לימודי בחירה בתחום ניהול חדשנות בשיווק - תשפ"ג
המידע מעודכן לשנת תשפ"ג
תכנית הלימודים בתחום בנויה לפי מתכונת של 2 סמסטרים כמפורט להלן:
- היקף השעות הנדרש בסיום לימודי התחום הוא 10 ש"ס (8 ש"ס קורסי בחירה ו- 2 ש"ס סמינר ייחודי) זאת, בכפוף לכללים שפורטו בנהלים ובתכנית הלימודים. ראה הערות בהמשך בטבלה.
הקורסים בתחום יוכרו כחלק ממכסת לימודי הבחירה, וסמינר התחום יוכר כסמינר המחקר בתואר (תלמידים לומדים את סמינר המחקר בתחום במקום הסמינר הרגיל בחוג). - התלמיד ילמד סמינר ייחודי לתחום שיוכר במקום הסמינר הרגיל בחוג.
- תלמיד המשתתף בקורסים בודדים מתוך לימודי התחום (בין אם בחר להצטרף לתחום בסמסטר א' או ב') ורצונו, בעתיד,לסיים את לימודי התחום כנדרש -יחולו עליו כל השינויים בתכנית הלימודים, לרבות שינוי בהיקף השעות של לימודי התחום ,שיתפרסמו בשנה בה הוא יסיים את לימודיו בחוג.
- תלמיד שהתקבל ללימודי התחום , למד ועבר בהצלחה קורס(ים), אך בחר ביוזמתו להפסיק את לימודי התחום, מתבקש לעדכן את המזכירות בהתאם.
במקרה זה, התלמיד יהיה חייב להשלים את המכסה הנדרשת בלימודי הבחירה הכלליים כמתבקש. קורסי התחום אותם עבר התלמיד בהצלחה,
ייחשבו, אם רצונו בכך, כקורסי בחירה כלליים.
- כיוון שהלימודים בפקולטה הינה במתכונת דו-חוגית, יתכנו חפיפות בזמנים בין הקורסים הניתנים בחוג ואלה הניתנים במסגרת החוג השני.
אנו עושים מאמצים שזה לא יקרה, אך אין באפשרות החוג להתאים את מערכת השעות בהתאמה מלאה עם כל החוגים הניתנים בשילוב עם ניהול.
כמן כן עלול להיווצר מצב שבו התלמיד לא יוכל לסיים את לימודי התחום שבחר כמתבקש.
מספר הקורס |
סמסטר |
שם הקורס |
היקף |
דרישות קדם |
1221.7031 |
א |
חדשנות שיווקית בפיתוח מוצרים ומסרים(1) |
4 ש"ס | יסודות השיווק בציון 78 |
1221.7002 | א | Loreal Brandstrom I- פרויקט(1) |
4 ש"ס | יסודות השיווק בציון 78 דרישה במקביל: שיטות מחקר אמפירי |
1221.7003 | ב | Loreal Brandstrom II- פרויקט(1) |
2 ש"ס | Loreal Brandstrom I(1) יסודות השיווק בציון 78, |
1221.7032 | ב | העברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטלי(1) |
4 ש"ס | יסודות השיווק בציון 78 |
סה"כ היקף שעות בחירה בתחום | 8(1)ש"ס | |||
1221.7033 |
ב |
2 ש"ס |
שיטות מחקר אמפירי, יסודות השיווק בציון 78 | |
סה"כ היקף שעות בתחום (כולל בחירה וסמינר) | 10(1) ש"ס |
- החל משנה"ל תשפ"ב, הקורס - פרויקט Loreal branstrom I + II נוסף כקורס במסגרת התחום. תכנית הלימודים בתחום תכלול סמינר חובה: (יישומים של תהליכי קבלת החלטות בקרב צרכנים.)
ו- 3 קורסי בחירה: חדשנות שיווקית בפיתוח מוצרים ומסרים, Loreal branstrom I + II, העברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטלי,
התלמיד יוכל לבחור ללמוד שני קורסי בחירה מתוך ה-3 המוצעים, או את 3 הקורסים, לפי שיקול דעתו. ראו בהמשך הבהרות חשובות*.
תלמיד המעוניין ללמוד את הקורס –(פרויקט) Loreal Branstrom יהיה חייב בנוסף לתנאי הקבלה לתחום, לעמוד בתנאי הקבלה לפרויקט. (למלא שאלון מיון לפרויקט)
הרישום לא יתקיים בבידינג, אלא לפי מילוי שאלון מיון מקוון ,אשר יופץ לקראת עונת הרישום. הודעה לגבי קבלה (או אי קבלה) לפרויקט תישלח לתלמיד במייל, לפני עונת הרישום - בידינג.
*הבהרות חשובות:לתשומת לב: תלמיד שילמד את הפרויקט Loreal branstrom I וייבחר לייצג את הפקולטה בתחרות הארצית - ימשיך ללמוד בסמסטר ב' את
הקורס Loreal branstrom II בהיקף של 2 ש"ס, אשר ייחשבו לו כקורס בחירה כללי.תלמיד שחוג לימודיו השני אינו כלכלה, החייב בהיקף של 8 ש"ס בלימודי הבחירה.
אם יבחר התלמיד ללמוד את פרויקט לוריאל ובנוסף גם ייבחר לייצג את הפקולטה בתחרות הארצית- ימשיך התלמיד ללמוד בסמסטר ב' את פרויקט
Loreal branstrom II בהיקף 2 ש"ס, אשר ייחשבו כקורס בחירה כללי.תלמיד שחוג לימודיו השני הוא כלכלה, החייב בהיקף של 14 ש''ס בלימודי הבחירה: התלמיד יוכל ללמוד שניים או שלושה מקורסי התחום בשיווק, לפי שיקול דעתו.
קורסים בהיקף של 8 ש"ס בלבד ייחשבו לתלמיד בלימודי התחום וכל יתר הקורסים שלמד ייחשבו כקורסי בחירה כלליים.
בנוסף לתלמיד ניתנת האפשרות להשלים את מכסת לימודי הבחירה מתוך היצע קורסי הבחירה הכלליים/ לימודי תחום אחרים המוצעים בחוג. רשימת הקורסים הפתוחים תתפרסם לאחר ריצה ראשונה.
-
תלמיד המצטרף ללימודי התחום בסמסטר ב', יורשה ללמוד את הסמינר המוצע רק אם הוא תלמיד שנה ג' בחוג. תלמיד שנה ב' יהיה חייב להגיש בקשה מיוחדת לראש החוג גם אם הוא עונה על הדרישות המוקדמות לסמינר.