הכנס המרכזי למיתוג של הפורום לחדשנות בשיווק בשיתוף הפקולטה לניהול

 

הכנס יעסוק בתהליכי מיתוג בעידן החדש

06 בינואר 2013, 14:00 
אולם ליאון בניין רקנאטי 
הכנס המרכזי למיתוג של הפורום לחדשנות בשיווק בשיתוף הפקולטה לניהול

 

הפורום לחדשנות בשיווק (לשעבר פורום השיווק הישראלי) נוסד במטרה לעודד, להעשיר ולהקנות לחבריו ידע מעמיק בתחום השיווק בישראל. במסגרת זו, הפורום עורך כנסים ומפגשים מקצועיים בנושאים חמים בתחום השיווק, בהשתתפות מיטב המומחים בארץ.
 
"כל מותג והסיפור שלו" הוא הכנס המרכזי בישראל בנושא מיתוג ויעסוק בתהליכי מיתוג בעידן החדש.

מנחה: העיתונאית שירה פליקס 

המפגש ללא תשלום לחברי הפורום לחדשנות בשיווק.

להרשמה לחצו כאן

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>