• ראשי
  • התמחות בניהול השיווק בעולם הדיגיטלי - מנהל עסקים MBA

    המידע מעודכן לשנה"ל תשפ"א

    ​לתשומת ליבכם - הנוסחים אינם סופיים ויתכנו בהם שינויים

    • אודות ההתמחות
    • קורסי ההתמחות
    ראש ההתמחות
    ד"ר דנית עין-גר

    בכל חברה וארגון, השיווק מהווה מרכיב מרכזי בדרך להגשמת המטרות העסקיות. ידע בשיווק חיוני לכל מנהל ובמיוחד למי שמתכנן לפתח קריירה שמתמקדת בתחום זה.
     

    ההתמחות בשיווק מקנה לסטודנטים ידע תיאורטי, לצד ידע יישומי, בנושאים מגוונים מתחום השיווק. סטודנטים בהתמחות מקבלים כלים מתקדמים הדרושים לכל מי שעומד לעבוד בתחום. בכלל זה, כלים להשגת וניתוח נתונים על השוק והתחרות, כלים להבנת צרכים ורצונות של צרכנים (פוטנציאלים וקיימים), כלים לקביעת שוקי מטרה ופיתוח מוצרים חדשים, כלי פרסום ועוד.
     

    הסטודנטים במסלול זה לומדים בין השאר כיצד להפעיל אסטרטגיות שיווקיות מתקדמות, למנף את השימוש ברשתות חברתיות לצרכים שיווקיים, לזהות באיזו 'שפה' יש לפנות לקהלי היעד ולנהל את הקשר איתם, וכיצד לפתח מוצרים ושירותים המתאימים להם.
     

    כמו כן, הקורסים בהתמחות בשיווק עוסקים בנושאים בעלי חשיבות מכרעת לחברות כגון שיווק קמעונאי דיגיטלי, אסטרטגיות לקביעת מחירים ואסטרטגיות של ניהול תקשורת עם הצרכנים באמצעי שיווק שונים (רשתות חברתיות, שיווק דיגיטלי ועוד).

     

     

    פרויקט מסכם

    תלמידים שהתקבלו ל-MBA, החל משנת הלימודים תשע"ה ואילך, מחוייבים להגיש פרויקט מסכם. על התלמיד להגיש את הפרויקט המסכם בהיקף 2 י"ס במסגרת קורס בחירה יעודי.

     

     

    תנאי קבלה להתמחות

    עמידה בדרישות הקורס: "ניהול השיווק", בציון 78 לפחות.

    אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
    אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
    UI/UX Basch_Interactive