: צוות "3DHair" הכולל את שירה לבנברג אטיאס, מיכל כהן וניתאי סקלאר, סטודנטים לתואר ראשון בפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב.

 

בסמסטר א' השתתפו חברי הצוות הזוכה בקורס L’Oreal Brandstorm, בהנחיית ד"ר עירית ניצן, מרצה בהתמחות בשיווק ומאיה פינקלר. הקורס מזמין סטודנטים לתואר ראשון להתמודד עם האתגר השנתי שמפרסמת חברת L’Oreal, בתחרות L’Oreal Brandstorm, ובמסגרתו מפתחים הסטודנטים פתרון חדשני לאתגר שהוצג, מקיימים מחקר שוק מעמיק ומחקר צרכנים, ולבסוף לומדים להציג את הרעיון ב- Pitch למשקיעים.

 

נושא התחרות השנה: שדרוג חווית הלקוח בחטיבה המקצועית (המספקת מוצרי טיפוח למספרות) באמצעות חדשנות טכנולוגית. 

שני צוותי סטודנטים ייצגו את הפקולטה בשלב הגמר הארצי - 

צוות BLAIR - שיר ברסון, מיכל כהן ונוי בר-משה - שפיתחו את העוזרת האישית של בעלי מספרות להעלאת תוכן עדכני ורלוונטי ללקוחות - אפליקציה מבוססת טכנולוגית AI שעונה על הצורך של ספרים להיות נוכחים במדיה החברתית ומאפשרת להם לעשות זאת באופן נגיש וידידותי למשתמש (טכנולוגית), תוך חיסכון של זמן וכסף.

הצוות השני - שהשתתף בשלב הגמר הארצי וגם זכה בו!- צוות 3D HAIR - שירה לבנברג-אטיאס, מיכל כהן וניתאי סקלר - הציג פתרון חדשני, ובעל ערך סביבתי, המאפשר הדפסת שיער במדפסות תלת מימד, תוך שימוש משני בפסולת שיער שנאסף מהמספרות. מפסולת השיער מופק קרטין טהור, ללא עקבות DNA, וקרטין זה משמש כדיו במדפסות תלת-מימד. הדפסת תלת-מימד כזו תאפשר ייצור של שיער ברמת איכות גבוהה, בכל צבע, סוג ועובי רצוי, ושיער איכותי זה ישמש לייצור תוספות שיער ופאות.

 

בעיה מהותית המאפיינת את קטגורית תוספות השיער והפאות היא בעיית המחסור בשיער טבעי ואיכותי והתלות הגבוהה בתרומות שיער. הפתרון שהציג צוות 3Dhair מטפל בבעיה זו בצורה מיטבית, תוך שימוש במשאב "פסולת השיער" הבלתי מנוצל עד כה.

 

הצוות הזוכה, מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב התמודד עם 24 צוותי סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בישראל: האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת רייכמן, אוניברסיטת בר אילן ואוניברסיטת תל אביב שהשתתפו כולם בתחרות ברמה הארצית, והתחרו על כרטיס לגמר הגלובאלי בתחרות.

 

בתחרות הארצית הציגו הסטודנטים את הפתרונות החדשניים שלהם לצוות השופטים שכלל את אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אילן נפתלי, מנהל חטיבות הדרמוקוסמטיקה והחטיבה המקצועית, גלי לב, סמנכ"לית שיווק; ליבי אנגל-קזס, סמנכ"ל משאבי אנוש; ויניב לוי, ראש מערך הדיגיטל בישראל.

 

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "זו השנה ה-15 שבה אני שופט בתחרות החדשנות העולמית ברנדסטורם של לוריאל הן בישראל והן בחו"ל. רמת הפרויקטים שמציגים הסטודנטים בישראל עומדת בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר הן בממד החשיבה היצירתית והחדשנות הטכנולוגית והן בבניית מודל

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>