לימודי בחירה בתחום ניהול חדשנות בשיווק - תשפ"ג

המידע מעודכן לשנת תשפ"ג

תהליך השיווק המודרני נוגע בכל רבדי הפעילות בארגון, החל משלב המחקר, פיתוח המוצרים וכלה בתקשורת מול הצרכנים. התחום נועד לחשוף תלמידים לכלים חדשניים בכל אחד מרבדי הפעילות השיווקית בעזרת הקניית כלים חדשניים במחקר שיווקי. התחום מיועד לתלמידים לניהול המעוניינים להעמיק בתחומי הידע העדכניים בשיווק ולהשתלב בתפקידי ניהול שיווקיים מובילים בתעשייה. התחום פתוח לכל תלמידי החוג, החל משנה ב'.

תלמידים המעוניינים בכך ועומדים בתנאי הקבלה, יוכלו ללמוד את התחום במסגרת מכסת קורסי הבחירה בתואר, ואת הסמינר המסכם בתחום במקום סמינר המחקר הרגיל בתואר.

תלמידים שאינם מעוניינים להירשם לתחום יוכלו להירשם למגוון קורסי הבחירה או ההקבצים האחרים שהחוג לניהול מציע. 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>