רישום לקורסים ושינויים במערכת השעות - תשע"ט

רישום לקורסים

  • הלימודים לתואר ראשון הם סמסטריאליים, כאשר רישום לקורסים מתקיים לפני תחילת כל סמסטר.
  • הרישום מתקיים ב"שיטת המכרז" (Bidding) באמצעות שתי ריצות ממוחשבות. עקרונות שיטת הרישום באמצעות "מכרז" מתפרסמים באתר החוג לחשבונאות. הודעה המפרטת את לוח הזמנים וסדרי הרישום לקורסים מתפרסמת באתר החוג לחשבונאות, ותשלח לתלמידים באמצעות הדואר האלקטרוני סמוך למועדי הרישום. לתלמידים החדשים תשלח ההודעה גם ב"דואר ישראל".
  • חל איסור על רישום לקורסים החופפים בשעות הלימוד. כמו כן, חל איסור על רישום לקורסים החופפים בתכני הלימוד בשני החוגים. לבירורים ניתן לפנות למזכירות החוג.
  • בתום תהליכי הרישום והשינויים, תבצע מזכירות החוג לחשבונאות בדיקה של עמידה בדרישות הקדם/במקביל. הרשמתו של תלמיד לקורס תבוטל במידה והתלמיד איננו עומד בדרישות הקדם/מקבילות לקורס. הודעה תישלח לתלמיד.
  • מידע מפורט בסעיף תנאים להתקדמות בלימודים, בתקנון.

 

שינויים במערכת השעות

  • במהלך השבוע השני של כל סמסטר רשאי תלמיד להגיש בקשה לשינויים ברישום, לרבות ביטול או הוספה של קורסים. התלמיד יוזמן להגיש את הבקשה לשינויים במזכירות החוג לחשבונאות, לפי תאריכים שיקבעו ויתפרסמו בהתאם. השינויים במועד זה הם על בסיס מקום פנוי בקורסים.
  • הפקולטה לניהול שומרת לעצמה את הזכות לבטל קורסים בשל מיעוט נרשמים.

 

אחריות לעמידה בדרישות לקורסים

יובהר ויודגש כי האחריות לעמידה בדרישות קדם ובמקביל לקורסים חלה במלואה על התלמיד. בדיקת העמידה בדרישות הקדם לקורסים השונים תיעשה בשלב מאוחר יותר (כחודש אחרי תחילת הלימודים) ע"י מזכירות החוג. תלמיד שלא עמד בדרישות הקדם ובדרישות במקביל המתאימות, יבוטל רישומו לקורס/ים בהתאם. הודעה תימסר לתלמיד. במידה ולתלמיד ספק אם הוא רשאי להירשם לקורס מסוים, עליו להתייעץ עם מזכירות החוג לחשבונאות. 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>