Marketing in Israel Conference

30/12/13-1/1/14

הפקולטה לניהול מארחת את הכנס ביום השלישי 1/1/12 

האירוע פתוח לסגל אקדמי בלבד.

01 בינואר 2014, 9:00 - 21:00 
חדר 405 
 Marketing in Israel Conference

Wednesday, January 1 –  Tel Aviv University

Venue:            Room 405, Recanati Building.

Parking:               Park at the outside Smolarz parking lot next to Gate 4.
There’s no need to register your car.

להרשמה: JaffaP@tauex.tau.ac.il

 

9:00 - 9:30       Gathering

9:30 - 10:20     When One and One is Two or Not: Duration-Frequency Effects in Advertising: Rik Pieters

10:20 – 10:40 Coffee Break

10:40 - 11:30   Calendar Mindset: Scheduling Takes the Fun Out and Puts the Work In:
Selin Malkoc

11:30 - 11:50  Coffee Break

11:50 - 12:40   The Inconspicuous Road to Virtue: The Influence of Luxury Consumption on Socially Desirable Behavior: Keith Wilcox

12:40 - 14:00  Lunch

14:00 - 14:50   Giving Happiness: Do Experiential Gifts Lead to More Happiness?
Joseph Goodman

14:50 – 15:10 Coffee Break

15:10 - 16:00   Online Display Ad Targeting based on Fine-Grained Consumer Behavior:
Foster Provost

 

 
 
 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>