מדעי הניהול .M.Sc - תשע"ט

  • ייחודיות התכנית
  • תכניות לימוד
  • מבנה התכנית
  • תנאי רישום וקבלה לתכנית
  • ידע קודם נדרש
  • צרו קשר

1. ניהול טכנולוגיה ומידע (.M.Sc)

המבנה הייחודי של המסלול מקנה לבוגריו השכלה רחבה בתחום הניהול, לצד ידע פונקציונלי בתחום ההתמחות, הכרות מעמיקה עם עקרונות וכלים מקצועיים לניהול בסביבות טכנולוגיות מתקדמות – ומפתח את היכולות הדרושות לפיתוח יזמות טכנולוגית וניהול מידע בארגונים מודרניים.

 

להתמחות בניהול טכנולוגיה ומערכות מידע ישנם 6 מסלולים להם קורסים ייעודיים:

  • מדעי הדאטה ואנליטיקה עסקית
  • ניהול טכנולוגיה ויזמות
  • ניהול משאב המידע
  • אבטחת מידע וסייבר
  • ניהול נתונים ובינה עסקית
  • מסחר אלקטרוני וטכנולוגיות חברתיות

לפירוט הקורסים ומידע נוסף על תכנית הלימודים

 

2. התנהגות ארגונית (.M.Sc)

ההתמחות מעניקה ידע חשוב לכל מנהל עתידי. המבנה הייחודי שלה מגשר בין הממד הארגוני לבין הממד האנושי, ומפתח יכולות ניהול פרקטיות ומחקריות. לצד ההכשרה הרוחבית המקיפה, הסטודנטים יכולים להתמקד במסלולים ספציפיים כגון "ניהול המשאב האנושי" שמתעמק בסוגיות מתחום יחסי העבודה, מיון עובדים והכשרה או "ייעוץ ופיתוח ארגוני" שמתמקד בניהול שינויים בחברות, עבודה בצוותים וכו'. התמקדות במסלולים אלה מעניקה לסטודנטים יתרון עתידי בהשמה לתפקידי ניהול שעוסקים בתחומים אלה.


​ניתן להשלים את המסלול הזה ללא עבודת תזה.

 

להתמחות בהתנהגות ארגונית ישנם 4 מסלולים להם קורסים ייעודיים:

  • ניהול המשאב האנושי
  • ייעוץ ופיתוח ארגוני
  • מיומנויות ניהול ומנהיגות
  • ניהול משברים, יעוץ אסטרטגי ויזמות

לפירוט הקורסים ומידע נוסף על תכניות הלימודים

 

3. ניהול השיווק (.M.Sc)

מסלול ה-MSc בשיווק מיועד למעוניינים להשתלב בתפקידי ניהול שיווקיים מובילים בתעשייה ועבור המעוניינים להעמיק במחקר ולהשתלב כחוקרים ואנליסטים בכירים בתעשייה או באקדמיה.


מטרת המסלול, להעניק לבוגריו נקודת מבט מקיפה על עולם העסקים והניהול תוך הבנה מעמיקה של הדרכים להשגת מטרות הארגון על-ידי פעילות שיווקית. התכנית מורכבת מלימודי ליבה, החושפים את התלמידים לעקרונות המרכזיים בעולם הניהול לצד קורסים העוסקים בתחומי הידע העדכניים ביותר בשיווק. בנוסף, יכולים הסטודנטים להתמקד במסלולי ידע מרכזיים דוגמת שיווק בעידן החדש, שיווק בינלאומי ותקשורת שיווקית בעולם החברתי.


הסטודנטים בהתמחות יכולים לבחור במסלול ללא עבודת תזה ולקבל השכלה רחבה המפתחת את הכישורים המעשיים והמחקריים בתחום.

 

להתמחות בשיווק ישנם 3 מסלולים להם קורסים ייעודיים:

  • שיווק מחוץ לגבולות גיאוגרפיים
  • שיווק ה-4P בעידן החדש
  • תקשורת שיווקית בעולם חברתי

לפירוט הקורסים ומידע נוסף על תכניות הלימודים

 

4. ניהול פיננסי ושוק ההון (.M.Sc)

במסלול לימודים זה, רוכשים הסטודנטים, לצד ידע כללי בניהול, גם ידע ספציפי בתחום בנושאים כגון הערכת שווי פרויקטים, הקצאת משאבים, בניית תיקי השקעות, הערכת סיכונים ועוד.
במסגרת ההתמחות נחשפים הסטודנטים למגוון נושאים עדכניים, למחקרים עכשוויים ולכלים חדשניים. הסטודנטים יכולים להתמקד בנושאים שונים כגון מוסדות פיננסיים ושוק ההון, תמחור נכסים, מימון פירמות, נדל"ן ועוד.
 

להתמחות במימון חשבונאות ישנם 3 מסלולים להם קורסים ייעודיים:

  • מוסדות פיננסיים ושוק ההון
  • תמחור נכסים וניהול פיננסי
  • חשבונאות ונדל"ן

לפירוט הקורסים ומידע נוסף על תכניות הלימודים

 

 

 

מעודכן לשנת תשע"ט

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>