סטודנטים מספקים תובנות ופתרונות לחברות בקורס Business Data Analytics

בפרויקט המסכם של קורס Business Data Analytics של ד"ר תומר גבע וד"ר שחר רייכמן, נתבקשו הסטודנטים לספק פתרונות עסקיים חדשניים מבוססי נתונים, המתמקדים בשיטות וניסויים דיגיטליים, עבור בעיה עסקית קיימת של חברה, מולה עבדו במהלך כל הסמסטר.

07 פברואר 2018
סטודנטים מספקים תובנות ופתרונות לחברות בקורס Business Data Analytics

בעידן הדיגיטלי, מערכות תפעוליות, ניהוליות, אתרי אינטרנט ומכשירים סלולריים מאפשרים איסוף נתונים שוטף של כלל הפעילויות של הצרכנים והלקוחות.

למרות עושר הנתונים הנאספים, היכולת למנף ניתוח מתקדם של נתונים אלו לא ממש מנוצלת באופן מיטבי על ידי חברות כדי לקבל החלטות ולהשיג תרומה עסקית משמעותית.

בפרויקט המסכם של קורס Business Data Analytics של ד"ר שחר רייכמן, נתבקשו הסטודנטים לספק פתרונות עסקיים חדשניים מבוססי נתונים, המתמקדים בשיטות וניסויים דיגיטליים, עבור בעיה עסקית קיימת של חברה, מולה עבדו במהלך כל הסמסטר.

הקורס Business Data Analytics של ד"ר תומר גבע וד"ר שחר רייכמן, הוא הקורס המסכם בתכנית ה-Data בפקולטה לניהול ובו מבצעים הסטודנטים, בשיתוף פעולה מלא עם חברות עסקיות, פרויקטים המתמקדים בפתרון מבוסס Data Analytics לבעיות עסקיות קיימות. במפגש המסכם של הקורס הציגו הסטודנטים את הפרויקטים ואת הפתרונות שלהם לבעיות העסקיות:

• צוות סטודנטים שעבד בשיתוף לאומי דיגיטל, הציג פתרון אוטומטי מבוסס text mining לניתוח ייעוצי השקעות ובניית מודל לבחינת התאמתם לכללי הרגולציה. נציגי בנק לאומי, שנכחו במפגש, סיפרו שהטמיעו את המודלים שהסטודנטים הציעו, שעד כה בוצעו באופן ידני, במערכות הבנק.

• פרויקט נוסף, שבוצע בשיתוף חברת Bringg, התמקד בבניית מודל לחיזוי Time-on-Site של שליחים, לייעול הליך השיבוץ והתפעול של מערך שליחויות ולשפר את חווית השירות  
  ללקוחות.

• פרויקטים נוספים הציעו פתרון של חיזוי נטישה וחיזוי ערך עתידי של לקוח, בשיתוף חברת Como
• מודלים לסיווג כתובות URL כזדוניות או לא, במהימנות גבוהה וביעילות חישובית, בשיתוף חב' אבטחת המידע הבינלאומיתRSA
• מערכות לזיהוי והתמקדות בלקוחות רווחיים ופעילויות שיווקיות רווחיות של שתי חברות אינטרנט בעלות פעילות בינלאומית

• ומערכת המלצות מותאמות אישית לבירות, בהתאם לטעמו של הלקוח.
היה מרתק!

 

לתמונות מהמפגש המסכם

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>