ניהול השיווק
ההתפתחויות הטכנולוגיות, התגברות התחרות וריבוי המותגים יצרו עבור הצרכנים סביבה חדשה, הכוללת הזדמנויות רבות יותר להיחשף למוצרים ושירותים, לרכוש ולצרוך אותם ואף לשתף אחרים בחוויית הצריכה. עולם העסקים של היום זקוק למנהלי שיווק מומחים בתחומם, שיודעים לחולל שינוי אמיתי, לזהות שווקים חדשים, לשנות הרגלי צריכה והתנהגות ולהגדיל נתחי שוק.
ההתמחות עוסקת בנושאים העומדים בחוד החנית השיווקית: גישות מתקדמות במחקר השיווקי (נוירו־שיווק), קמעונאות בעידן המודרני, אסטרטגיות מיתוג והמחרה, טרנדים בשיווק, עקרונות השיווק באינטרנט, וכן בכלים מעשיים לניתוח נתונים על השוק, התחרות והלקוחות. בנוסף, ההתמחות עוסקת באופן בו צרכנים מקבלים החלטות, בפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים ויצירתיים, ובשימוש מושכל בפלטפורמות מתקדמות להעברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטלי. בקורסים משולבות הרצאות של מנהלים בכירים במשק.
מספר קורס | שם קורס |
י"ס |
קורסי חובה בהתמחות (2 י"ס) לבחירה 1 מתוך 2 |
||
תובנות צרכניות ושיווק אסטרטגי |
2 |
|
Marketing Analytics |
2 |
|
קורסי בחירה (6 י"ס לבחירה מהרשימות הבאות) |
||
קורסי בחירה בהתמחות |
||
Pricing Strategy |
1 |
|
שיווק בינלאומי וגלובלי |
1 |
|
יצירתיות וחדשנות בפיתוח מוצרים חדשים |
2 |
|
שיווק ופרסום דיגיטלי |
1 |
|
ניהול קשרי לקוחות (CRM) |
1 |
|
ניהול מותגים |
1 |
|
1231.3451 |
נוירו-כלכלה ונוירו שיווק |
1 |
שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בסטארט-אפים |
1 |
|
האתגרים שעומדים בפני סמנכ"ל השיווק - ניתוח הצלחות ולמידה מכישלונות |
1 |
|
הרצת קמפיין שיווקי במדיה החברתית - התנסות בשטח |
1 |
|
קמעונאות וסחר אלקטרוני |
1 |
|
Networked Markets and Graph Analytics |
1 |
|
קורסי בחירה מחוץ להתמחות המוכרים בהתמחות (מוגבל ל-1 י"ס) |
||
Non-Product Branding: Nations and Places |
1 |
|
כל מה שרצית לדעת על סטורי-טלינג |
1 |
|
מעורבות משתמשים בסביבות וירטואליות |
1 |
|
רשתות, המונים והשוק |
1 |
|
פרויקט חובה (2 י"ס לבחירה) |
||
תקשורת שיווקית בעידן הדיגיטלי |
2 |
|
קבלת החלטות רציונליות ורגשות - ההיבט הארגוני-שיווקי |
2 |
|
סה"כ י"ס בתואר |
28 |
באישור ראש ההתמחות ניתן לאשר קורס בחירה בהיקף 1 י"ס מכלל הקורסים המוצעים בתואר שני בפקולטה לניהול במקום קורס בחירה. |