רישום לקורסים ושינויים במערכת השעות - החוג לחשבונאות - תשפ"ד

  • הלימודים לתואר ראשון הם סמסטריאליים, כאשר רישום לקורסים מתקיים לפני תחילת כל סמסטר.
  • הרישום מתקיים ב"שיטת המכרז" (Bidding) באמצעות שתי ריצות ממוחשבות. עקרונות הרישום מתפרסמים באתר החוג לחשבונאות. הודעה המפרטת את לוח הזמנים וסדרי הרישום לקורסים מתפרסמת באתר החוג לחשבונאות, ותישלח לתלמידים בהודעת דואר אלקטרוני סמוך למועדי הרישום.
  • חל איסור על רישום לקורסים החופפים בשעות הלימוד. כמו כן, חל איסור על רישום לקורסים החופפים בתכני הלימוד בשני החוגים. לבירורים ניתן לפנות למזכירות החוג.
  • הרישום לקורסים באמצעות הבידינג הינו באחריותם הבלעדית של התלמידים ונתון להחלטותיהם ולבחירותיהם. עם זאת, חובה לתכנן את הרישום בהתאם לאילוצי מערכת השעות ולוחות הזמנים, יש להעדיף ולהקפיד על הקצאת ניקוד ראויה בזיהוי חפיפות בזמני קורסים בחשבונאות ובחוג המקביל. בפניות למזכירות בעניין זה תיבדק הקצאת הנקודות של התלמיד/ה בעת הרישום. לא יוצע פתרון במקרה של הקצאת נקודות לא מחושבת ובלתי מאוזנת.
  • עם סיום הבידינג (הרישום הממוחשב) במועדים שיפורסמו מראש, ניתן יהיה להגיש בקשה בטופס מקוון לשינויים ברישום, לרבות ביטול או הוספה של קורסים. השינויים ברישום הם על בסיס מקום פנוי בקורסים.
  • האחריות לעמידה בדרישות הקדם ובדרישות המקבילות לקורסים חלה במלואה על התלמידים. בדיקת העמידה בדרישות תיעשה בשלב מאוחר יותר (כחודש אחרי תחילת הלימודים) ע"י מזכירות החוג. תלמידים שלא עומדים בדרישות הקדם ובדרישות המקבילות המתאימות, יבוטל רישומם לקורס/ים בהתאם. הודעה תמסר לתלמידים. ​מומלץ להתייעץ עם מזכירות החוג לחשבונאות לפני ביצוע הרישום אם קיים ספק לגבי רישום לקורס מסוים.  
    מידע מפורט יותר בתקנון החוג בסעיף "תנאים להתקדמות בלימודים".
  • הפקולטה לניהול שומרת לעצמה את הזכות לבטל קורסים בשל מיעוט נרשמים.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>