פתיחת שנת הלימודים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב

בהשתתפות סגל וסטודנטים של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב והבורסה

פתיחת שנת הלימודים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב
פתיחת שנת הלימודים בבורסה לניירות ערך בתל-אביב

לרגל תחילת שנת הלימודים האקדמית – טקס פתיחת יום המסחר בבורסה לניירות ערך בתל-אביב  

בהשתתפות  סגל וסטודנטים של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב והבורסה  

הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב מציינת 50 שנה להקמתה

לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית, נערך הבוקר (18.10.2015) בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, האירוע המסורתי של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, לטקס פתיחת יום המסחר בבורסה בתל-אביב.

על הפעמון המסמל את תחילת המסחר לחצו יחד - פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, יחד עם פרופ' אורלי יחזקאל, סגנית הדקאן, יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה, אמנון נויבך, יו"ר דירקטוריון הבורסה, רובי גולדנברג סמנכ"ל בכיר, מנהל מחלקת מסחר, נגזרים ומדדים בבורסה, בוגר, (MBA, 1995), ומרצה בפקולטה לניהול ואיתי לוי, מנהל מרכז המצויינות במובייל של Teradata, יזם הייטק ובוגר תוכנית ה MBA  למנהלים, קלוג-רקנאטי, (KR-EMBA, 2009).

עוד השתתפו באירוע מנהלים ואורחי הבורסה לנירות ערך, חברי סגל הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב ובוגרים וסטודנטים מהפקולטה לניהול, וביניהם, ד"ר שי לוי, מרצה לחשבונאות וחוקר בתחומי שוק ההון בפקולטה ובוגר הפקולטה קובי אברמוב, (MBA, 1986), מנהל יחידת המחקר במחלקה הכלכלית של הבורסה. בין הסטודנטים שהגיעו לאירוע, גם סטודנטים מחו"ל הלומדים בתכנית Sofaer הבינלאומית למנהל עסקים, מנהלים הלומדים בתוכנית הבינ"ל קלוג-רקנאטי וכן סטודנטים מבתיה"ס למנהל עסקים מובילים בעולם, שהגיעו ללימודי סמסטר במסגרת תוכנית חילופי הסטודנטים הענפה.

לדברי פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב: "השנה נציין 50 שנה להקמתה של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. אירוע מסורתי זה, מבטא את השיח והדיאלוג שלנו כמוסד אקדמי עם העולם העסקי והניהולי . הפקולטה מעניקה ללומדים בה, את הכלים המתקדמים ביותר, המסייעים בצמיחתם כיזמים ומנהלים. וכן, להשתלבותם כמנהלים בכירים בחברות וארגונים היום ובראייה עתידית. אנו גאים בהצלחתם של בוגרינו, אשר רבים מהם הגיעו לעמדות ניהול בכירות במגוון תחומים במגזר העסקי והציבורי בארץ, כמו גם בחברות גלובליות".

פרופ' צבירן ציין את הדירוגים הבינלאומיים המחמיאים שהוענקו לאחרונה לפקולטה לניהול, ובכלל זה דירוג  Eduniversal של חמישה עלים שהוענק לפקולטה בשבוע שעבר בטקס חגיגי בבוסטון. הדירוג ניתן על מצוינות אקדמית והשפעה גלובלית חזקה, וממצב את הפקולטה במקום  הראשון באזור אירואסיה, ובין 30 בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם  ובכללם הרווארד, ייל, MIT, לונדון ביזנס סקול, אינסיאד קופנהגן ועוד. כן התייחס פרופ' צבירן לדירוג הבינלאומי של  PitchBook, שהתפרסם בחודש ספטמבר ודירג את תוכנית ה MBA  של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, במקום ה 13 מבין 25 התוכניות המובילות בעולם בהצמחת יזמים – התכנית היחידה מישראל בקטגוריה זו.

לדברי פרופ' אורלי יחזקאל, סגנית דקאן הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב "אנו ממשיכים להוביל ולפתח תחומי מומחיות,  כמתן מענה למגמות המתפתחות בעולם העסקי המקומי והגלובלי, כמו גם לתחומי העניין של הסטודנטים. אנו משיקים השנה התמחויות חדשות בלימודי התואר השני למנהל עסקים. התמחויות הן בניהול בינלאומי, לאור התחזקות מגמת הגלובליזציה והעלייה בהיקפן של חברות גלובליות. ניהול נתוני עתק ובינה עסקית, המאפשר להפוך כמויות גדולות של נתונים למידע רלבנטי לצורך קבלת החלטות עסקיות, וכן ניהול נדל"ן, המקנה כלים לניהול נדל"ן בתחומי ההשקעות, חברות יזמות ופיתוח, וכן  ניהול וייעוץ נדלנ"י. 

לאחר פתיחת המסחר ניתנו הרצאות של ד"ר שי לוי מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב בנושא מחירי מניות  וכן הרצאתו של בוגר הפקולטה קובי אברמוב, מנהל יחידת המחקר במחלקה הכלכלית של הבורסה ובוגר הפקולטה לניהול, בנושא תפקידה של הבורסה בשוק ההון. מאיר אורבך, עורך ההייטק של כלכליסט ראיין את איתי לוי מטרה דאטה, יזם הייטק בוגר קלוג-רקנאטי בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, מייסד משותף ומנכ"ל חברת Appoxee אשר נרכשה על-ידי טרה דאטה בתחילת השנה.

רקע על הדירוגים הבינ"ל, שהתפרסמו לאחרונה.

הדירוג הבינ"ל של  אדיוניברסל (Eduniversal), שהתפרסם בשבוע שעבר, הכולל דירוג מקצועי ומקיף של בתי הספר הטובים בעולם למנהל עסקים. במסגרתו ביה"ס למנהל עסקים בפקולטה לניהול באונ' ת"א קיבל את הציון הגבוה ביותר של 5 עלים באזור אירו-אסיה, על  מצויינות והשפעה גלובלית חזקה, וממצב את הפקולטה במקום  הראשון באזור אירואסיה, ובין 30 בתי הספר למנהל עסקים המובילים בעולם  ובכללם הרווארד, ייל, MIT, לונדון ביזנס סקול, אינסיאד קופנהגן ועוד.

הדירוג הבינ"ל של  PitchBook, שהתפרסם בחודש ספטמבר 2015 , דירג את האוניברסיטאות בכלל ואת תוכניות התואר השני במנהל עסקים MBA  בפרט,בנושא הצמחת יזמי הייטק. תוכנית ה MBA של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב, דורגה במקום ה-13 בין 25 התוכניות המובילות בעולם בהצמחת יזמים. זו התוכנית היחידה מישראל בקטגוריה זו, וכן במקום הראשון בקטגוריה של המדינות ללא ארה"ב ואירופה.

לפי דירוג PitchBook, אוניברסיטת תל אביב היא התשיעית בעולם בדירוג הצמחת היזמים, בתקופה שנבדקה בין שנת 2010 ליולי 2015, ובינהם מצוינים בדירוג, היזמים של חברות  איירון סורס  ו HOUZZ ,שהיזמים שלהם נמנים על בוגרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. לחצו כאן למידע המלא.

יש לציין שתוכנית ה-MBA של בית הספר למנהל עסקים Kellogg באוניברסיטת נורת'ווסטרן, דורגה במקום החמישי בין 25 התוכניות המובילות.
​לפקולטה לניהול שיתוף פעולה עם קלוג במסגרת תוכנית קלוג – רקנאטי למנהלים. 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>