ניהול השיווק

  • ניהול השיווק בעולם הדיגיטלי
  • פרסום וסחר דיגיטלי
  • שיווק ממוקד לקוח
  • שיווק אנליטי

ההתפתחויות הטכנולוגיות, התגברות התחרות וריבוי המותגים יצרו עבור הצרכנים סביבה חדשה, הכוללת הזדמנויות רבות יותר להיחשף למוצרים ושירותים, לרכוש ולצרוך אותם ואף לשתף אחרים בחוויית הצריכה. עולם העסקים של היום זקוק למנהלי שיווק מומחים בתחומם, שיודעים לחולל שינוי אמיתי, לזהות שווקים חדשים, לשנות הרגלי צריכה והתנהגות ולהגדיל נתחי שוק.

ההתמחות עוסקת בנושאים העומדים בחוד החנית השיווקית: גישות מתקדמות במחקר השיווקי (נוירו־שיווק), קמעונאות בעידן המודרני, אסטרטגיות מיתוג והמחרה, טרנדים בשיווק, עקרונות השיווק באינטרנט, וכן בכלים מעשיים לניתוח נתונים על השוק, התחרות והלקוחות. בנוסף, ההתמחות עוסקת באופן בו צרכנים מקבלים החלטות, בפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים ויצירתיים, ובשימוש מושכל בפלטפורמות מתקדמות להעברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטלי. בקורסים משולבות הרצאות של מנהלים בכירים במשק. 

 

מספר קורס שם קורס

י"ס

קורסי חובה בהתמחות  (2 י"ס) לבחירה 1 מתוך 2

1231.3402

תובנות צרכניות ושיווק אסטרטגי

2

1231.3421

Marketing Analytics

2

     

קורסי בחירה (6 י"ס לבחירה מהרשימות הבאות)

קורסי בחירה בהתמחות

1231.3412

Pricing Strategy

1

1231.3417

שיווק בינלאומי וגלובלי 

1

1231.3431

יצירתיות וחדשנות בפיתוח מוצרים חדשים

2

1231.3435

שיווק ופרסום דיגיטלי

1

1231.3441

ניהול קשרי לקוחות (CRM)

1

1231.3443

ניהול מותגים

1

1231.3451

נוירו-כלכלה ונוירו שיווק

1

1231.3458

שיווק, מכירות ופיתוח עסקי בסטארט-אפים

1

1231.3459

האתגרים שעומדים בפני סמנכ"ל השיווק - ניתוח הצלחות ולמידה מכישלונות

1

1231.3460

הרצת קמפיין שיווקי במדיה החברתית - התנסות בשטח

1

1231.3455

קמעונאות וסחר אלקטרוני

1

1231.3461

Networked Markets and Graph Analytics

1

     

קורסי בחירה מחוץ להתמחות המוכרים בהתמחות (מוגבל ל-1 י"ס)

1231.3945

Non-Product Branding: Nations and Places

1

1231.3954

כל מה שרצית לדעת על סטורי-טלינג

1

1242.3283

מעורבות משתמשים בסביבות וירטואליות

1

1242.3266

רשתות, המונים והשוק 

1

     

פרויקט חובה (2 י"ס לבחירה)

1231.7401

תקשורת שיווקית בעידן הדיגיטלי

2

1231.7402

קבלת החלטות רציונליות ורגשות - ההיבט הארגוני-שיווקי

2

     

סה"כ י"ס בתואר

28

 

 

 

באישור ראש ההתמחות ניתן לאשר קורס בחירה בהיקף 1 י"ס מכלל הקורסים המוצעים בתואר שני בפקולטה לניהול במקום קורס בחירה. 

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>