ההמלצות שלנו לקורסים מעשיים ומרתקים לשנת הלימודים תשפ"ב

מדי שנה אנחנו מחדשים את הקורסים בפקולטה, ואנחנו חייבים לשתף אתכם במספר קורסים מתוך המבחר שלנו לתשפ"ב. ספויילר – המשותף לכולם הוא החדשנות, נתינת הערך להמשך הקריירה והידע המעשי והמעשיר שהם מספקים לסטודנטים שלנו. מוכנים?

16 נובמבר 2021
(n)ever (s)top learning

קורס סייבר למנהלים - בואו נתחיל בכיוון הטכנולוגי והחם ביותר, ונשתף אתכם שלא התעלמנו מחשיבות ונחיצות התמחות בתחום הסייבר בעולם העסקי היום. כשתקיפות הסייבר הולכות ומתרבות, כל ארגון צריך לקחת בחשבון שיהיה קשה מאוד לזהות ולעצור את חלקן ועליו להתכונן להמשך פעילותו והתמודדותו עם ותוך כדי אותן התקפות. שם – אתם תיכנסו לתמונה עבור הארגון שלכם, עם ידע עשיר לאחר למידה והתנסות בקורס עם אירועים מורכבים והבנת הכלים והטכנולוגיות להתמודדות עם השאלות העסקיות שיעלו בפניכם. בקורס תלמדו גם על יעדי אבטחת סייבר, כלי קריפטוגרפיה בסיסיים, מבנה מחשבים ורשתות תקשורת - כמו גם מגבלותיהם ופגיעותיהם. כבונוס לכל הידע העשיר שתצברו - המרצה, ד"ר יעקב מנדל, הוא יזם סייבר סדרתי, ושימש כמנכ״ל מרכז הסייבר והמצוינות בחברת אינטל. יעקב היה המנכ״ל ואחד היזמים של חברת SCsquare אשר נמכרה לחברת ברודקום. הוא נחשב לממציא מוכשר מאוד ובעל 16 פטנטים רשומים בתחום הסייבר.

 

הקורס השני, אתגרי סמנכ"ל השיווק, מתאים לאלו שרוצים להעמיק את הידע שלהם בשיווק ולצלול לכל האתגרים המרכזיים והעכשוויים ביותר העומדים בפני מנהלי השיווק בעת התמודדות איתם. בשיעורים אתם תבחנו מקרי בוחן אמיתיים ועדכניים ואף תנסו לפתור אותם. האתגרים יוצגו ע"י מגוון של מרצים בכירים מהתעשייה, ביניהם מנכ"לים וסמנכ"לים העומדים בראש התאגידים הגדולים ונחשבים לאנשי השיווק המובילים בישראל. המרצים לא רק יציגו מקרי בוחן אמיתיים, אלא יחלקו אתכם את "יסודות המקצוע" – כל מה שתמיד רציתם לדעת ולא היה לכם את מי לשאול – לקחים, אתגרים, כישלונות והצלחות במהלכים השיווקיים הגדולים ביותר שיצא לכם לראות ביום-יום בכל מדיה אפשרית. המרצים - ד"ר אסנת כותן, בעת ניסיון מקצועי של כ-20 שנה במגוון תפקידים בעולמות התקשורת והשיווק – משרדי פרסום, עיתונאות, עמותת "אור ירוק" ועוד. יונתן אבגי - סמנכ"ל סחר DHL ישראל – עם וותק של 14 שנה ב DHL, יונתן מילא שורה של מס' תפקידי מפתח, מניהול מוצר, מנהל שיווק, סמנכ"ל שיווק עד שהגיע לתפקידו הנוכחי. הוא מתמחה בשיווק לעסקים (B2B) ,מסחר מקוון, שילוח מבוקר טמפרטורה (הוא ולא אחר אחראי על שילוח חיסוני הקורונה לישראל) ובניית מודלים בינלאומיים לשילוח מורכב.

 

הקורס השלישי שלנו הוא Human Resource Management & Employee Relations- ניהול הון אנושי בארגון הוא אחד מהתפקידים החמים ביותר, וטומן בחובו תחומים רבים כמו ניהול משאבי אנוש, גיוס ושימור עובדים ועוד. כיום ברור בכל ארגון שההון האנושי משפיע על כל אספקט אסטרטגי ומניע את החברה להצלחה - והקורס יספק לכם הבנה מעמיקה בנושא משאבי האנוש מנקודת מבטם של מנהלים בארגונים, ויעסוק בנושאים רבים כגון כיצד לגייס ולמשוך הון אנושי איכותי לארגון וכיצד טכנולוגיות מידע יכולות לסייע בתהליך זה, האם העובד צריך להשתכר עפ"י ביצועיו האישיים או הקבוצתיים, חלוקת הטבות, פיתוח כישרונות ועוד, ואיך כל אלו משפיעים בטווח הארוך על העובדים. מרצה הקורס, פרופ' פיטר במברגר בעל דוקטורט מאוניברסיטת קורנל ופרסם למעלה מ-70 מאמרים. בנוסף, פיטר שירת כעורך משנה של כתב העת Academy of Management Journal וכעורך ראשי של Academy of Management Discoverie. הוא חבר ב Society for Industrial and Organizational Psychology וב - .Society for Organizational Behavior

