תקנון לימודים בזום

המידע מעודכן לשנה"ל תשפ"ב

לתשומת ליבכם - הנוסחים אינם סופיים ויתכנו בהם שינויים

 

בשנת הלימודים תשפ"ב הפקולטה מציעה רישום לשתי כיתות מובנות, בהן הלימודים יתקיימו באמצעות פלטפורמת זום ובקמפוס כמפורט להלן. 

 

תקנון לימודים בכיתות זום

הלימודים בכיתות בזום – כיתה 7 וכיתה 8  – הלימודים במהלך סמסטר א' וסמסטר ב' מתקיימים ביום רביעי באמצעות פלטפורמת זום וביום שישי מתקיימים בקמפוס. הפקולטה אינה מספקת מרחבי למידה מהם ניתן להתחבר לשיעורי הזום, ועל התלמיד ובאחריותו להתחבר לשיעור מכל מקום שיבחר. הבחינות יתקיימו בכיתה במהלך כל השנה (סמסטר א', ב' וקיץ). בסמסטר קיץ הלימודים מתקיימים בקמפוס גם ביום רביעי וגם ביום שישי.

תלמיד שלא יפתח מצלמה במהלך שיעור, יחשב הדבר כאילו לא השתתף בשיעור.

המרצה אינו מחויב להקליט את השיעור, ותלמיד שיעדר משיעור עליו להשלים את החומר הנלמד באופן עצמאי.

הנוכחות בשיעורים בכיתות למידה בזום הינה חובה.

מרכיב הנוכחות בציון הקורס בהתאם למצוין בסילבוס של כל קורס.

שימו לב: תלמיד יכול ללמוד במהלך התואר השני, מתוך סה"כ 28 י"ס, לא יותר מ- 9 י"ס קורסים בהוראה דיגיטלית. תלמיד יכול לבחור את ה- 9 י"ס מקורסי החובה ו/או הבחירה והאחריות לעמידה בתנאי זה היא של התלמיד בלבד. הפקולטה אינה מתחייבת להציע קורסים בהוראה דיגיטלית בכל שנה והדבר נתון להחלטתה הבלעדית.

תלמידי כיתות הלמידה באמצעות זום נדרשים להגיע לקמפוס לצורך "הדרכה אישית חונכות" וכן לכל פעילות אחרת שתתקיים בקמפוס ותוגדר כפעילות חובה.

 

 

כיצד נרשמים לאחת מהכיתות שהלימודים בהם מתקיימים יום אחד בשבוע בזום?

בתחילת חודש אוגוסט כל המועמדים שקיבלו הודעות קבלה והסדירו שכר לימוד יקבלו מייל, ממרכז שירות למועמד, אשר יכלול טופס בקשה לרישום לאחת מכיתות אלו.

ניתן יהיה להגיש את טופס הבקשה עד הזמן שיוקצה לכך ויצוין במייל. לאחר קבלת כל הבקשות תתכנס ועדה אשר תבחן את הבקשות. מספר המקומות בכל כיתה מוגבל, והרישום לכיתות אלו יסגר בעת מילוי מכסת המקומות. תלמידים שהתקבלו יקבלו הודעות קבלה במייל ולא ישתתפו בבידינג לצורך בחירת כיתה. תלמידים שבקשתם לא תתקבל, ישתתפו בבידינג שיערך בחודש אוגוסט 2021 ויבחרו את כיתת הלימוד שלהם מבין הכיתות שיוצעו בבידינג (שאינן כוללות את הכיתות שלומדות באמצעות פלטפורמת זום כאמור לעיל).

האוניברסיטה והפקולטה לא מתחייבות שכל מועמד שיבקש ללמוד בכיתות הלמידה באמצעות זום, אכן ישובץ לכיתה כזו. על כל מועמד שנרשם לוודא שהוא יכול ללמוד יומיים בשבוע פיזית בקמפוס. אין להרשם תחת ההנחה שהלימוד בכיתת למידה באמצעות זום יתאפשר. הפקולטה כן מתחייבת שתלמיד שירצה ללמוד רק פרונטלית יוכל לעשות זאת. אף תלמיד לא יחויב ללמוד בכיתות הלמידה באמצעות זום.

___________________________
*   הפקולטה שומרת לעצמה את הזכות לעשות שינויים בימים ובסמסטרים שילמדו בזום עד למועד סגירת הרישום לכיתות אלו.

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>