התמחות בניהול נתוני עתק ובינה עסקית - מנהל עסקים MBA

המידע מעודכן לשנת תשע"ז

ד"ר תומר גבע, ראש ההתמחות החדשה ב-Business Data Analytics , נותן דוגמא לתובנות עסקיות שניתן להפיק מנתוני פעילות באינטרנט
מרכז ההתמחות
ד"ר תומר גבע

אחד התחומים המסעירים ביותר בעולם העסקי המודרני הוא תחום האנליטיקה של נתונים עסקיים (Business Data Analytics). בעולם שבו צוברות חברות כמות מידע עצומה – היכולת להפיק ממנו מידע עסקי רלבנטי, בזמן אמת, היא קריטית להצלחתן. החשיבות הגדולה של התחום יצרה ביקוש רב לעובדים שהתמקצעו בו.
 

ישנן דוגמאות רבות לשימושים עסקיים ב-Business Data Analytics כגון: חיזוי התנהגות צרכנים, התאמה אישית בהיקף נרחב של פרסומות והצעות עסקיות, מסחר אלגוריתמי בניירות ערך, זיהוי אנומליות בדו"חות כספיים, ניתוח וזיהוי מוקדם של צרכי לקוחות, זיהוי לקוחות בסכנת נטישה ועוד.
 

במסגרת תכנית הלימודים שלנו בהתמחות זו, רוכשים הסטודנטים ידע מקיף בשימוש בשיטות Data Science לצורך הפיכת הנתונים הגולמיים למידע שימושי שיכול לשמש לצורך קבלת החלטות עסקיות. תכנית הלימודים מעניקה לסטודנטים בסיס מקצועי נרחב, באמצעות חשיפתם למתודולוגיות וכלים מתקדמים לטיפול והפקת תובנות מנתונים. כמו כן, התכנית מכשירה אותם לעבודה מעשית בתחום מבוקש זה.

 

 

פרויקט מסכם

תלמידים שהתקבלו ל-MBA החל משנת הלימודים תשע"ה ואילך מחוייבים להגיש פרויקט מסכם החל מהשנה השנייה ללימודיהם. על התלמיד להגיש את הפרויקט המסכם בהיקף 2 י"ס במסגרת קורס בחירה יעודי.

 

 

תנאי קבלה להתמחות

עמידה בדרישות הקורס: "מודלים סטטיסטיים" בציון של 78 לפחות (או פטור מהקורס).

 

 

מרכז שירות לסטודנט

03-6408521 ​

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>