הקבצים בניהול תואר ראשון תש"ף

  • הקבצים בניהול מידע כללי
  • ניהול נתוני עתק ובינה עסקית
  • ניהול חדשנות בשיווק
  • ניהול יזמות וחדשנות
  • ניהול פיננסי ושוק ההון

ניהול חדשנות בשיווק
 

תהליך השיווק המודרני נוגע בכל רבדי הפעילות בארגון, החל משלב המחקר, פיתוח המוצרים וכלה בתקשורת מול הצרכנים. ההקבץ נועד לחשוף סטודנטים לכלים חדשניים בכל אחד מרבדי הפעילות השיווקית בעזרת הקניית כלים חדשניים במחקר שיווקי תוך שימת דגש על נוירו שיווק, דרך חדשנות שיווקית ביצירת מוצרים, שירותים והעברת מסרים, וכן על ידי חשיפה לפלטפורמות מתקדמות להעברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטלי. ההקבץ מיועד לסטודנטים לניהול המעוניינים להעמיק בתחומי הידע העדכניים בשיווק ולהשתלב בתפקידי ניהול שיווקיים מובילים בתעשייה. ההקבץ פתוח לכל שילובי הדו חוגי, אבל מיועד בעיקר לסטודנטים שהחוג השני ללימודיהם הוא פסיכולוגיה, תקשורת, סוציולוגיה או כלכלה החל מהשנה השנייה ללימודיהם.

סטודנטים המעוניינים בכך ועומדים בתנאי הקבלה, יוכלו ללמוד את ההקבץ במסגרת מכסת קורסי הבחירה בתואר, ואת הסמינר המסכם במקום סמינר במחקר בתואר.
סטודנטים שאינם מעוניינים להרשם להקבץ יוכלו להרשם למגוון קורסי הבחירה או ההקבצים האחרים שהחוג לניהול מציע.

 

קורסים במסגרת ההקבץ

חדשנות שיווקית בפיתוח מוצרים ומסרים,  העברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטאלי,  סמינר: יישומים של תהליכי קבלת החלטות בקרב צרכנים.

​תלמיד שסיים את כל לימודי ההקבץ בהצלחה, הקורסים יופיעו בהדגשה נפרדת בגיליון הציונים. 

 

 

​לפירוט נוסף על ההקבץ>>

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>