שינויים בתכנית הלימודים, החל משנה"ל תשע"ט ב- 3 קורסי חובה

החל משנה"ל תשע"ט,  חלו שינויים בתכנית הלימודים ובהיקף השעות של  שלושה קורסי החובה האלה:
התנהגות ארגונית מיקרו, התנהגות ארגונית מאקרו ויסודות השיווק.


הקורסים התנהגות ארגונית מיקרו ומאקרו יוצעו בהיקף 3 ש"ס (במקום 4 ש"ס).

הקורס יסודות השיווק יוצע בהיקף 4 ש"ס ( במקום 3 ש"ס):

סה"כ ילמד התלמיד  10 ש"ס לעומת 11 ש"ס, שהוצעו עד תשע"ח (כולל).
 

שינויים אלה יחולו גם על התלמיד הממשיך, שהחל לימודיו בחוג לניהול לפני שנה"ל תשע"ט, שטרם למד /לא עבר בהצלחה את  אחד או יותר מהקורסים לעיל. להלן מפורטים כללי ההשתלבות של התלמיד הממשיך, בקורסים אלה והשלכותיהם במכסת לימודי הבחירה , החל משנה"ל תשע"ט:

 

  • למד התלמיד את  שני הקורסים: התנהגות ארגונית מיקרו +מאקרו (8 ש"ס) וטרם למד את יסודות השיווק:
    ילמד את יסודות השיווק במתכונות החדשה  והמורחבת בהיקף 4 ש"ס  = סה"כ ילמד  12ש"ס  (במקום 11ש"ס).
    על מנת שלא תהיה חריגה בהיקף השעות לתואר, יקבל התלמיד זיכוי של 2 ש"ס בלימודי הבחירה ובכך יזכה להפחתה של 1 ש"ס בהיקף השעות לתואר בהשוואה למסלול שבו התחיל ללמוד ( ובלבד שהיקף השעות לתואר לא יפחת ממינימום 60 ש"ס). תלמידי הקבצים עדיין מתבקשים לסיים את כל קורסי ההקבץ כתנאי לקבלת הכרה בהקבץ בגליון הציונים.
     
  • למד את הקורס יסודות השיווק  (בהיקף 3ש"ס) ורק את אחד מקורסי ההתנהגות ארגונית מיקרו/מאקרו (בהיקף 4 ש"ס):
    ילמד את הקורס השני בהתנהגות ארגונית  לפי המתכונת החדשה בהיקף 3 ש"ס,  לפיכך, ילמד סה"כ היקף של 10 ש"ס (במקום 11 ש"ס) .התלמיד לא יחויב בהשלמת קורסי בחירה ובלבד שהיקף השעות לתואר לא יפחת ממינימום 60 ש"ס. 

  • למד רק את אחד מקורסי ההתנהגות הארגונית  (4 ש"ס) וטרם למד את יסודות השיווק:
    ילמד את הקורסים לפי המתכונת החדשה- סה"כ ילמד  11 ש"ס ולפיכך, לא יחול שינוי בהיקף השעות לתואר .
     
  • למד יסודות השיווק (3 ש"ס) וטרם למד את שני קורסי ההתנהגות הארגונית:
    ילמד את קורסי התנהגות ארגונית במתכונת החדשה -סה"כ ילמד היקף של  9 ש"ס (במקום 11ש"ס)   ולא יחוייב בהשלמת קורסי בחירה ובלבד שהיקף השעות לתואר לא יפחת ממינימום 60 ש"ס.
     
  • למד התלמיד את שלושת הקורסים חלקם לפי המתכונת הישנה וחלקם לפי המתכונת החדשה וסה"כ למד 10 ש"ס  לפי המתכונת הישנה (במקום 11 ש"ס כמתבקש לפי התכנית החדשה), לא יחוייב בקורס בחירה להשלמת המכסה.
     
  • בחינה מיוחדת ואחרונה במתכונת הישנה (בהיקף 3 ש"ס), בקורס יסודות השיווק

    בחינה מיוחדת ואחרונה במתכונת הישנה (בהיקף 3 ש"ס), בקורס יסודות השיווק התקיימה בתאריך 19.10.2018. לא תתקיים בחינה נוספת במתכונת הישנה
    (3 ש"ס). לפיכך, החל מתשע"ט, תלמיד  שלא עבר את הקורס בהצלחה חייב ברישום מחדש לקורס במתכונתו החדשה  בהיקף של 4 ש"ס.

     

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>