תכניות .M.Sc

המידע מעודכן לשנה"ל תשפ"ב

מרכז שירות לסטודנט: 03-6406293

  • מבנה התכנית
  • ניהול טכנולוגיה ומערכות מידע
  • ניהול פיננסי ושוק ההון
  • התנהגות ארגונית
  • ניהול השיווק בעולם הדיגיטלי
  • אסטרטגיה, תפעול ושווקים

 

ניהול השיווק בעולם הדיגיטלי

 

פרופ' דנית עין גר
ראש התכנית

תכנית ה-.M.Sc בניהול השיווק בעולם הדיגיטלי מיועד למעוניינים:

  • להשתלב בתפקידי ניהול שיווקיים מובילים בתעשייה.
    ו/או
  • להעמיק במחקר ולהשתלב כחוקרים ואנליסטים בכירים בתעשייה או באקדמיה.

 

מטרת התכנית, להעניק לבוגריה נקודת מבט מקיפה על עולם העסקים והניהול תוך הבנה מעמיקה של הדרכים להשגת מטרות הארגון על-ידי פעילות שיווקית. התכנית מורכבת מלימודי ליבה, החושפים את התלמידים לעקרונות המרכזיים בעולם הניהול ומאפשרים התמקדות והרחבה בקורסים המתמחים בהיבטים השונים של העולם השיווקי.

מרצים מהתעשייה שהתארחו בהתמחות בשנת הלימודים תשפ"א >>
 

תלמידים מצטיינים בעלי אוריינטציה מחקרית המעוניינים להתנסות בביצוע מחקר ו/או שואפים להמשיך ללימודי דוקטורט בעתיד, יכולים לבחור במסלול מחקרי  ולכתוב עבודת תזה. וזאת לא יאוחר מתום השנה הראשונה ללימודים בתכנית ובכפוף להשלמת כל קורסי החובה בתכנית.
עבודת גמר מחקרית (תזה) - מקנה פטור מקורסי בחירה בהיקף 6 י"ס (הכולל את הפרויקט בהיקף 2 י"ס).

 

דרישות המעבר לתכנית המחקרית (מסלול עם תזה)

 

 

חובת השתתפות הסטודנטים

 

 

קורסי חובה במנהל עסקים (4 י"ס)

1231.2210 כלכלת עסקים 2 י"ס
1231.2211 מודלים סטטיסטיים ואנליטיים לניהול 2 י"ס

 

 

לימודי יסוד בניהול (4 י"ס לבחירה מהרשימה)

1231.2213 ניהול אנשים ומערכות מיקרו 1 י"ס
1231.2214 ניהול אנשים ומערכות מאקרו 1 י"ס
1231.2321 דיווח כספי ובקרה בארגונים 2 י"ס
1231.2322 אסטרטגיה למנהלים 1 י"ס
1231.2410 ניהול המימון 2 י"ס
1231.2411 ניהול טכנולוגיה ומידע 1 י"ס
1231.2412 ניהול התפעול 1 י"ס
1231.2416 מדע הנתונים למנהל עסקים(1) 1 י"ס

_____________________________

  1. מי שלמד את הקורס: 1242.3265 - "מבוא ליישומי דאטה במנהל עסקים", מנוע מלקחת קורס זה.

  
 

___________________________________________________________
על התלמיד לסיים את כל קורסי החובה (כולל לימודי יסוד בניהול ולימודי חובה בתכנית)
בציון ממוצע משוקלל 75 לפחות.  
​___________________________________________________________

קורסי חובה בתכנית (6 י"ס)

1231.2413 ניהול השיווק 2 י"ס
1243.2103 שיטות מחקר התנהגותיות בניהול  2 י"ס
ואחד משני הקורסים:
1231.3402 תובנות צרכניות ושיווק אסטרטגי 2 י"ס
      או:
1231.3421 Marketing Analytics 2 י"ס

​______________________
*    תלמיד שלמד בעבר את הקורס Data Analysis in Marketing I  או הקורס ​ Data Analysis in Marketing II
       מנוע מללמוד את הקורס Marketing Analytics.