 

קורס השקעות אלטרנטיביות - Money, Money, Money.. איך אפשר להתעלם ממנו? הקורס הרביעי שלנו יעניק לכם מבט פרקטי על עולם ההשקעות האלטרנטיביות, יספק הבנה מעמיקה של סוגי המבנים השונים שבהם מוצעים לציבור השקעות אלטרנטיביות וישפוך אור על האסטרטגיות העיקריות המוצעות בהן. בנוסף, תעסקו בשאלות רבות, כגון – מדוע אסטרטגיות מסוימות הן "אלטרנטיביות" (בשונה מהשקעות "מסורתיות" בהן הכיתה תדון גם), מדוע הן מוצעות לציבור דווקא בצורה זו ולא אחרת, מה חווית המשקיע בכל אחת מהן, מדוע אסטרטגיות שלשמן מוצמדת המילה ״ארביטראז׳״ מוצעות לרוב לציבור רק בתוך קרן גידור, ועוד. המרצה, ד"ר יגאל נוימן, בעל 17 שנות ניסיון בשוק ההון אמריקאי, כולל תפקיד כמנהל תיקים בקרן גידור ומנהל השקעות ראשי בבית השקעות.

 

בואו נמשיך לצלול לעולם הכלכלי עם קורס דיפלומטיה כלכלית ואומנות הכניסה לשווקים בין-לאומיים. השתתפות בקורס תעניק לכם כלים מעשיים על מנת הבין ולהתמודד בצורה מיטבית עם אתגרים כמו כניסה לשווקי חו"ל בעולם משתנה, אתגרים והזדמנויות של מערכת בינ"ל, יסייע לפתח גמישות מחשבית ויכולת "לתפור חליפה" שיווקית מותאמת לכל זירה ולקוח באופן שיחסוך זמן, כסף, תסכולים מיותרים ויעזור להבין כיצד ניתן לסגור עסקאות עם חברות בחו"ל בתנאים הטובים ביותר. השתכנעתם, נכון? אז חשוב לנו גם לציין, שמרצה הקורס הינו השגריר אורי גוטמן שכיהן בין 1989 ל-2019 במגוון תפקידים במשרד החוץ והתמחה בנושאי כלכלה, מזרח אסיה ומזה"ת. בחו"ל שירת כשגריר לדרום קוריאה, ראש הקונסוליה בשנגחאי, ראש משרד הכלכלה והתרבות בטאיוואן, סגן השגריר בשבדיה וסגן הקונסול הכללי באיסטנבול. הוא יזם והביא לחתימת 3 הסכמים כלכליים: ההסכם הכלכלי הראשון עם תורכיה (1993), הסכם המו"פ הראשון עם סין (2008) והסכם הסחר החופשי עם קוריאה (2021).

 

ולסיום סיומת, הקורס השישי שלנו הוא קורס דילמות ניהול בכיר בארגונים גלובאליים, כי לא נשאיר אתכם בלי ידע כל כך משמעותי בניהול בחברות הגדולות בישראל. בקורס תדונו בדילמות מורכבות של מנהלים בכירים בארגונים גלובאליים, ורוב הדוגמאות והשיח בקורס יהיו מתוך חברות הייטק גלובאליות. הדילמות יועלו ע"י מרצים בכירים מהתעשייה אשר יגיעו להרצאות אורח, כמו סיגל גילמור, Chief People Officer בSimiliarWeb, דני סלונים – Corporate Services Site Manager Corporation בIntel, שי כהן – CEO & Co-Founber ב-ProteanTec, בעברו Co-Founder & Coo ב-Mellanox ועוד. בעקבות כל הרצאה ודילמה יבוצעו משימות קבוצתיות מעשיות, וכמו כן, ישולבו חומרים תיאורטיים עדכניים עם דוגמאות רבות המקנות כלים מעשיים להתמודדות עם אותן דילמות בעולם העסקי הגלובאלי. בין הדילמות שיועלו: מיקרו מנג'מנט – מה עובד יותר?, ניהול טאלנטים בארגון – מבנה וצורת העסקים פוסט קורונה, רכישת חברות – הצלחה וכישלון ועוד. אתם בטח סקרנים לדעת מיהם המרצים: דב בהרב, אשר כיהן כמנכ"ל אמדוקס 8 שנים, ונעמה בהרב, אשר הייתה אחראית על ניהול משאבי האנוש באמדוקס, שכלל ניהול של למעלה מ-17 אלף עובדים הפרוסים ברחבי העולם, ועבדה בחברה 9 שנים.

 

לא משנה איזה קורס תבחרו, אנחנו בטוחים שתקבלו ידע והבנה מעמיקים וניסיון פרקטי ועדכני להמשך העתיד התעסוקתי והאישי.
מידע על כל הקורסים החדשים תחת כל התמחות באתר הפקולטה 

צור קשר תואר ראשון
 

מתעניינים בלימודים?

 
 *
 *
 *
 *
מתעניין בתכנית *

 
אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>