הכנס המרכזי למיתוג של הפורום לחדשנות בשיווק בשיתוף הפקולטה לניהול
הכנס יעסוק בתהליכי מיתוג בעידן החדש
06 בינואר 2013, 14:00
אולם ליאון בניין רקנאטי
הפורום לחדשנות בשיווק (לשעבר פורום השיווק הישראלי) נוסד במטרה לעודד, להעשיר ולהקנות לחבריו ידע מעמיק בתחום השיווק בישראל. במסגרת זו, הפורום עורך כנסים ומפגשים מקצועיים בנושאים חמים בתחום השיווק, בהשתתפות מיטב המומחים בארץ.
"כל מותג והסיפור שלו" הוא הכנס המרכזי בישראל בנושא מיתוג ויעסוק בתהליכי מיתוג בעידן החדש.
מנחה: העיתונאית שירה פליקס
המפגש ללא תשלום לחברי הפורום לחדשנות בשיווק.
להרשמה לחצו כאן