סמינר מחקר - החוג לניהול-תשע"ט
דגשים חשובים
-
תלמיד שנה ג' חייב ב"סמינר מחקר" אחד בלבד מתוך הרשימה בהמשך
-
תלמיד שנה ג' שלא סיים בהצלחה (בציון עובר 60) את כל חובות לימודי שנה א', לא יורשה ללמוד סמינר
-
תלמיד שנה ב' לא יורשה ללמוד סמינר גם אם הוא עומד בדרישות הקדם
-
הסמינר בהיקף 2 ש"ס ומשקלו בציון הסופי הוא 4 נקודות, נדרשת נוכחות חובה בכל השיעורים
-
בהתאם למפורט בטבלה, הקורס "שיטות מחקר אמפירי" מהווה דרישת קדם לכל הסמינרים
מספר הקורס |
היקף שעות |
סמסטר |
שם הקורס |
דרישות קדם |
|
סמינרים כלליים בחוג לניהול: |
|||||
1221.6106 | 2 | א | סמינר- שיקולי איכות סביבה בייצור ובצריכה | התנהגות ארגונית מיקרו ,התנהגות ארגונית מאקרו , שיטות מחקר אמפירי |
|
1221.6417 | 2 | א | סמינר-כח והיררכיה בארגונים | התנהגות ארגונית מיקרו ,התנהגות ארגונית מאקרו , שיטות מחקר אמפירי |
|
1221.6801 | 2 | א | סמינר- העדפות וקבלת החלטות: תיאוריה, מעבדה ותחזית | כלכלת עסקים ב'' /מיקרו כלכלה ב' שיטות מחקר אמפירי |
|
1221.6405 |
2 |
ב |
סמינר-ניהול לחצי עובדים: אבחון והתערבות |
התנהגות ארגונית מיקרו ,התנהגות ארגונית מאקרו, שיטות מחקר אמפירי , |
|
1221.6418 |
2 |
ב |
התנהגות ארגונית מיקרו ,התנהגות ארגונית מאקרו, |
||
סמינר ייחודי בלימודי ההקבץ: ניהול נתוני עתק ובינה עסקית (Big Data) |
|||||
1221.7025 | 2 | ב | סמינר - אנליטה עסקית |
שיטות מחקר אמפירי |
|
סמינר ייחודי בלימודי ההקבץ: ניהול חדשנות בשיווק |
|||||
1221.7034 | 2 | ב | סמינר: השפעות השיווק הסנסורי על התנהגות הצרכן(2) |
עמידה בתנאי הקבלה להקבץ |
|
סמינר ייחודי בלימודי ההקבץ: ניהול יזמות וחדשנות |
|||||
1221.7043 |
2 |
ב |
סמינר- נושאים נבחרים ביזמות(3) |
עמידה בתנאי הקבלה להקבץ, שיטות מחקר אמפירי. |
1. תלמיד שחוג לימודיו השני הוא סטטיסטיקה מנוע מללמוד את הקורס "כריית מידע עסקי" אם למד בחוג לסטטיסטיקה את הקורס "מבוא ללמידה סטטיסטית" במקרה זה יוכל התלמיד לסיים חובותיו בהיקף של 9 ש"ס בלבד. יש להגיש בקשה לפטור מהקורס בחוג לניהול.
2. סמינר ייחודי להקבץ ניהול חדשנות בשיווק. תלמידים שאינם רשומים להקבץ, יהיו רשאים להצטרף לסמינר על סמך עמידה בתנאי הקבלה להקבץ , מקום פנוי ובאישור ראש החוג.
3. ניתן באנגלית.