סטודנטים מהפקולטה לניהול ע"ש קולר זכו במקום הראשון בתחרות הארצית של לוריאל Brandstorm ועלו לגמר העולמי!

רוני גולדפרב, רוני בראון וגל סער - צוות Beard-Up, זכו בתחרות לאחר שפיתחו חוויה ייחודית במסגרתה Chatbot של לוריאל, העונה לשם BRAD מלווה גברים בטיפוח הזקן שלהם.

28 אפריל 2021
מימין לשמאל - ד"ר עירית ניצן, רוני גולדפרב, גל סער ורוני בראון

הצוות הזוכה - רוני גולדפרב, רוני בראון וגל סער, בהנחיית ד"ר עירית ניצן, חוקרת בתחום השיווק ומאיה פינקלר, ייצגו את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון בחודש יוני, ויתחרו מול סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בעולם.

 

זו השנה השנייה ברציפות בה צוות סטודנטים לתואר ראשון בניהול מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, זוכה במקום הראשון בתחרות!

הצוות הזוכה השנה הציע פתרון חדשני לחוויית טיפוח הזקן של גברים - צ'אטבוט (Chatbot)  של לוריאל, העונה לשם BRAD אשר ילווה גברים ליווי צמוד, אישי, וזמין 24/7 בווטסאפ בעצות, והכוונה לשגרת טיפוח הזקן שלהם. BRAD - Bearded Remarkable Awesome Dude - מנגיש לגברים מגדלי-זקן תוכן רלוונטי, עדכני ומשעשע, באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כמו טכנולוגיית בינה מלאכותית שתאפשר סריקה של מבנה הפנים של כל אחד והתאמת צורת הזקן האופטימלית. פתרון זה מתבסס על הצורך של גברים צעירים לקבל מידע אמין ואיכותי שיקדם אותם לשגרת טיפוח זקן מיטבית, ובהמשך לשגרת טיפוח כללית. BRAD יקרב את לוריאל לקהל הגברי הצעיר, שמוכן ומעוניין להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות ויעלה את המעורבות של קהל זה שלהם בתחום הטיפוח.

 

הסטודנטים הזוכים מישראל הצטרפו ל-40,000 סטודנטים שהשתתפו בתחרות בכל העולם.

נושא התחרות השנה: עיצוב חוויית צריכה של ביוטי באמצעות בידור ומשחק

(Invent the Beauty Shopping (Experience through Entertainment

15 סטודנטים מצטיינים עלו לשלב הגמר המקומי, ובשבוע שעבר (20.4.21) נערכה תחרות הגמר,
​בה נבחר הצוות הזוכה.

 

משחק העסקים הבינלאומי של קונצרן לוריאל - ברנדסטורם, הוא מהתחרויות הגדולות בעולם המיועדות לסטודנטים ומתקיים מזה 28 שנים, בהשתתפות כ-65 מדינות, ביניהן ישראל. בגמר העולמי של שנה שעברה נאספו כ-10,000 רעיונות חדשנות עסקית מהסטודנטים.

 

בגמר בישראל הציגו הסטודנטים את הפתרונות החדשניים שלהם לצוות השופטים שכלל את אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה; אילן נפתלי, מנהל חטיבות הדרמוקוסמטיקה והחטיבה המקצועית, ליבי אנגל-קזס,  סמנכ"ל משאבי אנוש; ליאת אוליאל, סמנכ"לית דיגיטל ודניאלה פרוסקי-שיאון סמנכ"לית תקשורת וקיימות.

 

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "תחרות עולמית זו, מעניקה לסטודנטים מצטיינים התנסות מעשית והתמודדות אמיתית עם אתגרים קיימים בעולם העסקים התחרותי, כמו גם הזדמנות נדירה לזוכים להשתלב ב-Station F בפריז, חממת החדשנות של לוריאל העולמית. עבור לוריאל, התוכנית מהווה הזדמנות לזהות טאלנטים ולגייסם לשורותיה. אני גאה ברעיונות היצירתיים והחדשניים שהציגו לנו הסטודנטים הישראלים ומאחל להם הצלחה בתחרות הבינלאומית של לוריאל".

