סמינר מחקר - החוג לניהול-תש"ף

דגשים חשובים

  • תלמיד שנה ג' חייב ב"סמינר מחקר" אחד בלבד מתוך הרשימה בהמשך

  • תלמיד שנה ג' שלא סיים בהצלחה (בציון עובר 60) את כל חובות לימודי שנה א', לא יורשה ללמוד סמינר

  • תלמיד שנה ב' לא יורשה ללמוד סמינר גם אם הוא עומד בדרישות הקדם

  • הסמינר בהיקף 2 ש"ס ומשקלו בציון הסופי הוא 4 נקודות, נדרשת נוכחות חובה ​בכל השיעורים

  • בהתאם למפורט בטבלה, הקורס "שיטות מחקר אמפירי" מהווה דרישת קדם לכל הסמינרים

     

 

מספר הקורס 

היקף שעות 

  סמסטר   

 שם הקורס

דרישת קדם/ במקביל/ זכאות להיבחן


סמינרים כלליים בחוג לניהול: 

1221.6417 2 א סמינר-כח והיררכיה בארגונים התנהגות ארגונית מיקרו ,התנהגות ארגונית מאקרו ,
שיטות מחקר אמפירי
1221.6503 2 א סמינר - נדל"ן ודיור  שיטות מחקר אמפירי
1221.7033 2 א סמינר: יישומים של תהליכי קבלת החלטות בקרב צרכנים(2) יסודות השווק בציון 78
שיטות מחקר אמפירי 
1221.6801 2 ב סמינר- העדפות וקבלת החלטות: תיאוריה, מעבדה ותחזית כלכלת עסקים ב'/מיקרו כלכלה ב'
שיטות מחקר אמפירי

1221.6105

2

ב

סמינר-נושאים נבחרים בכלכלת שרותים ותפעול
 
שיטות מחקר אמפירי

1221.6418

2

ב

 סמינר- ניהול חוצה תרבויות - מבט מאקרו

התנהגות ארגונית מיקרו ,התנהגות ארגונית מאקרו ,
שיטות מחקר אמפירי


סמינר ייחודי בלימודי ההקבץ: ניהול נתוני עתק ובינה עסקית (Big Data)

1221.7025 2 ב סמינר - אנליטיקה עסקית

עמידה בתנאי הקבלה להקבץ

שיטות מחקר אמפירי 
כריית מידע עסקי (1)
ניסויים דיגיטליים ומקוונים 


סמינר ייחודי בלימודי ההקבץ: ניהול חדשנות בשיווק 

1221.7033 2 א או ב סמינר: יישומים של תהליכי קבלת החלטות בקרב צרכנים(2)

עמידה בתנאי הקבלה להקבץ
שיטות מחקר אמפירי 


סמינר ייחודי בלימודי ההקבץ: ניהול יזמות וחדשנות


1221.7043

2

ב


סמינר- נושאים נבחרים ביזמות
 
עמידה בתנאי הקבלה להקבץ
שיטות מחקר אמפירי.

 

1. תלמיד שחוג לימודיו השני הוא סטטיסטיקה מנוע מללמוד את הקורס "כריית מידע עסקי" אם למד בחוג לסטטיסטיקה את הקורס "מבוא ללמידה סטטיסטית" במקרה זה  יוכל התלמיד לסיים חובותיו בהיקף של 9 ש"ס בלבד. יש להגיש בקשה לפטור מהקורס בחוג לניהול.

2. סמינר ייחודי להקבץ ניהול חדשנות בשיווק. בסמסטר א' רשאים להשתתף בסמינר גם תלמידים שאינם תלמידי ההקבץ ואשר עונים על דרישות הקדם כמתבקש  נדרש 78 שיווק, ושיטות מחקר. אין צורך להגיש בקשה.
בסמסטר ב' הסמינר מיועד רק לתלמידי ההקבץ בשיווק בלבד. אחרים יורשו להרשם בריצה השנייה על בסיס מקום פנוי ועמידה בדרישות כמתבקש.

3. ניתן באנגלית.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>