נבחרו 10 הצוותים הפיינליסטים שיתמודדו בגמר תחרות Coller $100,000 Startup Competition

המתמודדים בגמר תחרות הסטארט אפ, המציגים מגוון מרתק של מיזמים, זוכים לקבל תמיכה ומנטורינג איכותי ממקצוענים בתעשייה, לצד מומחים מהאקדמיה, כל הדרך עד אירוע הגמר הגדול ב-3.6.19.

22 מאי 2019

בתחילת החודש נערך שלב חצי הגמר של תחרות הסטארט אפים של הפקולטה לניהול, Coller $100,000 Startup Competition  אליו העפילו 21 החברות שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר בשלב השיפוט הדיגיטלי.
21 צוותי הסטארט אפים הגיעו להציג בפני פאנל שופטים, המורכב מנציגי אוניברסיטת ת"א, סגל הפקולטה לניהול, יזמים ובכירים מהתעשייה. לאחר המצגות, דירגו השופטים את 21 החברות ובחרו את עשרת המיזמים שיתמודדו בגמר הגדול שייערך ב-3.6.2019 באולם ליאון בבניין רקנאטי, הפקולטה לניהול באוני' תל אביב. מרגע ההכרזה על 10 הפיינליסטים, הצוותים נערכים לאירוע הגמר ומקבלים תמיכה וליווי מנטורינג צמוד מאנשי מקצוע מומחים מהתעשייה ומהאקדמיה.

 

זו השנה השלישית של תחרות Coller $100,000 Startup Competition השנתית של הפקולטה לניהול באוני' תל אביב לסטארט אפים בתחילת דרכם, בה לוקחים חלק סטודנטים או בוגרים צעירים של אוניברסיטת תל אביב. מטרת התחרות היא לסייע ולקדם את המיזמים באמצעות ההשקעה הכספית הנדיבה של $100,000 למיזם המנצח, הכוללת גם חשיפה ותמיכה, המוצעת בליווי מקצועי. השנה מתמודדים סטארט אפים מעולמות תוכן שונים ומגוונים, מה שמבטיח שהמיזמים, שהגיעו לשלב הגמר השנה, הם מרתקים במיוחד. הצוותים המובילים את המיזמים השונים הם גם ממגוון רחב של פקולטות בקמפוס  – הנדסה, רפואה, מדעי המחשב, מנהל עסקים, ביולוגיה ועוד, מה שהעשיר את מבחר המיזמים המתחרים.

 

ד"ר איל בינימין, יזם סדרתי, המלווה את הצוותים המתמודדים בתחרות משלב ההרשמה עד הגמר, מספר, "בניה של מיזמים מוצלחים היא אתגר ארוך, קשה אך מרתק. לכן, לצד הפעילות האקדמית הענפה בתחום היזמות בפקולטה לניהול, אנו משקיעים מאמצים רבים בתמיכה במיזמים הנוצרים על ידי סטודנטים ובוגרים. עוד טרם ההגשה להתמודד בתחרות הוזמנו היזמים לסדנאות והרצאות רבות שאורגנו ע"י מועדון היזמות של הסטודנטים בפקולטה, Coller Ignite.

בשלב המוקדמות של התחרות, כל מיזם נבחן ע"י 3 שופטים מקצועיים שונים. 20 המיזמים אשר קיבלו את הניקוד המשוקלל הגבוה ביותר עלו לשלב חצי הגמר. בשלב זה, נבחנו המתמודדים ע"י 5 שופטים נוספים, אשר בחרו את עשרת המיזמים שעלו לשלב הגמר. בערב הגמר של התחרות, יבחרו המיזמים המנצחים ע"י פאנל של 30 שופטים, כולם מבכירי התעשייה, בשילוב עם הצבעה ותמיכת הקהל. כל שלושת זוכי התחרות מהשנים הקודמות ממשיכים לצמוח ולהתקדם ואנו מקווים כי גם הזוכים של השנה ימשיכו לצמוח."

 

חבר השופטים באירוע הגמר כולל, בין היתר, חברי סגל של הפקולטה לניהול, מנהלי קרנות הון סיכון ויזמים. בין השופטים באירוע הגמר השנה – פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול באוני' תל אביב; ג'רמי קולר, מייסד ומנכ"ל 'קולר קפיטל'; ד"ר איל בינימין, ראש פרויקטים יזמיים במכון קולר ליזמות וחדשנות; ד"ר איריס גינזבורג, ראש תכנית ה-MBA בניהול טכנולוגיה, יזמות וחדשנות בפקולטה לניהול; ד"א נמרוד קוזלובסקי, שותף ב'הרצוג פוקס נאמן'; ד"ר ברק בן אבינועם, שותף בחברת ;BGV Europe & Israel אסתר ברק לנדס, מייסדת, בעלים ומנכ”ל Nilsen Innovate Fund - חממה וקרן השקעות; ג'קי גורן, ראש התמחות ה-MBA בניהול גלובלי בפקולטה לניהול; שרון גזית, ראש מחלקת חברות וטכנולוגיה ושותפה ב'גולדפרב זליגמן'; רוני קאופמן, מנהל פיתוח עסקי וחדשנות, -MAXלאומי קארד; יואל אסתרון, מייסד ומו"ל 'כלכליסט' ועוד רבים וטובים.

The 10 Finalists:

AirWits - Solve Air travel disruption and reduce delay cost for Airlines.
Helmex - A smart helmet for e-bike riders.
Elefend Security - Voice-based fraud and identity theft protection to secured conversations.
Conffit - Software for marketers to plan, manage and execute a smart event strategy.
Predicta-Med - Early detection and management platform for Celiac patience.
Darebiz - Generates new tradable markets through an implementation of new liquid financial derivatives.
Microfracture - Innovative Automatic Device for Microfracture surgery.
ContextualWeb - Search Engine indexes web pages in a similar fashion to how the brain indexes memories.
Solutum - Replacement for plastic goods with biodegradable raw material.
Micured - Performing minimally invasive extraction cardiac tumors and masses from the heart.

 

נאחל הצלחה לסטודנטים ולבוגרי הפקולטה לניהול באוני' תל אביב שהגיעו לשלב הסופי בתחרות ויתמודדו באירוע הגמר: שרון ברק (Solutum), ליאור סוויסה (Micured), שלומית סטיינברג-קוך (Predicta Med), יובל נובאק  (Darebiz), מירב עטר ומעיין סגיר (Conffit) וגלעד לבנת (AirWits).
הצלחה רבה לכל הצוותים באירוע גמר התחרות ב-3.6.19! 
מוזמנים להירשם ולהבטיח מקומכם באירוע הגמר

 

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>