 

לדברי הסטודנטים הזוכים: "ההשתתפות בתחרות הברנדסטורם של לוריאל היתה עבורנו הזדמנות להתמודד עם אתגר אמיתי, ולהוביל תהליך משלב הרעיון, בחינתו המחקרית ועד לפיתוח אסטרטגיה שיווקית עבורו. זיהינו הזדמנות בשילוב בין מגמה הנמצאת בעלייה, של גידול זקן בקרב גברים בגילאי 20 עד  40 לבין תחום הקוסמטיקה והטיפוח לגברים בלוריאל. ההחלטה על השימוש בצ'אטבוט התבססה גם על כך שהוא  פופולרי מאוד בקרב דור ה-Y. התחרות היא פלטפורמה ייחודית שמעודדת סטודנטים לחשיבה ויצירתיות עסקית מחוץ לקופסא. הזכייה מבחינתנו הינה נקודת פתיחה מעולה להשתלבות  בעולם העסקי".

 

לדברי ד"ר עירית ניצן, מנחת הצוות הזוכה, מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב: "אני רואה חשיבות גדולה בתרומה שלנו כאקדמיה לחדשנות בתחומי השיווק והצריכה בעידן הנוכחי. עולם השיווק כולו ממוקד ביצירת חוויות צריכה מיוחדות, מעניינות, מבדרות ומשעשעות, שיקרבו את הצרכנים למותג ויספקו להם בו זמנית מידע עדכני ואמין וחוויה פרסונלית וייחודית. החוויות הללו בונות את מערכת היחסים של הצרכן עם המותג ומאפשרות למותגים לפתח את המערכת היחסים הזו בצורה רווחית. לסטודנטים שלנו היתה את ההזדמנות להתנסות בתהליך של עיצוב חוויות צרכן כאלו. אני גאה מאוד בסטודנטים הזוכים ובטוחה שיביאו לתחרות הגלובלית את החדשנות והיצירתיות הישראלית".

 

כאמור, הסטודנטים הזוכים ייצגו את ישראל בחודש יוני הקרוב בתחרות הגמר הבינלאומית שתיערך השנה באופן מקוון, ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות בכל העולם. לקבוצה הזוכה בתחרות הגלובלית תינתן הזכות להשתלב בחממת החדשנות של לוריאל STATION F בפריז למשך 3 חודשים במימון מלא של החברה, בהם יעבור הרעיון הזוכה בדיקת היתכנות מקיפה במטרה להשיק פיילוט. בנוסף, הם יצטרפו למפגש הפורום הבינלאומי של לוריאל One young World Summit, חוויה מאירת עיניים בה ייחשפו לאתגרים הגדולים ביותר בתחום החדשנות בשיווק.

 

לסיום,

אנו מודים לכל השותפים בתהליך:

לד"ר עירית ניצן - המרצה של הקורס פרוייקט לוריאל, ולמאיה פינקלר - עוזרת ההוראה בקורס, שליוו והנחו את הסטודנטים לאורך כל התהליך.

לנורית הוד ולד"ר ענבל שטוקהיים - עוזרות ההוראה לשעבר, שנתנו למתמודדים את הפידבק המדויק והמנוסה שלהן.

לפרופ' דנית עין גר ולפרופ' יעל שטיינהרט - שהתגייסו לשפוט בשלב הביניים.

לד"ר אייל בנימין - שעזר לסטודנטים לדייק את הנאומים שלהם.

ליהב לוי - שסיפק לסטודנטים השראה מעולמות ה - Gamification ואיתגר אותם להתמסר ל- Brief של התחרות.

 

וכמובן - מאחלים המון בהצלחה לצוות הסטודנטים המוכשרים - רוני גולדפרב, רוני בראון וגל סער בתחרות העולמית - מאמינים וגאים בכם!

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>