הקבץ ניהול חדשנות בשיווק - תשע"ח

המידע מעודכן לשנת תשע"ח

  • על ההקבץ
  • תנאי קבלה ורישום
  • קורסים

תהליך השיווק המודרני נוגע בכל רבדי הפעילות בארגון, החל משלב המחקר, פיתוח המוצרים וכלה בתקשורת מול הצרכנים. ההקבץ נועד לחשוף סטודנטים לכלים חדשניים בכל אחד מרבדי הפעילות השיווקית בעזרת הקניית כלים חדשניים במחקר שיווקי תוך שימת דגש על נוירו שיווק, דרך חדשנות שיווקית ביצירת מוצרים, שירותים והעברת מסרים, וכן על ידי חשיפה לפלטפורמות מתקדמות להעברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטלי. ההקבץ מיועד לסטודנטים לניהול המעוניינים להעמיק בתחומי הידע העדכניים בשיווק ולהשתלב בתפקידי ניהול שיווקיים מובילים בתעשייה. ההקבץ פתוח לכל שילובי הדו חוגי, אבל מיועד בעיקר לסטודנטים שהחוג השני ללימודיהם הוא פסיכולוגיה, תקשורת, סוציולוגיה או כלכלה החל מהשנה השנייה ללימודיהם.

סטודנטים המעוניינים בכך ועומדים בתנאי הקבלה, יוכלו ללמוד את ההקבץ במסגרת מכסת קורסי הבחירה בתואר, ואת הסמינר המסכם במקום סמינר במחקר בתואר.
סטודנטים שאינם מעוניינים להרשם להקבץ יוכלו להרשם למגוון קורסי הבחירה או ההקבצים האחרים שהחוג לניהול מציע.

 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>