התמחות באסטרטגיה - מנהל עסקים MBA

המידע מעודכן לשנה"ל תשפ"ב

  • אודות ההתמחות
  • קורסי ההתמחות
  • תחום Private Equity
ראש ההתמחות
ירון יחזקאל

 

כדי להצליח בשוק התחרותי של זמננו, חברות, ארגונים ומיזמים חדשים זקוקים ליתרון תחרותי ולאסטרטגיה ארוכת טווח, ממנה נגזרות ההחלטות העסקיות של החברה. גיבוש, ניהול ועדכון האסטרטגיה הם אתגר מורכב שדורש מהעוסקים בו שילוב בין ידע תיאורטי לבין הבנה של המאפיינים הספציפיים של החברה והתעשייה.


ההתמחות מעניקה לסטודנטים כלי ניתוח ותכנון הנדרשים לשם גיבוש אסטרטגיה לחברות, צעירות או ותיקות. במסגרת ההתמחות רוכשים הסטודנטים כלים תיאורטיים ומעשיים, המסייעים למנהלים בתהליכי גיבוש האסטרטגיה, תוך התחשבות באילוצים הנובעים מגורמים כמו המשאבים, הסביבה העסקית והשחקנים האחרים בשוק.

הלימודים במסגרת ההתמחות עוסקים בסוגיות רחבות מתחומי הכלכלה, המימון, החשבונאות, השיווק, ההתנהגות ארגונית ועוד. בין הנושאים הנלמדים בקורסים: אסטרטגיה עסקית, יזמות, תורת המשחקים, ניתוח ענפים, חדשנות, רגולציה ועוד. כמו כן ישנו תחום רחב בנושא היזמות העסקית.

 

 

פרויקט מסכם

תלמידי ה-MBA מחוייבים להגיש פרויקט מסכם. על התלמיד להגיש את הפרויקט המסכם בהיקף 2 י"ס.
ניתן לבחור בקורס פרויקט מסכם מתוך קורסי הפרויקט המוצעים בהתמחות או בקורס פרויקט המוצע מחוץ להתמחות.
פרויקט יוכר בהתמחות רק אם הוא נכלל ברשימת הקורסים המוצעים בהתמחות.

 

 

תנאי קבלה להתמחות

עמידה בדרישות הקורס "אסטרטגיה למנהלים" בציון של 78 לפחות.

 

 

מרכז שירות לסטודנט

03-6408521 ​
03-6406293

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>