ברכות למסיימי התואר השני שהוסמכו במנהל עסקים (MBA)

הבוגרים הטריים הוסמכו בטקס מרגש במיוחד של הענקת תואר שני, מוסמך במנהל עסקים (MBA) ומוסמך במדעי הניהול (MSc), בו נכחו מאות המוסמכים, בני משפחותיהם, חבריהם וסגל הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.

18 יוני 2018
מסיימי התואר השני שהוסמכו במנהל עסקים (MBA)

אירוע הענקת תואר שני, מוסמך במנהל עסקים (MBA) ומוסמך במדעי הניהול (MSc), לבוגרי הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, נערך ב-13.6.18 באולם סמולרש. בפתח האירוע נשאו דברי ברכה פרופ' יואב הניס, סגן נשיא למחקר ופיתוח באוני' תל אביב ופרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול באוני' תל אביב. לדברי פרופ' משה צבירן, "המוסמכים בערב זה, החלו את דרכם לתואר לאחר שעמדו בדרישות קבלה גבוהות, בדומה לרף הנהוג בבתי ספר למנהל עסקים המובילים בעולם. במהלך הלימודים רכשו ידע וכלים שיסייעו להם להתמודד, כמנהלים בעתיד, עם אתגרים שהיום הם בלתי ידועים, עם בעיות שעדין לא נוצרו וטכנולוגיה שעוד לא הומצאה, במציאות דינמית ומשתנה."

אורחת הכבוד והדוברת המרכזית באירוע, תא"ל במיל יהודית גריסרו, סמנכ"לית משאבי אנוש באל על. גריסרו כיהנה כיועצת הרמטכ"ל לענייני נשים והיא בוגרת הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. יהודית גריסרו נענתה להזמנתה של פרופ' אורלי יחזקאל, סגנית דקאן הפקולטה לניהול, להשתתף כדוברת המרכזית באירוע ושיתפה את הבוגרים הטריים בהבדל בין מנהלים מוכשרים בעלי פוטנציאל לפרוח לבין אלה שלא ממשים את היכולות. גריסרו אמרה שהיא שמחה, כבוגרת הפקולטה, לקחת חלק באירוע ולשתף מניסיונה ומנקודת מבטה את הבוגרים, בתפיסתה לגבי מהות ההבדלים בין מנהלים שהם בעלי אותם יכולות וכישרונות, אולם יש כאלה שיש להם פוטנציאל לפרוח, להוביל עובדים ולמנף את  העשייה, לבין אלו שלא מצליחים לממש את היכולות. לדבריה, "מדובר בשילוב של מרכיבים היוצרים את ההבדל ובכלל זה הסתכלות פנימית ובחירה בייעוד המקצועי המתאים ביותר, זה המוביל לאושר וסיפוק. יש הטועים לחשוב שהצלחה מובילה לאושר, אולם הבחירה הנכונה בקריירה מקצועית, היא זו שבעיקר משפיעה על כך. בנוסף, חשיבה חיובית היא הבסיס לצמיחה ויש צורך להבחין בין אגו בריא, שהוא גורם מדרבן, לבין 'דלקת אגו', שגורמת להתנהלות לא עניינית המבוססת על ניהול הרושם."

בין בני המשפחות שהגיעו לקחת חלק באירוע המשמח של הבוגרים, השתתפו גם פרופ' יעקב פרנקל, נגיד בנק ישראל לשעבר וכיום מכהן כיו"ר חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב. פרנקל לא הגיע במסגרת תפקידו באוניברסיטה, אלא עם ביתו הרופאה, ד"ר אורלי פרנקל, שסיימה את לימודי התואר השני במנהל עסקים בהתמחות ניהול מערכות בריאות. גם עדנה ארבל, שופטת בית המשפט העליון בדימוס, הגיעה לכבוד ביתה הרופאה, ד"ר שגית ארבל אלון, שסיימה את התואר השני במנהל עסקים בתכנית ניהול מערכות בריאות
 

את האירוע הנחה פרופ' גדי אריאב, אשר במהלך הענקת התעודות עצר לרגע את האירוע וסיפר לקהל על הבוגר גיל מיכאלי, שהוסמך בטקס בתואר שני במנהל עסקים. בשנת 2010 גיל מיכאלי סיים תואר ראשון בניהול בפקולטה לניהול באוני' תל אביב ולאחר מכן עבר תאונת דרכים קשה שבעקבותיה היה מאושפז במשך שנה ושלושה חודשים, מתוכם חצי שנה בטיפול נמרץ וברובם מורדם ומונשם. במהלך האשפוז עבר סדרת ניתוחים מורכבת ולאחר השחרור מבית החולים עבר שיקום ממושך בבית לוינשטיין. לטקס הענקת התואר הראשון בפקולטה לניהול, שנה לאחר מכן, הגיע בכיסא גלגלים. לאחר השיקום בבית לוינשטיין הוצע לו שילמד תחום שמעניין אותו וגיל בחר לחזור לספסל הלימודים בפקולטה לניהול, הפעם לתואר שני במנהל עסקים בהתמחות ניהול השיווק. בסדרת הטלוויזיה "גיבורים", סיפורו של גיל מיכאלי תואר כחזרה מסף מוות, כאשר אביו של גיל, גידי, ליווה אותו צמוד בכל התקופה. אביו של גיל ומשפחתו, שהגיעו לטקס קבלת התואר השני במנהל עסקים, היו נרגשים מאוד לראות את גיל מקבל את תואר ה-MBA וכן הקהל כולו.

 

לצפייה בתמונות מהערב המרגש

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>