הקבץ ניהול יזמות וחדשנות - תשע"ט

המידע מעודכן לשנת תשע"ט

  • על ההקבץ
  • תנאי קבלה ורישום
  • תכנית הלימודים
תנאי קבלה ורישום
  1. ההרשמה ללימודי ההקבץ פתוחה לכל תלמידי ניהול, החל משנה ב'.
     
  2. תלמיד המעוניין להצטרף להקבץ,  מתבקש להירשם מראש במזכירות החוג לניהול, ולקבל אישור קבלה.
    תלמידים שהתקבלו להקבץ, יירשמו לקורסים במסגרת הבידינג.
    הליך הרישום להקבץ יתפרסם בהמשך באתר החוג. פתיחתו של ההקבץ יאושר בהתאם למספר הנרשמים.
  3. תנאי קבלה להקבץ: ציון ממוצע (לא משוקלל) של 78 בקורסים יסודות האסטרטגיה ויסודות השיווק. תלמיד  שלמד את הקורס יסודות השיווק והשיג בו ציון 78 ואשר ילמד את יסודות האסטרטגיה בסמ' א תשע"ט, יהיה רשאי להגיש בקשה להצטרף ללימודי ההקבץ. 
     

  4. הקורסים בהקבץ יוכרו כחלק ממכסת לימודי הבחירה, וסמינר ההקבץ יוכר כסמינר המחקר בתואר (תלמידים לומדים את סמינר המחקר בהקבץ במקום הסמינר הרגיל בחוג).
     
  5. נהלי החוג לניהול תקפים בלימודי ההקבץ ובכללם נהלי בחינות וציונים.
     
  6. תלמיד שסיים את כל לימודי ההקבץ בהצלחה, הקורסים יופיעו בהדגשה נפרדת בגיליון הציונים, בכפוף לעמידה בכללים המפורטים להלן:
    - תלמיד שמכסת לימודי הבחירה הנדרשת בתכנית הלימודים שלו (14 ש"ס), גדולה ממכסת לימודי ההקבץ (8 ש"ס) - יהיה חייב לסיים את לימודי ההקבץ ולהשלים את היקף השעות בלימודי הבחירה עד ל- 14 ש"ס כמתבקש.  בשיקלול ציון הגמר ייחשבו כל קורסי הבחירה וההקבצים שנלמדו.

     
  7. תלמיד המשתתף בקורסים בודדים מתוך לימודי ההקבץ (בין אם בחר להצטרף להקבץ בסמ' א' או בסמ' ב') ורצונו, בעתיד,לסיים את לימודי ההקבץ כנדרש - יחולו עליו כל השינויים בתכנית הלימודים, לרבות שינוי בהיקף השעות של לימודי ההקבץ ,שיתפרסמו בשנה בה הוא יסיים את לימודיו בחוג.
     
  8. ​ תלמיד שהתקבל ללימודי ההקבץ , למד ועבר בהצלחה קורס(ים), אך בחר ביוזמתו להפסיק את לימודי ההקבץ, מתבקש לעדכן את המזכירות בהתאם.
    במקרה זה,  התלמיד יהיה חייב להשלים את המכסה הנדרשת בלימודי הבחירה הכלליים כמתבקש. קורסי ההקבץ אותם עבר התלמיד בהצלחה,ייחשבו, אם רצונו בכך, כקורסי בחירה כלליים.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>