עיון במחברת בחינה וערעור על ציון הבחינה - החוג לחשבונאות - תשפ"ה
בבחינות ממוחשבות עיון והגשת ערעור על הבחינה נעשה ע"י "מערכת המידע לתלמידים".
עיון במחברת בחינה לא חסויה
- עם פרסום ציוני הבחינה, נסרקים באמצעות מערכת הסריקה מחברות הבחינה, שאלון ופתרון הבחינה. בכל המסמכים הללו ניתן לצפות באמצעות מערכת " מידע אישי לתלמידים".
- לאחר פרסום הציונים רשאי התלמיד לעיין בעותק סרוק של מחברות הבחינה, או בכל עבודה שנדרש להגיש לצורך קבלת הציון בקורס.
- הזמנת הסריקה תעשה באמצעות כניסה למערכת "מידע אישי לתלמידים" בכתובת: www.ims.tau.ac.il.
- מחברות הבחינה והעבודות נשמרות בפקולטה לניהול במשך סמסטר אחד לאחר מועד הבחינה או מועד הגשת העבודה. בתום הסמסטר העוקב, רשאי החוג לחשבונאות לגרוס את מחברות הבחינה.
ערעור על ציון הבחינה
- יש להקפיד על הגשת ערעור לא יאוחר מ-5 ימים מתאריך סריקת/צילום מחברת הבחינה. הערעור יוגש באמצעות מערכת "מידע אישי לתלמידים" על גבי הטופס הממוחשב המיועד להגשת ערעור.
- הערעור יהיה מנומק ויפרט את הסיבות והנסיבות שהתלמיד/ה רואה כרלוונטיות.
- תוצאת הערעור יכולה להיות: העלאת הציון, הורדת הציון או השארתו ללא שינוי. הציון הקבוע לאחר הערעור הוא הציון התקף, כאשר הציון טרם הערעור בטל.
- תוצאות הערעור מדווחות למחשב, וניתנות לצפייה באמצעות מערכת "מידע אישי לתלמידים".
- הגשת ערעור על ציון "נכשל" אינה מקנה לתלמיד/ה זכות להירשם לקורס מתקדם יותר.
עיון וערעור במחברת בחינה חסויה
-
בבחינה חסויה, לא יסרקו מחברות הבחינה, שאלון הבחינה ופתרונה.
-
לאחר פרסום הציונים בקורס יתקיים מפגש פרונטלי עם המורה/עוזר ההוראה, לחשיפת מחברות הבחינה, השאלון והפתרון. במפגש זה יורשו התלמידים לבחון את מחברות הבחינה ולהגיש ערעור בכתב.
-
חשיפת הבחינות תיעשה תחת השגחה ללא אפשרות העתקה או צילום טופס הבחינה. צילום הבחינה, העתקתה או הוצאתה מכיתת הערעור הפרונטלי מהווה עבירת משמעת.
- התלמיד/ה רשאי/ת לערער על ציון הבחינה החסויה באמצעות כתיבת ערעור. את הערעור רשאי לכתוב המערער/ת בלבד. אסור קשר טלפוני או אחר לשם התייעצות או סיוע בכתיבת הערעור.
- תלמידים שלא יישמעו להוראות המורה/עוזר/ת ההוראה בעת העיון במחברת, או שיעשה שימוש בבחינה בניגוד להוראות לעיל יינקטו כנגדם צעדים משמעתיים.