כלי ניהול מתקדמים

(מרשימה זו יוצעו גם קורסי הבחירה בתכנית)

 

הסביבה המאקרו כלכלית

קורס זה מקנה למנהלים הבנה בסביבה העסקית המאקרו-כלכלית בה אנו חיים, בארץ ובעולם. במסגרת הקורס יוצג המודל המאקרו-כלכלי, נדון בשוק המוצרים והשירותים, שוק הכסף, שוק העבודה ונבין כיצד תהליכים מאקרו-כלכליים משפיעים על ניהול חברות.

 

 

ניתוח ענפים

בקורס זה לומדים המנהלים איך לזהות ולהפעיל כמה מנועים הכרחיים להצלחה בזירה התחרותית: איך לבנות ולתקוף חסמי כניסה, איך לחזק ולשמר מעמד תחרותי, ואיך הבנה של מבנים ענפיים וממדים של תחרות מייצרת הצלחה אמיתית בניהול חברות.

 

 

אסטרטגיות משא ומתן

הקורס משפר את מיומנויות המו"מ של המנהלים על ידי הבנת התהליך, בחירת הטקטיקה והבנת טעויות שנעשות במו"מ..

.

 

דיני עסקים

קורס זה מקנה ידע והבנה בסיסיים בתחומים העיקריים של המשפט העסקי באמצעות ניתוח מצבים עסקיים מההיבט המשפטי, הגדרת הבעיות העיקריות הכרוכות בהם והכלים לניתוחן.

 

 

ניהול שיווק מתקדם

במסגרת הקורס נבין איך מוצרים, רעיונות והתנהגויות הופכים לטרנדים. מדוע מוצר אחד הופך לטרנדי בעוד שני לא. נזהה מאפייני מוצר אשר יכולים ליצור טרנדים. נלמד איך תופעת הטרנדים מתרחשת בקרב מוצרים שונים וארגונים שונים. הקורס יציג במספר כלים אשר עשויים לעזור לנו ליצור טרנדים וכן ילווה הרצאות האוח ודוגמאות של מקרים אמיתיים.

 

 

ניהול סיכונים

ניהול הסיכונים השתנה באופן דרמטי מאז המשבר הפיננסי העולמי( 2008 ) ו-Covid-19. לקחים חשובים נלמדו, אי הודאות שמאפיינת את החיים האישיים והעסקיים גדלה והצורך במתודולוגיות וכלים לקבלת החלטות באי ודאות גבוהה נעשה קריטי. אי לכך האחריות של ניהול סיכונים הורחבה והיא מכסה את כל תחומי ההחלטות של ההנהלה הבכירה ואת הסיכונים החדשים שנוצרו (כמו סיכוני אקלים, סייבר, AI, ERM, תרחישי קיצון ועוד).

קורס זה מציג מסגרת הוליסטית לזיהוי, כימות וניהול סיכונים העומדים בפני ארגון, ומספק כלים לשילוב המסגרת באסטרטגיה הארגונית כדי להניע יתרון תחרותי.

 

 

 

Doing Business in Emerging Markets

This course offers a conceptual framework for analyzing emerging markets from multiple perspectives in order to prepare business leaders to address the challenges of succeeding in a globalized world. The course aims to equip future leaders with the ability to make sense of the challenges and make the most of the opportunities presented in emerging markets and the developing world more generally.

 

 

B2B Growth Strategy

This course explores the key differences between B2C and B2B relationships and discusses how to build an organization and a culture that together produce better, more predictable, and scalable business for B2B companies.

 

 

Crisis Leadership in Organizations

This course focuses on the in-depth exploration of theoretical constructs as well as the practical application of these tools in the context of fluctuating reality. Throughout the course, contemporary theories and methodologies are explored within the context of an evolving professional environment.

 

 

Start-ups in the Making

The primary goal of this course is to attain a broad understanding of the venture capital and the startups ecosystem and comprehend how both VCs and entrepreneurs look to create long lasting value. In the course we examine how to build and evaluate startups by utilizing both an entrepreneur’s and a VC's perspectives and learn how entrepreneurs build transformational companies, including what is the life cycle of a startup, how targets are set, what business models support them, and how value is created.

 

 

 

חזרה למבנה הלימודים 

צור קשר

גודל קובץ מירבי: 2 MB
סיומות קובץ מותרות: pdf doc docx ppt pptx
To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>