תחרות קולר לסטארט אפים של הפקולטה לניהול יצאה לדרך!

התחרות מיועדת לסטארט אפים בתחילת דרכם ומתקיימת זו השנה השלישית בפקולטה לניהול. לסטארט אפ הזוכה בתחרות מוענק פרס השקעה של 100 אלף דולר.

10 אפריל 2019

תחרות קולר השנתית של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, Coller $100,000 Startup Competition, המיועדת לסטארט אפים בתחילת דרכם יצאה לדרך (ניתן להירשם ולהגיש מועמדות עד ה 14.4.19). התחרות מתקיימת זו השנה השלישית ומיועדת למיזמים מעולמות תוכן שונים ומגוונים בתחומי הטכנולוגיה, אינטרנט, סייבר, פתרונות מקוונים, אפליקציות ועוד.

 

על השופטים בתחרות נמנים ג'רמי קולר, המייסד והמנכ"ל של קולר קפיטל, פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול, היזם ומנהל התחרות, ד"ר אייל בנימין מהפקולטה לניהול, חברי סגל הפקולטה לניהול, מנהלי קרנות הון סיכון, יזמים וכן יועצים מתחומי המשפט וראיית החשבון, העסוקים בתחום ההייטק.

 לדברי פרופ' משה צבירן, "הובלת ערכי החדשנות והיזמות בפקולטה משלבים בין ההיבט האקדמי והמעשי. התחרות היא ביטוי לשילוב ייחודי זה, המקנה ערך מוסף ליזמים ומשמעותי ביותר בעיקר ליזמים בתחילת דרכם, שזוכים להיחשף במסגרת התחרות לכל התהליכים של ניהול סטארט אפ בסביבה העסקית, הדינמית והגלובלית שלנו כיום ובראייה קדימה".

אחד ממייסדי הסטארט אפ הזוכה בתחרות הסטארט אפ של הפקולטה לניהול בשנה שעברה, תומר שור, היזם שהמציא את ,TuneFork אפליקציה לכבדי שמיעה, כדי שאביו יוכל להאזין למוזיקה, מספר, "הגעתי לרעיון לאחר שראיתי את אבא שלי, שנפגע בצה"ל בשמיעה שלו ולא היה לו פתרון שמותאם לצרכיו". חברתTuneFork  , העוסקת באופטימיזציה של אודיו, פיתחה טכנולוגיה המיועדת לסייע לאנשים עם מגבלות שמיעה או לקשישים, ששמיעתם נחלשה. האפליקציה מפענחת את "טביעת השמיעה" הייחודית של המשתמש ומתאימה לו אישית את רמת האודיו בסמארטפון שלו.

צמד מייסדי הסטארט אפ, שזכה במקום הראשון ובהשקעה של $100,000 בתחרות Coller $100,000 Startup Competition של הפקולטה לניהול בשנה שעברה, הספיק, אחרי הזכייה, לערוך סבב פגישות ייעודיות עם משקיעים פוטנציאלים, לגייס כסף, להתרחב והם ממשיכים במלוא המרץ.

התחרות פתחה בפניהם את דלתות המשקיעים (ששמעו שזכו), שהאמינו במוצר והשקיעו בהם – מה שנתן להם הרבה תקווה, שניתן להצליח. מחזיקים להם אצבעות!

מעוניינים גם להתניע את המיזם שלכם? להרשמה לתחרות לחצו כאן

לכתבה בכלכליסט על תחרות הסטארט אפ של פקולטה לניהול, שאירוע הגמר שלה ייערך ב-3.6.19 >>

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>