 

 

  • לתלמידים הלומדים במסלול ללא תזה:
    פרויקט מסכם - 2 י"ס
    קורסי בחירה -   12 י"ס
        או
  • תלמידים הלומדים במסלול עם תזה:
    קורסי בחירה - 8י"ס
    עבודת תזה - 6 י"ס

 

פרויקט מסכם (2 י"ס לבחירה מתוך הרשימה - לתלמידים שאינם עושים תזה)

1231.7401 תקשורת שיווקית בעידן הדיגיטלי   2 י"ס
1231.7402 קבלת החלטות רציונליות ורגשות - ההיבט הארגוני-שיווקי 2 י"ס

 

 

קורסי בחירה 

קורסי בחירה בתכנית
1231.3412 Pricing Strategy 1 י"ס
1231.3417 שיווק בינלאומי וגלובלי 1 י"ס
1231.3431 יצירתיות וחדשנות בפיתוח מוצרים חדשים 2 י"ס
1231.3435 שיווק ופרסום דיגיטלי(1) 1 י"ס
1231.3441 ניהול קשרי לקוחות (CRM) * 2 י"ס
1231.3443 ניהול מותגים 1 י"ס
1231.3451 נוירו-כלכלה ונוירו שיווק * 1 י"ס
1231.3455 קמעונאות וסחר אלקטרוני
(לשעבר: קמעונאות בעידן הדיגיטלי)
1 י"ס
1231.3458 שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בסטארט-אפים 1 י"ס
1231.3459 האתגרים שעומדים בפני סמנכ"ל השיווק - ניתוח הצלחות ולמידה מכישלונות 1 י"ס
1231.3460 הרצת קמפיין שיווקי במדיה החברתית - התנסות בשטח 1 י"ס

__________________________
*   לא יינתן בשנה"ל תשפ"ב.

  1. מי שלמד את הקורס: 1264.3221 - "שיווק דיגיטלי", מנוע מללמוד קורס זה.

 

קורסי בחירה מהתמחויות אחרות המוכרות בתכנית זו(1)
1231.3635 חדשנות אסטרטגית 1 י"ס
1231.3638 ניהול אסטרטגי בינלאומי 1 י"ס
1231.3658 תורת המשחקים למנהלים 1 י"ס
1231.3930 אסטרטגיה שיווקית גלובלית 1 י"ס
1231.3945 Non-Product Branding: Nations and Places 1 י"ס
1242.3253 נושאים מתקדמים במדעי הנתונים למנהל עסקים 1 י"ס
1242.3266 רשתות, המונים והשוק 1 י"ס
1243.2103 שיטות מחקר התנהגותיות בניהול 2 י"ס
1243.3015 ניהול צוותים בארגונים 1 י"ס
1243.3125 ניהול משא ומתן(2) 1 י"ס

____________________________

  1. תלמידים רשאים ללמוד קורסים בכל תמהיל שיבחרו ובלבד שיעמדו בהיקף הלימודים הנדרש. תמהיל הקורסים מתעדכן ומשתנה משנה לשנה.
  2. תלמיד שלמד את הקורס בתואר ראשון מנוע מללמוד קורס זה בתואר שני, על התלמיד לפנות למזכירת הפטורים לקבלת פטור המרה.

____________________________

**  לא כל הקורסים יוצעו מדי שנה, יש לוודא לגבי כל קורס את פתיחתו בשנה נתונה.

**  כל סטודנט רשאי ללמוד קורס בחירה בהיקף 2 י"ס מכלל הקורסים המוצעים בתואר שני בפקולטה לניהול.

 

 

 

דרישות המעבר לתכנית המחקרית (מסלול עם תזה)

המעבר למסלול המחקרי מותנה באיתור מנחה, גיבוש נושא לעבודת המחקר, החתמת הטופס המצורף ובציון משוקלל של 85 ומעלה של הקורסים הבאים:

1231.2413 ניהול השיווק 2 י"ס
1243.2103 שיטות מחקר התנהגותיות בניהול  2 י"ס
ואחד משני הקורסים:  
1231.3402 תובנות צרכניות ושיווק אסטרטגי 2 י"ס
           או    
1231.3421 Marketing Analytics* 2 י"ס

תלמידים המעוניינים במסלול עם תזה ינסו להתקשר בשלב מוקדם ככל האפשר עם מנחה פוטנציאלי. יודגש כי על התלמיד למצוא מנחה וזוהי אחריותו הבלעדית, כלומר הפקולטה לא מתחייבת לספק מנחה.

______________________
*    תלמיד שלמד בעבר את הקורס Data Analysis in Marketing I  או הקורס ​ Data Analysis in Marketing II
       מנוע מללמוד את הקורס Marketing Analytics.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>