הקבצים בניהול תואר ראשון

ניהול נתוני עתק ובינה עסקית (Big Data)

בעולם שבו צוברות חברות כמות מידע עצומה – היכולת להפיק ממנו מידע עסקי רלבנטי, בזמן אמת, היא חשובה ביותר להצלחתן. תחום האנליטיקה של נתונים עסקיים (Business Data Analytics)  תופס תאוצה בארץ ובעולם כאשר יותר ויותר חברות מבינות שהמידע הוא משאב חיוני שלא ניתן לוותר עליו

ישנן דוגמאות רבות לשימושים עסקיים ב- Big Data כגון: חיזוי התנהגות צרכנים, התאמה אישית בהיקף נרחב של פרסומות והצעות עסקיות, מסחר אלגוריתמי בניירות ערך, זיהוי אנומליות בדו״חות כספיים, ניתוח וזיהוי מוקדם של צרכי לקוחות, זיהוי לקוחות בסכנת נטישה ועוד.

במסגרת לימודי ההקבץ, רוכשים הסטודנטים בנוסף לידע בתחום העסקי והניהולי, גם ידע מקיף בשימוש במתודולוגיות וכלי Data Science
לצורך הפיכת הנתונים הגולמיים למידע שימושי שיכול לשמש לצורך קבלת החלטות עסקיות. ההתמחות מעניקה לסטודנטים בסיס מקצועי נרחב לעבודה בתחום זה, באמצעות חשיפתם למתודולוגיות וכלים מתקדמים לטיפול והפקת תובנות מנתונים.

 

קורסים במסגרת ההקבץ

מבוא לאנליטיקה עסקית, טיפול יישומי בנתונים, טכנולוגיות ביג דאטה, רשתות המונים ומדיה חברתית, ניסויים עסקיים דיגיטליים ומקוונים, כריית מידע עסקי, סמינר באנליטיקה עסקית.

בגליון הציונים יודגש  כי התלמיד סיים בהצלחה את לימודי ההקבץ:  ב"ניהול נתוני עתק  ובינה עסקית -  Big Data"

 

 

 

ניהול פיננסי ושוק ההון
 

ההקבץ מיועד לסטודנטים לניהול המעוניינים להעמיק את הידע התחומי הפיננסים, בנקאות, ביטוח ושווקי הון במטרה לאפשר לסטודנטים לפנות לקריירה בחברות פיננסים, בנקים, חברות ביטוח וחברות העוסקות בשוק ההון (אנליסט, מנהל תיקים, מנהל סיכונים, ועוד). כמו כן מיועד ההקבץ לסטודנטים לניהול המעוניינים בקריירה כמנהלים פיננסיים בחברות עסקיות בכלל, ציבוריות ופרטיות, מלכ"רים וכו', המקבלים החלטות הקשורות למבנה הון החברה ומימון השקעותיה. תלמידי החוג לניהול הבוחרים להירשם להקבץ יוכלו לשלב בין לימודי החובה בחוג לניהול הכוללים את תחומי הליבה בניהול (יסודות המימון, שיווק, התנהגות ארגונית, אסרטגיה ועוד..) עם לימודים מעשיים בניהול פיננסי, השקעות ושווקים עתידיים ואופציות.
 

קורסים במסגרת ההקבץ

תורת ההשקעות וניתוח ניירות ערך לניהול, ניהול פיננסי לתואר ראשון, אופציות ומכשירים עתידיים לתואר ראשון.

בגליון הציונים יודגש כי התלמיד סיים בהצלחה את לימודי ב"ניהול פיננסי ושוק ההון"

 

 

ניהול חדשנות בשיווק
 

בכפוף לאישור סופי של מוסדות האוניברסיטה


ההקבץ מיועד לסטודנטים לניהול המעוניינים להעמיק בתחומי הידע העדכניים בשיווק ולהשתלב בתפקידי ניהול שיווקיים מובילים בתעשייה.

תהליך השיווק המודרני נוגע בכל רבדי הפעילות בארגון, החל משלב המחקר, פיתוח המוצרים וכלה בתקשורת מול הצרכנים. ההקבץ נועד לחשוף סטודנטים לכלים חדשניים בכל אחד מרבדי הפעילות השיווקית בעזרת הקניית כלים חדשניים במחקר שיווקי –תוך שימת דגש על נוירו שיווק, דרך חדשנות שיווקית ביצירת מוצרים, שירותים והעברת מסרים, וכן על ידי חשיפה לפלטפורמות מתקדמות להעברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטלי.

הקבץ זה מאפשר לבוגרים לפנות לקרירה כמנהלי שיווק, מנהלי תקשורת שיווקית, ומנהלי מותגים. ההקבץ מיועד גם לסטודנטים לניהול המעוניינים להשתלב במשרדי פרסום, משרדי יחסי ציבור, וכאנאליסטית במכוני מחקר שיווקי. בשל חשיבות ההבנה השיווקית בכל רבדי הפעילות בארגון, הרי שההקבץ נותן מענה לסטודנטים המעוניינים להשתלב בתפקידי ניהול כלליים, המקבלים החלטות הקשורות למחקר שיווקי, פיתוח מוצרים והעברת מסרים שיווקיים.

 

קורסים במסגרת ההקבץ

חדשנות שיווקית בפיתוח מוצרים, ומסרים,  העברת מסרים שיווקיים בעידן הדיגיטאלי, חדשנות שיווקית במחקר: נוירו שיווק, סמינר: יישומים של תהליכי קבלת החלטות בקרב צרכנים.

​ בגליון הציונים יודגש כי התלמיד סיים בהצלחה את לימודי ההקבץ:  ב"ניהול חדשנות בשווק"

 

 

מתעניינים בלימודים?

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>