דור חדש של מנהלים יוצא לדרך – בוגרים טריים של תואר שני במנהל עסקים

ברכות לבוגרי תואר שני הטריים שקבלו תואר מוסמך במנהל עסקים

21 יוני 2017
דור חדש של מנהלים יוצא לדרך – בוגרים טריים של תואר שני במנהל עסקים

בטקס הענקת תואר שני, מוסמך במנהל עסקים (MBA) ומוסמך במדעי הניהול (MSc), לבוגרי הפקולטה לניהול ע"ש קולר אמר פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה, כי "תלמידי הפקולטה לניהול עומדים בדרישות קבלה גבוהות, בדומה לרף הנהוג בבתי ספר למנהל עסקים המובילים בעולם ובמהלך לימודיהם רוכשים ידע לימודי וניהולי המבוסס על מחקרים חדשים ופורצי דרך של חוקרי הפקולטה, בשילוב עם חשיפה לפרקטיקות חדשניות בתחום הניהול על מכלול היבטיו. הלימודים בפקולטה תורמים לגיבוש תובנות ניהוליות שתסייענה למנהלים בוגרי התואר בהתמודדות עם אתגרים במהלך הקריירה המתפתחת, אשר מתקדמת במקביל לשינויים המהירים בעולם העסקי, הדיגיטלי והגלובלי. אנו מעניקים  לתלמידינו את כלי החשיבה והניהול  שיסייעו להם להשתלב  בתפקידים שלא קיימים ובסביבה של טכנולוגיות שטרם הומצאו", ציין פרופ' צבירן.
 

אורחת הכבוד והדוברת המרכזית בטקס, מנכ"לית לומניס, ציפי עוזר-ערמון. לומניס מתמחה במכשירי לייזר לאפליקציות רפואיות ואסתטיות. עוזר-ערמון הובילה טרנספורמציה כוללת בחברה תוך שינוי כיוון אסטרטגי, אשר תורגמו לצמיחה משמעותית ורווחיות, להנפקה בנאסד"ק ב-2014 ולאחר מכן למכירה מרשימה ומוצלחת של החברה בשנת 2015 לקרן פרייבט אקוויטי גלובלית XIO בסדר גודל של למעלה מחצי מיליארד דולר.

עוזר-ערמון, אף היא בוגרת MBA בפקולטה לניהול, שיתפה את הבוגרים בחוויות הניהול האישיות שלה והמליצה לבוגרים ללכת "מחוץ לתלם". המלצתה היא כחלק מתפישת עולמה -איך להתמודד עם העולם המשתנה במהירות, בו חברות ותעשיות שלמות קמות ונעלמות לנגד עיננו. עוזר-ערמון ציינה כי הבוגר הטיפוסי צפוי להחליף ארבע עבודות בעשר השנים הראשונות וכי מעל למחצית מהבוגרים יעסקו, סביר להניח, בתעשיות ובתפקידים שלא קיימים היום. מתוך ניסיונה כמנהלת, אמרה עוזר-ערמון, שההתנסות במעבר בין תאגידים וחברות ומעבר בין תחומי פעילות מגוונים, עוזרת לרכוש מיומנויות, המסייעות להתמודדות הניהולית מנקודות ראות שונות.
על המעבר של לומניס מהבראה לצמיחה, סיפרה כי התהליך התמקד בשלושה מימדים במקביל בפרק זמן של כשנתיים. עם כניסתה לתפקיד מנכ"לית החברה, התמקדה בניהול משבר של הישרדות החברה, תוך מיקוד בניהול תזרים המזומנים ושיפור הרווחיות. בשנה הראשונה היה צורך להטמיע שינוי בתרבות הארגונית לצד שינויים בהנהלה וטיפוח מנהלי שכבת הביניים ובתוך כשנתיים התבצע שינוי אסטרטגי שהתבסס על התמקדות בחדשנות, בטכנולוגיות תחרותיות, תוך הבנת צרכי הלקוחות ופנייה לפלחי שוק אטרקטיביים. 

בנוסף להתרגשות הבוגרים באירוע נרשמה התרגשות נוספת. במהלך קבלת התעודות נעצר לרגע טקס חלוקת התארים ואחד מהבוגרים הטריים, אלכס חייטוביץ (בוגרMBA  בהצטיינות), הציע  נישואין לחברתו, רעות חובב (בוגרת מדעי הניהול MSc בניהול השיווק), אותה הכיר במהלך הלימודים לתואר שני במנהל עסקים בפקולטה ושניהם הוסמכו באירוע. 

הצעת הנישואין המקורית במעמד אירוע הסיום, במקום בו הכירו השניים, הצליחה להפתיע  מאד את רעות. הרגע המרגש היה  כאשר אלכס כרע על ברכו, הוציא את הטבעת ושאל "רעות, התנשאי לי?". אלכס הסביר לקהל המופתע כי הסיבות ללימודים הן מגוונות - לקבל את התואר הנכסף כמובן, להתקדם בעבודה ולהרחיב את הנטוורקינג המקצועי והחברתי. עם זאת, במקרה שלו, הוא זכה בערך מוסף כשהכיר במהלך הלימודים גם את בחירת ליבו. סגל הפקולטה לניהול מאחל להם מזל טוב וכ"כ מאחל לכל הבוגרים הטריים המון הצלחה בהמשך הדרך!

לצפייה בתמונות מטקס הסיום בפייסבוק הפקולטה לניהול

לידיעה על טקס הסיום ב-ynet

לכתבה על טקס הסיום שפורסמה בפורטל חדשות ההיי טק – אנשים ומחשבים

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>