הקבץ ניהול נתוני עתק ובינה עסקית (Big Data)- תש"ף

המידע מעודכן לשנת תש"ף

  • על ההקבץ
  • תנאי קבלה ורישום
  • תכנית הלימודים
תנאי קבלה ורישום
  1. ההרשמה ללימודי ההקבץ פתוחה לכל תלמידי ניהול, החל משנה ב'. 
     
  2. תלמיד המעוניין להצטרף ללימודי ההקבץ,  מתבקש להירשם מראש במזכירות החוג לניהול, ולקבל אישור קבלה. תלמיד שהתקבל להקבץ, יירשם לקורסים במסגרת הבידינג.
    הליך הרישום להקבץ יתפרסם בהמשך באתר החוג. פתיחתו של ההקבץ יאושר בהתאם למספר הנרשמים.
     
  3. תנאי קבלה להקבץ: ציון 78 בקורס: 1221-5114 סטטיסטיקה לניהול או קורסים דומים:
    • תלמיד המשלב ניהול עם החוג לסטטיסטיקה/ מדעי המחשב' / מדעים להייטק פטור מהעמידה בתנאי זה, דהיינו, יכול להתחיל בלימודי ההקבץ בטרם למד את הקורס סטטיסטיקה לניהול או קורס מקביל שנלמד בחוג לימודיו השני. יש להגיש בקשה להרשם כמתבקש.
    • תלמיד המשלב כלכלה או פסיכולוגיה, ייחשב עבורו הציון בקורס המקביל שלמד בחוג השני. מבוא לסטטיסטיקה לכלכלנים ב'*/ סטטיסטיקה לפסיכולוגים ב'.
      *תלמיד ניהול - כלכלה שאינו עומד בדרישת הקבלה הנ"ל, רשאי להגיש בקשה לראש החוג ,להיבחן בקורס סטטיסטיקה לניהול הניתן בחוג לניהול, לצורך עמידה בתנאי הקבלה להקבץ.

       
  4. הקורסים בהקבץ יוכרו כחלק ממכסת לימודי הבחירה, וסמינר ההקבץ יוכר כסמינר המחקר בתואר (תלמידים לומדים את סמינר המחקר בהקבץ במקום הסמינר הרגיל בחוג.
     
  5. נהלי החוג לניהול תקפים בלימודי ההקבץ ובכללם נהלי בחינות וציונים.
     
  6. קורסים במסגרת ההקבץ

    מבוא לאנליטיקה עסקית, טיפול יישומי בנתונים, טכנולוגיות ביג דאטה, רשתות המונים ומדיה חברתית, ניסויים עסקיים דיגיטליים ומקוונים, כריית מידע עסקי, סמינר באנליטיקה עסקית

  7. תלמיד שסיים את כל לימודי ההקבץ בהצלחה, הקורסים יופיעו בהדגשה נפרדת בגיליון הציונים, בכפוף לעמידה בכללים המפורטים להלן:

  • תלמיד שמכסת לימודי הבחירה הנדרשת בתכנית הלימודים שלו (8 ש"ס) קטנה ממכסת לימודי ההקבץ  הנדרשת (12 ש"ס) - יהיה חייב להשלים את היקף השעות הנדרש בקורסי ההקבץ. 
     
  • תלמיד ניהול- כלכלה שמכסת לימודי הבחירה הנדרשת בתכנית הלימודים שלו (14 ש"ס), גדולה ממכסת לימודי ההקבץ הנדרשת (12 ש"ס) - יהיה חייב לסיים את לימודי ההקבץ ולהשלים את היקף השעות בלימודי הבחירה עד ל- 14 ש"ס כמתבקש. בשיקלול ציון הגמר ייחשבו כל קורסי הבחירה וההקבץ שנלמדו.  
  • תלמיד שהחליט להצטרף ללימודי ההקבץ לאחר שלמד קורסי בחירה כלליים ועקב כך גדל היקף השעות לתואר מעבר לנדרש, יודגש:
    בשיקלול ציון הגמר בחוג לניהול, יילקחו בחשבון  רק  הציונים בקורסי ההקבץ שהתלמיד למד.
    ​קורס(י) בחירה כלליים שנלמדו מעבר למכסה הנדרשת להקבץ לא ישוקללו בציון הגמר.
     

7. תלמיד המשתתף בקורסים בודדים מתוך לימודי ההקבץ (בין אם בחר להצטרף להקבץ בסמ' א' או בסמ' ב') ורצונו, בעתיד,לסיים את לימודי ההקבץ כנדרש -
    יחולו עליו כל השינויים בתכנית הלימודים, לרבות שינוי בהיקף השעות של לימודי ההקבץ ,שיתפרסמו בשנה בה הוא יסיים את לימודיו בחוג.
 

8. תלמיד שהתקבל ללימודי ההקבץ , למד ועבר בהצלחה קורס(ים), אך בחר ביוזמתו להפסיק את לימודי ההקבץ, מתבקש לעדכן את המזכירות בהתאם.
    במקרה זה,  התלמיד יהיה חייב להשלים את המכסה הנדרשת בלימודי הבחירה הכלליים כמתבקש. קורסי ההקבץ אותם עבר התלמיד בהצלחה,
    ייחשבו, אם רצונו בכך, כקורסי בחירה כלליים.

9. כיוון שהלימודים בפקולטה הינה במתכונת דו-חוגית, יתכנו חפיפות בזמנים בין הקורסים הניתנים בחוג ואלה הניתנים במסגרת החוג השני.
    אנו עושים מאמצים שזה לא יקרה, אך אין באפשרות החוג להתאים את מערכת השעות בהתאמה מלאה עם כל החוגים הניתנים בשילוב עם ניהול. כמן כן            עלול להיווצר מצב שבו התלמיד לא יוכל לסיים את לימודי ההקבץ שבחר כמתבקש.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>