ד"ר אוריאל שמעון [אוריאל סטטנר] סטטנר

סגל אקדמי בכיר בהפקולטה לניהול ע"ש קולר
הפקולטה לניהול ע"ש קולר סגל אקדמי בכיר

תחומי מחקר

 Strategy, Innovation, and Entrepreneurship

Publications

Duysters, G., Lavie, D., Sabidussi, A., & Stettner, U. (2019). What drives exploration? Convergence and divergence of exploration tendencies among alliance partners and competitors. Academy of Management Journal.

Kastanakis, M., Robinson, S., Tsalavoutas, Y., Fernando, M., Jonczyk, C., Stettner, U., Thanos, I., Aharonson, B., Potočnik, K., & Zhang, H. (2019). Making a difference: Thoughts on management scholarship from the editorial team. European Management Journal, 37, 245–250.

Carmi, E., Oestreicher-Singer, G., Stettner, U., & Sundararajan, A. (2017). Is Oprah Contagious? The Depth of Diffusion of Demand Shocks in a Product Network. MIS Quarterly, 41(1).

Gandal, N., & Stettner, U. (2016). Network dynamics and knowledge transfer in virtual organisations. International Journal of Industrial Organization, 48, 270–290.

Stettner, U., & Lavie, D. (2014). Ambidexterity under scrutiny: Exploration and exploitation via internal organization, alliances, and acquisitions. Strategic Management Journal, 35(13), 1903–1925.

Stettner, U., Amburgey, T. L., Aharonson, B. S., & Ellis, S. (2013). Understanding the Relationship Between Networks and Technology, Creativity and Innovation (Vol. 13). Emerald Group Publishing.

Lavie, D., Stettner, U., & Tushman, M. (2010). Exploration and exploitation within and across organizations. The Academy of Management Annals, 4(1), 109–155.

 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>