• ראשי
  • התמחות בניהול השיווק בעולם הדיגיטלי - מנהל עסקים MBA

    המידע מעודכן לשנה"ל תשפ"א

    • אודות ההתמחות
    • קורסי ההתמחות
    ראש ההתמחות
    פרופ' דנית עין-גר

    בכל חברה וארגון, השיווק מהווה מרכיב מרכזי בדרך להגשמת המטרות העסקיות. ידע בשיווק חיוני לכל מנהל ובמיוחד למי שמתכנן לפתח קריירה שמתמקדת בתחום זה.
     

    ההתמחות בשיווק מקנה לסטודנטים ידע תיאורטי, לצד ידע יישומי, בנושאים מגוונים מתחום השיווק. סטודנטים בהתמחות מקבלים כלים מתקדמים הדרושים לכל מי שעומד לעבוד בתחום. בכלל זה, כלים להשגת וניתוח נתונים על השוק והתחרות, כלים להבנת צרכים ורצונות של צרכנים (פוטנציאלים וקיימים), כלים לקביעת שוקי מטרה ופיתוח מוצרים חדשים, כלי פרסום ועוד.
     

    הסטודנטים במסלול זה לומדים בין השאר כיצד להפעיל אסטרטגיות שיווקיות מתקדמות, למנף את השימוש ברשתות חברתיות לצרכים שיווקיים, לזהות באיזו 'שפה' יש לפנות לקהלי היעד ולנהל את הקשר איתם, וכיצד לפתח מוצרים ושירותים המתאימים להם.
     

    כמו כן, הקורסים בהתמחות בשיווק עוסקים בנושאים בעלי חשיבות מכרעת לחברות כגון שיווק קמעונאי דיגיטלי, אסטרטגיות לקביעת מחירים ואסטרטגיות של ניהול תקשורת עם הצרכנים באמצעי שיווק שונים (רשתות חברתיות, שיווק דיגיטלי ועוד).

     

     

    פרויקט מסכם

    תלמידים שהתקבלו ל-MBA, החל משנת הלימודים תשע"ה ואילך, מחוייבים להגיש פרויקט מסכם. על התלמיד להגיש את הפרויקט המסכם בהיקף 2 י"ס.
    ניתן לבחור בקורס פרויקט מסכם מתוך קורסי הפרויקט המוצעים בהתמחות או בקורס פרויקט המוצע מחוץ להתמחות.

    עמידה בדרישות הקורס: "ניהול השיווק", בציון 78 לפחות.

     

     

    מרצים מהתעשייה מתארחים בהתמחות 2021

     

    מרצים מהתעשייה

    אהד גניאל, בעלים ומנכ"ל אי"מ הדרכות

    שם ההרצאה: תשתית ארגונית לחדשנות

    שם הקורס: חשיבה יצירתית בשיווק

     

     

    איתמר בר, סמנכ"ל אסטרטגיה גרייט דיגיטל

    שם ההרצאה: שיווק בלי חוקים

    שם הקורס: ניהול השיווק

     

     

    קרן ברקת, סמנכ"ל מנהלת שיווק חטיבת המלוחים בשטראוס

    שם ההרצאה: על קוואקר, קורונה ומה שביניהם

    שם הקורס: ניהול השיווק

     

     

    ערן יסעור, בעלים בראבו ישראל

    שם ההרצאה: שיווק מותגי על בתקופת הקורונה

    שם הקורס: ניהול השיווק

     

     

    יונתן איבגי, מנהל סחר DHL ישראל

    שם ההרצאה: שיווק B2B

    שם הקורס: ניהול השיווק

     

     

    ארז צליק, חברת SIT

    שם ההרצאה: חשיבה יצירתית המצאתית ופתרון בעיות

    שם הקורס: חשיבה יצירתית בשיווק

     

     

    מיכל גולדמן, יועצת עסקית

    שם ההרצאה: ניהול מותגים גלובאליים

    שם הקורס: ניהול מותגים

     

     

    יניב ויצמן, מייסד ומנכ"ל TEENK

    שם ההרצאה: Meet the super teenz 

    שם הקורס: יסודות השיווק

     

     

    ישראל אברהמי, מנהל אזורי “EDGEWELL”

    שם ההרצאה: תכנון נקודת המכירה

    שם הקורס: יסודות השיווק

    אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>
    אוניברסיטת תל-אביב, ת.ד. 39040, תל-אביב 6997801
    UI/UX Basch_Interactive