סמינר בשיווק

When Does Culture Matter? A Dynamic View of Cultural Influence

04 במרץ 2014, 13:00 
חדר 306 

Prof. Donnel Briley, University of Sydney

 

Static models of culture’s influence have given way to a dynamic view, which identifies not only differences across cultures in people’s judgments and decisions, but also the situations and conditions in which these differences do or do not appear. Theory and evidence developed from a cognitive psychological perspective underlie this dynamic approach, including research emerging from the “dynamic constructivist” and “situated cognition” models. In the present review, we focus on findings that confirm the utility of this cognitively oriented approach.

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>