קורס יישומים טכנולוגיים בהשקעות נבחר לאחד מ-20 הקורסים הבולטים ביותר לתואר MBA

הקורס, אשר נועד לחשוף בפני הסטודנטים את ההשפעות של התפתחויות טכנולוגיות על תחום הפיננסים, בדגש על עולם ההשקעות, פורסם באתר P&Q כקורס חדש ובולט.

10 אפריל 2022
קורס יישומים טכנולוגיים בהשקעות נבחר לאחד מ-20 הקורסים הבולטים ביותר לתואר MBA

בקורס הייחודי, של ד"ר ארי אחיעז - מרצה בתחומי שוק ההון, מימון חברות ופינטק, ומנהל מכון לחקר יישומי הבלוקצ'יין, וד"ר ארז לוי – מרצה בפקולטה, הסטודנטים לומדים כיצד דרך ההשקעה הכמותית (Quantitative Investing) והשימוש במאגרי מידע גדולים (Big data) משנים את הדרך המסורתית בה ניהלו בעבר השקעות, הן משקיעים פרטיים והן משקיעים מוסדיים. כלים שבעבר היו נגישים רק לקרנות הגידור הגדולות ביותר כיום זמינים גם למשקיע הבודד, וחשוב לבחון את הערך והאתגר בשימוש בהם.

 

בנוסף, הסטודנטים לומדים לבנות תיקי נכסים מורכבים על בסיס אנומליות ופרמטרים שנמצאו כמשפיעים על התשואה של תיק ההשקעות, ולומדים להכיר סטים של נתונים חדשים אשר נמצאו בעלי ערך בהשקעות ולעשות שימוש בהן לצורך ביצוע השקעות. בנוסף, הסטודנטים בקורס מכירים פלטפורמות מסחר חדשניות המאפשרות לבצע השקעות מתוחכמות ועוד.

 

ד"ר אחיעז וד"ר לוי מסרו:"עולם ההשקעות עובר שינוי משמעותי ככל שהטכנולוגיה מתפתחת. אנחנו מאמינים שהשילוב בין טכנולוגיה לבין ההשקעות נותן לסטודנטים פרספקטיבה עדכנית על עולם ההשקעות וגם פותחת אופקיהם הן לדרכים חדשות ומגוונות להשקיע והן לרעיונות יזמיים בתחום.

כל סמסטר אנחנו נהנים ומתרגשים להעביר את הקורס מחדש, ושמחים שקיבלנו הערכה לכך".

 

גאים בכם - יישר כוח!

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>